Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اعزای مهر از اندونزی، در حالی که ظهر امروز مسابقات تیمی ژیمناستیک بازی های آسیایی در جاکارتا آغاز خواهد شد، مصدومیت شدید سامان مدنی یکی از نفرات اصلی تیم ایران در این رقابتها، شوک بزرگی را به تیم ملی وارد کرده است.

کمیته ملی المپیک در فهرست اولیه خود برای تیم ملی ژیمناستیک ۲ سهمیه در نظر گرفته بود که این سهمیه به ۴ نفر رسید، اما ۴ نفری که در اصل ۳ نفر از آنها شش وسیله کار هستند و این در شرایطی بود که به گفته رئیس فدراسیون، اعزام این تعداد نفرات، ریسک بسیار بالایی داشت و با آسیب دیدن یک نفر، نتیجه تیمی کاملا تحت تاثیر قرار می گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین تیم ملی ژیمناستیک ایران با وجود مصدومیت سامان مدنی ژیمناست خود در فینال حاضر شد و با سه نفر مسابقه می دهد.

چون آقای کیخا تک‌وسیله کار هستند و نمی توانند تاثیر مثبتی در ارتقاء نتیجه هشتمی داشته باشند. با آسیب دیدن سامان مدنی، این اتفاق خطرناک متاسفانه رخ داد.

این در حالی است که بیشتر کشورهای قدرتمند در این مسابقات با تیم کامل حاضر شدند. با این حال حضور چهره های جوان در قالب تیم ملی محمدرضا خسرونژاد، مهدی احمد کهنی و سامان مدنی درکنار سعیدرضا کیخا نوید روزهای خوبی را برای ژیمناستیک کشورمان می دهد. خسرونژاد جوان ترین عضو تیم ملی در این بازیها بسیار خوش درخشید و در حضور ژیمناست های قدرتمند جهان و المپیک در جایگاه دوزدهم ایستاد.

کد خبر 4381817

منبع: مهر

کلیدواژه: بازیهای آسیایی اندونزی 2018 تیم ملی ژیمناستیک ایران ژیمناستیک مردم علیه احتکار بازیهای آسیایی اندونزی 2018 لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس کشتی آزاد تیم فوتبال امید ایران بازیهای آسیایی جاکارتا کشتی فرنگی تکواندو بازی های آسیایی باشگاه تراکتورسازی تبریز جاکارتا تیم فوتبال پارس جنوبی جم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۶۶۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناگران خراسان رضوی قهرمان مسابقات قهرمانی شنای جانبازان کشور شدند 

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی هیأت ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان خراسان رضوی، مسابقات قهرمانی کشور شنا تحت نظارت کمیته بین المللی پارالمپیک روز جمعه چهاردهم اردیبهشت ماه با معرفی تیم‌های برتر پایان یافت. بر این اساس تیم خراسان رضوی در جایگاه نخست قرار گرفت و قهرمان شد، همچنین تیم‌های تهران و اصفهان به ترتیب در رده دوم و سوم ایستادند.

شناگران ابوالفضل ظریف:۴طلا انفرادی ۲طلا تیمی، محمد صالح عرفانیان:۳طلا انفرادی ۲طلا تیمی، علی  رشید ابادی :۴طلا انفرادی ۲طلا تیمی، سپنتا نویدی :۳نقره و ۱برنز، امیر حسین  علیزاده :۲طلا و ۲برنز، مازیار ماضی  ۲ نقره ۲ بزنز، حسن غمخواه ۲ نقره  ۱ برنز دو طلای تیمی، تیمی مختلط اول، تیمی آزاد اول، سرمربی: دکتر مهدی ضیایی، مربی: سعید سنجری، مربی: صادق اسدی و با سرپرست:  مجید غفاریان شادلو مدال کسب کردند.

دیگر خبرها

  • احمدی: هدفم این است دو طلا کسب کنم / قبل از اینکه ارزش پول پایین بیاید هرچه سریعتر پاداش را بدهند +فیلم
  • اعتراض پوچ و خطرناک علیه ایران/ ژیمناستیک دستمایه تمامیت خواهی و منفعت طلبی سهم خواهان
  • اقدام عجیب خودی‌هاعلیه ژیمناستیک/وطن‌فروشی منفعت طلب‌ها
  • اقدام عجیب خودی‌ها علیه ژیمناستیک/ اعتراض به سهمیه المپیک ایران!
  • کسب نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی توسط ورزشکار مراغه‌ای
  • نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی برگردن ورزشکار مراغه‌ای
  • شناگران خراسان رضوی قهرمان مسابقات قهرمانی شنای جانبازان کشور شدند 
  • مربی بنزما جنبه شکست را نداشت!
  • تبریک خاص مس رفسنجان به منتظر محمد(عکس)
  • خوشبین: امیدوار به ارتقای مدال‌های آسیایی هستیم