Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم پر فیض روز عرفه در دانشگاه پیام نور بجنورد با حضور و استقبال بالای مردم و دانشجویان برگزار شد و توانست یکی از پرشور‌ترین مراسم‌های خود را تجربه کند.

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حسین اکبری؛ مراسم پر فیض روز عرفه در دانشگاه پیام نور بجنورد با حضور و استقبال بالای مردم و دانشجویان برگزار شد. این مراسم که از ساعت ۱۵ آغاز و تا ۱۹ ادامه داشت، توانست حدود ۱۵۰۰ نفر را به خود جذب کند تا دانشگاه پیام نور یکی از پرشور‌ترین مراسم‌های خود را تجربه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این مراسم که با همت بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور برگزار شد، ابتدا حجت الاسلام فرزانه، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان بجنورد به ایراد سخنرانی پرداخت. سپس ایزی، مداح اهل بیت دعای پر فیض روز عرفه را تلاوت کرد.

هیئت فاطمه الزهرا بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور یکی از هیئت‌های انقلابی بجنورد بوده است که توانسته با برگزاری مراسمات انقلابی، دانشجویان و مردم انقلابی را به صورت موثر به خود جذب کرده و اینک جایگاه خوبی بین هیئت‌های شهرستان فراهم کند.

در حاشیه‌ این مراسم محمد یزدانی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور بجنورد در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: طبق رسم هر ساله که از سال ۸۹ توسط بسیجیان دانشجو پایه گذاری شد، امسال مراسم روز عرفه را برگزار کردیم. همچنین امروز هشتمین سالگرد تاسیس هیئت فاطمه الزهرای بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور بجنورد است.

یزدانی ادامه داد: با یاری خداوند هر ساله جمعیتی حدود بالای ۱۰۰۰ نفر شرکت کننده در این مراسم داریم. خوشحالیم که توانسته ایم مستمعین زیادی را چه از قشر دانشجو و چه غیر دانشجو جذب این مراسم کنیم.   همچنین لازم است از مسئولان دانشگاه پیام نور بابت همکاری با هیئت بسیج دانشجویی تشکر کنم. در برپایی مراسم و همچنین اجرای مراسم همواره دانشگاه با هیئت همکاری کرده است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور در پایان گفت: ما توانسته ایم فضای معنوی بسیار خوبی را در هیئت به ارمغان بیاوریم و این باعث شده است که شرکت کنندگان بسیار از مراسمات رضایت داشته باشند. خدا را شاکریم توانسته ایم در شان بسیج دانشجویی مراسمات مناسبی برگزار کنیم.

حجت الاسلام گوهری، طلبه فعال بین دانشجویان، نیز ضمن تشکر از برپا کنندگان این مراسم معنوی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو، گفت: دعای امام حسین (ع) در روز عرفه هم از نظر جایگاه امام که در آن اوضاع با خانواده خود می‌ایستد و دعای عرفه را می‌خوانند و هم از نظر معنا بسیار پراهمیت است. قطعا اگر کسی با این دعا مانوس شود، می‌تواند ثمرات زیادی را در ادامه‌ راه خود در مسیر بندگی کسب کند.

حجت السلام گوهری ادامه داد: خصوصا فراز‌هایی که اباعبداالله به صورت مستقیم با خداوند گفتگو می‌کنند می‌تواند ثمر بخش باشد و به ما آموزش‌های خوبی می‌دهد. خوب است انسان زمانی که با خداوند راز و نیاز می‌کند از خدا حاجت‌های خود را بخواهد؛ اما مهم‌تر از آن شیوه‌ بیان و حاجت خواستن است. ما باید شیوه‌ خواستن از خداوند را یاد بگیریم.

وی در پایان گفت: مهم‌ترین بخش این دعا نیز شکر است. ما باید شاکر خداوند متعال بابت نعمت‌های فراوانش باشیم. امام ما به ما یاد می‌دهد باید شاکر چه نعمت‌هایی باشیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۷۴۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ - دانشگاه بجنورد ( عکس)

به گزارش صدای ایران از جمهوری اسلامی،در نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در مجموع یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۷۲۹ هزار و ۶۵۶ نفر یعنی ۶۳ درصد زن و ۴۲۲ هزار و ۸۶۲ نفر یعنی ۳۷ درصد مرد هستند. همچنین امسال آزمون دانشجومعلم همزمان با نوبت اول کنکور برگزار می‌شود که در آزمون اختصاصی پذیرش دانشجومعلم نیز ۶۶۰ هزار و ۳۹۳ نفر ثبت نام کرده‌اند و از این تعداد ۶۶ درصد زن و ۳۴ درصد مرد هستند.

دیگر خبرها

  • قدردانی سردار رادان از مجلس
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم
  • پخش فیلمی در تلویزیون همزمان با اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • تقدیر مردم غزه از جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین در جهان
  • همبستگی دانشگاه پیام‌نور شیراز با دانشگاهیان حامی فلسطین در غرب
  • دانشجویان دانشگاه پیام‌نور شیراز هم به جرگه حامیان ضدصهیونیست‌ها پیوستند
  • پیام آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان درباره «طرح نور» | سست نشوید و...
  • فعالیت ۱۵۰۰ پاکبان در ۳۶ شهر استان گلستان
  • نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ - دانشگاه بجنورد ( عکس)
  • آئین دوهزار ساله بیل‌گردانی در نیم‌ور برگزار شد