Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از اندونزی، مبارزات فینال اوزان مختلف رقابت های ووشوی هجدهمین دوره بازی های آسیایی، امروز (پنجشنبه) برگزار شد و پنج نماینده ایران به مصاف حریفان که «محسن محمدسیفی» و «عرفان آهنگریان» به مدال خوشرنگ طلا دست یافتند.
با این اوصاف تیم ملی ووشوی ایران با 2 مدال طلای محسن محمدسیفی و عرفان آهنگریان و 4 نقره زهرا کیانی، فرودظفری، الهه منصوریان و شهربانو منصوریان به کار خود پایان داد تا بازهم در رویدادی مهم، کارنامه موفقی را از خود برجای بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


زهرا کیانی دختر 18 ساله تالوی ایران در این مسابقات به مدال ارزشمند نقره رسید تا نخستین بانوی تالوکار مدال آور ایران در بازی های آسیایی باشد.
در رقابت‌های فینال ساندا، «الهه منصوریان» در منهای 52 و «شهربانو منصوریان» در منهای 60 کیلوگرم ساندای بانوان با وجود تلاش فراوان، برابر حریفان چینی شکست خوردند و نقره ای شدند.
فرود ظفری که پیش از این در تیم ملی بزرگسالان تنها در بازی های کشورهای اسلامی حضور داشت به مدال ارزشمند نقره وزن منهای 65 کیلوگرم دست یافت.
«عرفان آهنگریان» جوان خوش آتیه ووشوی ایران در فینال وزن منهای 60 کیلوگرم د رقابت تماشایی و خاطره انگیز در سه راند ووشوکار چینی را شکست داد تا مدال زرینی را به ویترین افتخاراتش اضافه کند و هشتمین طلای کاروان ایران را به دست آورد.
سپس «محسن محمدسیفی» قهرمان قهرمان بی چون و چرای ووشوی جهان و آسیا در وزن منهای 70 کیلوگرم به مصاف «شی ژان وی» از چین رفت و مطابق انتظار با ارائه مبارزه ای بی نقص، حریف را گیج و سردرگم کرد و در 2 راند متوالی به پیروزی دست یافت تا نهمین طلای کاروان و دومین طلای ووشو را به دست آورد.
سیفی که پیش از این در بازی های آسیایی گوانگجو و اینچئون نیز به مدال طلا رسیده بود، سومین طلای خود در این رویداد بزرگ را کسب کرد تا با هتریک در این آزمون بزرگ در صف بزرگان ورزش ایران قرار بگیرد.
پسرطلایی ووشوی ایران، چهار مدال طلای قهرمانی جهان را نیز در کارنامه درخشان خود دارد.
در نهایت تیم ملی ووشوی ایران پس از قهرمانی جهان در رده سنی بزرگسالان و جوانان در یک رویداد مهم دیگر با کارنامه قبولی و موفق به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۷۵۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، شهربانو و سهیلا منصوریان با کسب نشان‌های طلا و نقره در روز نخست مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی چین دو سهمیه ارزشمند حضور در مسابقات جهانی استرالیا را کسب کردند.

سهیلا منصوریان رئیس هیات ووشو کیش به نشان نقره و شهربانو منصوریان عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش نیز نشان طلا را کسب کردند.

نفرات اول و دوم هر گروه وزنی در این دوره از مسابقات سهمیه حضور در مسابقات جهانی ووشو استرالیا را کسب میکنند.

دیگر خبرها

  • مازندران قهرمان دو رده سنی کاراته کشور
  • جام جهانی پاراتیراندازی| ۳ طلا، نقره و برنز برای ایران
  • رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا
  • کسب مدال نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • کسب نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ووشو
  • تیم تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
  • تیم تپانچه بادی ایران به مدال نقره رسید
  • طلای ووشوکاران مازندرانی در پیکار‌های انتخابی جام جهانی
  • جام جهانی پاراتیراندازی| تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد