Web Analytics Made Easy - Statcounter

پروین ساسانی نایب رئیس هیات رزمی استان کرمانشاه در گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه گفت : سومین دوره مسابقات کیک بوکسینگ ویژه بانوان بمناسبت عید قربان در شهرستان دالاهو در رده های سنی نونهالان ، نوجوانان ، جوانان وبزرگسالان و با حضور ۷۰ شرکت کننده برگزار شد.

وی افزود : در پایان این دوره از مسابقات با حضور فرماندار شهرستان دالاهو ، مسئولین اداره ورزش و جوانان شهرستان دالاهو و نمایندگان هیات رزمی این شهرستان از نفرات برتر تقدیر بعمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین هستی اقبالی فرد ورزشکار کیک بوکسینگ کار کرمانشاهی در گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه گفت : کیک بوکسینگ آمریکایی ورزشی رزمی است که مادر همه ورزش های رزمی می باشد و به عنوان موتای شناخته شده است .

وی گفت : 21 سال ام است و در رده وزنی مثبت 60 کیلوگرم سه سال است که کار می کنم و بیش از 15 مقام استانی 4 تا مقام کشوری در کارنامه ام دارم و امسال هم به مسابقات بین المللی دماوند دعوت شده ام.

وی افزود : بیش از 15 کشور در مسابقات حضور دارند و رشته ای خشن است و در این مسابقات بین المللی کسانی که مقام اول را در مسابقات انتخابی کسب کردند جواز حضور خواهند داشت.

اقبالی فرد افزود : تنها خاطره ای که دارم این است که زمانی در مسابقات بینی ام شکسته بود اما توانستم با خونریزی بینی 5 راند بازی کنم.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

کیک بوکسینگ مادر تمام ورزش های رزمی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جنجال ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۷۲۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش کاراته کای خوشابی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، در این دوره از رقابت‌ها که با حضور ۷کشور ازبکستان، قرقیزستان، ترکمنستان، تاجیکستان ایران و افغانستان برگزار شد  خانم فاطمه عروجی توانست در رشته کاتا با غلبه بر حریفان قدرتمند خود نائب قهرمانی این مسابقات را از آن خود کند.

در این مسابقات  سه ورزشکار از شهرستان خوشاب  حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • سال گذشته ۶ میزبانی و ۱۴ اعزام برون استانی توسط هیات بدمینتون قم انجام شد
  • خودداری شهروندان خوزستانی از نزدیک شدن به حاشیه رودخانه ها
  • آغاز مسابقات کشتی پهلوانی در شهرستان خاتم
  • دانشجوی واحد نی‌ریز مقام قهرمانی مسابقات استانی پرس سینه را کسب کرد
  • درخشش کاراته کای خوشابی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی
  • مرحله استانی مسابقات قرآن عترت و نماز در چرام
  • سومین سوگواره منطقه‌ای نی ناله برگزار می‌شود
  • برگزاری سومین دوره مسابقات تنیس روی میز اپن آزاد بزرگسالان در مشهد
  • برگزاری دومین دوره مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت در لرستان
  • فریدونکنار قهرمانی مسابقات پرس سینه مازندران