Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی با تبریک عید سعید قربان اظهار داشت: عید قربان روز بزرگی برای مسلمانان است و به عنوان نمادی از اوج بندگی شناخته می‌شود.

وی با اشاره به درس بزرگی که حضرت ابراهیم (ع) و حضرت اسماعیل (ع) در این روز به جهانیان داد، اضافه کرد: بندگی خداوند و مقدم داشتن دستورات الهی از شیرین‌ترین کار‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر ادامه داد: حضرت ابراهیم و حضرت اسماعیل در این روز ثابت کردند که نه تنها باید عبد خدا بود بلکه انجام وظایف و تکالیف دینی باید همواره با اخلاص توأم باشد.

وی با اشاره به اینکه حضرت ابراهیم با کمال میل و تواضع برای اجرای امر خداوند مبنی بر قربانی کردن فرزندش اقدام می‌کند، افزود: حضرت ابراهیم در این حرکت خود دستور خداوند را بر فرزندش مقدم می‌دارد و حضرت اسماعیل نیز با تربیت خوبی که توسط پدر یافته است، با ادب و اخلاص این موضوع را می‌پذیرد.

حجت‌الاسلام سروستانی با بیان اینکه پدر و پسر هر دو رضا و دستور خداوند را بر عشق و عاطفه پدری و فرزندی مقدم می‌دارند، اضافه کرد: حضرت ابراهیم و اسماعیل هر دو از این آزمون الهی موفق بیرون می‌آیند.

وی با اشاره به اینکه خداوند در این صحنه ذبیحه‌ای را به جای حضرت اسماعیل قرار می‌دهد خاطرنشان کرد: قربانی کردن از جمله اعمال نیکی از است که به عنوان مستحب در روز عید قربان سفارش شده است.

انتهای پیام/م

عید سعید قربان نماد اوج بندگی است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ائمه اطهار قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۷۲۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان غمگین قصه امین اسماعیل‌نژاد در ایتالیا

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب رقابت‌های سوپرلیگای والیبال ایتالیا، تیم ورونا در حضور امین اسماعیل نژاد قطر پاسور ایرانی خود با نتیجه سه بر یک مقابل لوبه شکست خورد و به مقام ششمی این لیگ بسنده کرد.

در این دیدار ابتدا ورونا ست اول را با نتیجه 25 بر 23 از آن خود کرد. در ادامه اما لوبه توانست ست های دوم تا چهارم را با نتایج 25 بر 18، 26 بر 24 و 25 بر 22 پیروز شود تا با کسب رتبه پنجم سهمیه کاپ اروپا را به دست بیاورد.

در این مسابقه نوموری کیتا و امین اسماعیل نژاد به ترتیب نوزده و هجده امتیاز برای ورونا کسب کردند و در تیم لوبه مارلون یانت هررا بیست و چهار و آدیس لاگومژیا بیست و یک امتیاز به دست آوردند.

با این نتیجه ورونا با ستاره ایرانی خود رتبه ششم فصل 24-2023 را به دست آورد؛ رتبه ای که رضایت هواداران این تیم را به دنبال نخواهد داشت.

دیگر خبرها

  • استوری مشکوک ستاره ایرانی: پایان قصه ایتالیا!
  • پایان غمگین قصه امین اسماعیل‌نژاد در ایتالیا
  • ائمه معصومین(ع) سرآمدان گفت‌وگو بودند/نباید به مقدسات توهین شود
  • ائمه معصومین(ع) سرآمدانِ گفت‌وگو بودند/ احساس مسئولیت مسلمانان، نسبت به تمام بشریت
  • شهید شیرودی خلبان تیزپرواز آسمان ایران
  • علی‌اکبر قربان شیرودی را می‌شناسید؟
  • بیل گردانی نمادی از آیین‌های تمدنی کشور
  • «ثمسکن» باید برندی توسعه‌گر شناخته شود
  • منطقه آزاد ارس در ارزیابی مناطق آزاد کشور در رتبه نخست ایستاد
  • محروم‌‌ترین و برخوردارترین استان‌‌های ایران مشخص شدند