Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، هانیه رستمیان بانوی ملی پوش تیرانداز کشورمان در ماده تپانچه بادی گفت: در مسابقات ۲۵ متر تپانچه بادی که صبح امروز برگزار شد متاسفانه نتوانستم به رکورد خودم برسم و در جایگاه بییست و هفتم قرار گرفتم.

بانوی ملی پوش کشورمان در ادامه افزود:مشکل تکنیکی باعث شد که نتوانم رکوردم را بزنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته در شلیک یک تیر اشتباه داشتم که اگر این اشتباه تکنیکی را مرتکب نمی‌شدم می‌توانستم به جایگاه بهتری دست پیدا کنم.

او ادامه داد: اگر رکورد تمریناتم را اینجا تکرار می‌کردم می‌توانستم به فینال صعود کنم. البته این نکته را هم باید در تظر گرفت که گرمای سالن مسابقات هم تاثیر بسزایی روی عملکرد من داشه است.

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸) دنبال کنید.

هانیه رستمیان در انتها دربار ه. رویداد بعدی این رشته ورزشی اظهار داشت:نزدیک یک هفته دیگر به مسابقات جهانی کره جنوبی اعزام خواهیم شد و من نیز تیم ملی را همراهی خواهم کرد و در بخش جوانان شرکت خواهم کرد.

بیشتر بخوانید: برنامه مسابقات ورزشکاران ایرانی در بازی های آسیایی۲۰۱۸ + جدول نتایج کاروان ورزشی ایران در بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸- اندونزی (روز چهارم) رنکینگ تیراندازان کشورمان در دور دوم تپانچه ۲۵ متر مشخص شد

انتهای پیام/

هفته آینده اعزام تیم ملی تیراندازی  به مسابقات جهانی کره جنوبی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازی های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ اخبار ورزشی بازی های اسیایی جاکارتا 2018

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۶۵۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نسرین شاهی صاحب مدال طلا شد/ مدال برنز برای ساره جوانمردی

به گزارش خبرگزاری مهر، نسرین شاهی، ساره جوانمردی و فائزه احمدی بانوان ملی پوش تیراندازی کشورمان در ماده تپانچه بادی بانوان P۲، کلاس SH۱، در مرحله مقدماتی با قرار گرفتن در جمع ۸ نفر نهایی راهی مرحله فینال شدند.

در مرحله فینالی که با حضور ستارگان تیراندازی برگزار شد، نسرین شاهی با ۲۳۹.۷ امتیاز در جایگاه نخست ایستاد و مدال طلا و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. ساره جوانمردی در امتیاز شوت آف با کسب ۲۱۴.۸ امتیاز در رده سوم ایستاد و موفق به کسب مدال برنز شد. فائزه احمدی دیگر نماینده کشورمان با ۱۴۸ امتیاز در رده ششم قرار گرفت.

پیش از این نیز رقیه شجاعی در ماده تفنگ بادی ایستاده در جایگاه هشتم قرار گرفت و تیم تپانچه بادی میکس کشورمان متشکل از محمدرضا میرشفیعی و نسرین شاهی به مدال نقره رسیدند. همچنین محمدرضا میرشفیعی در ماده تپانچه بادی آقایان موفق به کسب مدال نقره شد.

این مسابقات با حضور ۱۲۵ ورزشکار ( ۷۱ مرد و ۵۴ زن) از ۲۷ کشور جهان به میزبانی کره جنوبی برگزار می شود.

کد خبر 6089752

دیگر خبرها

  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • هدفم شکستن رکوردهای استقامت ایران است
  • ورزشکاران زن ایرانی افتخار آفریدند
  • طلای نسرین شاهی در جام جهانی کره جنوبی
  • در اوج تجربه بودم/کاش زودتر می‌گفتند!
  • جام جهانی پاراتیراندازی| ۳ طلا، نقره و برنز برای ایران
  • نسرین شاهی صاحب مدال طلا شد، مدال برنز برای ساره جوانمردی
  • نسرین شاهی صاحب مدال طلا شد/ مدال برنز برای ساره جوانمردی