Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایوب والی در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، درباره بازی امشب فولاد خوزستان با استقلال بیان کرد:پس از باخت سنگین مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تلاش کردیم در برابر استقلال محتاط بازی کنیم . بازی سختی را پشت سر گذاشتیم. مساوی نتیجه خوبی در برابر استقلال برای ما در آزادی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما تمریناتی برای ضد حمله داشتیم  تا به موقعیت گل برسیم ولی در شرایط ضد حمله به گل دست نیافتیم . بعضی از دقایق بازی به خاطر فشاری که استقلال می آورد باعث  مصدومیت بازیکنان می شد . مطمئن باشید هیچگاه فولاد خوزستان  به دنبال وقت تلف کردن  در بازی نیست .

والی گفت : در فوتبال امروزی بازیکنان در زمین حریف اول دفاع می کنند و بعد دنبال حمله و ضد حمله می روند .  ما در شرایط دفاع بسیار خوب ظاهر شدیم و در حمله و ضد حمله نیز موقعیت هایی داشتیم که عجله کردن بازیکنان باعث خراب  شدن موقعیت ها شد .

او اظهار کرد :در بازی با پرسپولیس ما سه گل خورده بودیم که اولین گل را در دقیقه 10 دریافت کردیم. هیچ شخصی به بازیکن نمی گوید خود را بر زمین بندازد و وقت تلف کنید . من 12 سال است که در فولاد  خوزستان بازی کرده ام و همیشه به دنبال بازی جوانمردانه و خوب هستیم. در لیگ تیمی که ندود و نجنگد  بازنده زمین است و همه تیم ها چنین شرایطی را دارند . تیمی می تواند دروازه خود را حفظ کند می تواند در بازی  به گل برسد.

بیشتر بخوانید:رفیعی: هدف تیم، وقت تلف کردن نبود

انتهای پیام/

اظهارات ایوب والی درباره بازی با استقلال تهران 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۷۲۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)

 تیم فوتبال استقلال تمرینات خود برای بازی با تراکتور را جدی تر از قبل دنبال می کند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران در حساس‌ترین بازی هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران عصر جمعه در ورزشگاه یادگار امام میهمان تراکتور خواهد بود.

دیداری که می‌تواند ساعتی قبل از بازی پرسپولیس برابر سپاهان تا حدود بسیار زیادی سرنوشت قهرمانی در لیگ برتر را مشخص کند به خصوص اگر نتیجه بازی بعدی چیزی به جز برتری پرسپولیس مقابل سپاهان باشد.

استقلالی‌ها که حالا باید به مصاف تراکتور متحول شده بدون پاکو خمس بروند تمرینات خود برای این مسابقه را در زمین چمن و سالن وزنه دنبال کرده و صفحه رسمی باشگاه استقلال تصاویری از این تمرین را روی خروجی خود قرار داده است.

یکی از نکات جالب توجه این تصاویر عکس ژست گروهی بازیکنان استقلال مقابل دوربین عکاس باشگاه است که خبر از آمادگی و سرحال بودن بازیکنان این تیم برای رویارویی با بازیکنان تراکتور در مصاف مرگ و زندگی آخر هفته دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)
  • حمله به ویکی پدیای کریس وود؛ او از منچسترسیتی پول گرفته است! + عکس
  • زمان پایان لیگ بیست و سوم مشخص شد + برنامه بازی ها
  • آبشک به‌دنبال اتفاقی شیرین در قلب اهواز
  • برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • رسمی؛ اعلام برنامه هفته های 27، 28، 29 و 30 لیگ برتر
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر/ ۱۱ خرداد پایان مسابقات
  • زمان پایان لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • امیدواریم جلسات باشگاه فولاد در خوزستان برگزار شود
  • فولاد جلوی جنجال بزرگ در خوزستان را گرفت (عکس)