Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-27@05:07:17 GMT

ساختمان اداری اداره ثبت اسناد ماکو کلنگ زنی شد

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۶۶۴۵۱

 

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی؛ امیر جوان کیا مدیر کل ثبت اسناد استان اذربایجان غربی در مراسم کلنگ زنی احداث ساختمان اداری ثبت اسناد شهرستان ماکو در این آئین گفت: هر قدر تثبیت مالکیت داشته باشیم می توانیم مدیریت حوزه را در آن قسمت بالا ببریم .

جوان کیا در تشریح مشخصات فنی پروژه گفت: متراژ اعیان و زیربنای این طرح ۱۲۸۰ متر مربع در قالب ساختمان دوطبقه در زمینی به مساحت ۹۹۸ متر مربع میباشد که هزینه این پروژه مبلغی بالغ بر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان می باشد که مبلغ ۹۰۰ میلیون تومان این مبلغ از محل اعتبارات ملی تامین و مابقی ان از طرف منابع دیگر تامین شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از اتمام ده ماهه این پروژه به پیمانکاری شرکت ساوالان شکوه خبرداد و گفت: مکان این طرح جنب اداره نظام مهندسی می باشد و این پروژه تا ده ماه آینده به پایان خواهد رسید و تفاهم نامه ای هم با مدیرعامل سابق منطقه ازاد بسته شده بود که قسمتی از اعتبارات این پروژه توسط سازمان منطقه ازاد تامین شود و در مقابل اداره ثبت نیز خداماتی به سازمان منطقه ازاد ارائه دهد.

در این برنامه شریف پور نماینده شهرستان های ماکو، شوط، پلدشت و چالدران سالروز ازدواج حضرت علی و فاطمه را تبریک  و اظهار امیدواری کرده و گفت :  که انشاالله با احداث این ساختمان اداری وضعیت اموال غیر منقول مشخص شود .

وی از مدیرکل ثبت اسناد استان اذربایجان غربی به علت مدیریت پویا و به روز تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام

 

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۶۶۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردشگری در شادگان رونق و توسعه یابد

به گزارش خبرنگار مهر، جمال صالح زاده بعد از ظهر امروز جمعه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: در سفر رئیس جمهوری به شادگان ۶۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب شده که این مبلغ می‌تواند رونق خاصی به حوزه گردشگری شهرستان داشته باشد.

وی به ریل گذاری شهرستان شادگان در سال جدید در اولین جلسه شورای اداری اشاره کرد و ادامه داد: از مجموعه شورای اداری این شهرستان انتظار می‌رود با تعیین اولویت‌های پیگیری ادارات شهرستان به صورت تیمی و در یک راستا باشد که این موضوع با سرعت عمل بیشتری به نتیجه برسد.

صالح زاده بیان کرد: یکی از موضوعات مهم شهرستان ۲۵ درصد معافیت سود بازرگانی برای بندر شادگان در مراحل پایانی قرار گرفته که می‌طلبد این مصوبه در سطح وزارت اقتصاد و امور دارایی پیگیری شود.

فرماندار شادگان با اشاره به اینکه پروژه‌های مختلفی در سال گذشته در حوزه‌های بهداشت و درمان، آموزش و پرورش، عمران شهری و روستایی و… به بهره برداری رسیده بود،

وی گفت: از مهمترین پروژه‌های به جا مانده در شادگان تصفیه خانه آب دارخوین که سالیان سال راکد بود که با دستور آیت الله رئیسی افتتاح شد.

کد خبر 6089183

دیگر خبرها

  • گردشگری در شادگان رونق و توسعه یابد
  • مایملک قانونی سرخابی‌ها؛ دو ورزشگاه و یک ساختمان اداری
  • شهرداری کلنگ به دست؛ این بار نوبت یکی از قدیمی‌ترین بناهای هنری تهران است
  • کلنگ بی‌قرار شهرداری؛ بیخ گوش سنگلج
  • معرفی ۳۰ بسته جدید سرمایه گذاری ماکو در نمایشگاه اکسپو
  • زیرساخت‌های بندر دیلم تقویت می‌شود
  • تهران قدیم| ساختمان راه آهن تهران ۷۸ سال قبل/ عکس
  • پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع ۱۶ روستایی دیم قشلاق شهرستان ماکو
  • نخستین همایش منطقه‌ای حجاب، عفاف و زیست عفیفانه برگزار می‌شود
  • کلنگ زنی پروژه ۱۰۰ واحدی فرهنگیان بروجن