Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اردبيل - ايرنا - مدير جهاد کشاورزي مشگين شهر از توسعه و تکميل طرح هاي کشاورزيبا هدف ارتقاي مهارت ها و بهبود وضعيت معيشت زنان روستايي در قالب دريافت کمک هاي بلاعوض خبر داد.

اسماعيل شيخ الاسلامي روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: کمک هاي بلاعوض (GGP)براي طرح هاي تامين امنيت انساني است که مبلغ اين کمک براي هر طرح حدود 10 ميليون ين معادل80 هزار دلار آمريکا مي باشد که از طرف کشور ژاپن در اختيار واجدان شرايط متقاضيان اين کمک ها قرار مي گيرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او به بازديد نماينده سفارت ژاپن در ايران از محل اجراي طرح پيشنهادي مشگين شهر با عنوان `توليد پنير` و فعاليت هاي اعضاي صندوق اعتبارات خرد زنان روستايي اين شهرستان اشاره کرد و گفت: طرح پيشنهادي توليد پنير در سال 1393 تهيه و پس از تاييد استاني در سال 93 و بررسي مورد تاييد و تصويب قرار گرفت.
او اظهار داشت: اين طرح با هدف امکان سنجي طرح توسط آقاي زندي نماينده سفارت ژاپن مورد بازديد قرار گرفت.
مدير جهاد کشاورزي مشگين شهر همچنين افزود: در اين بازديد نماينده سفارت ژاپن در ايران با هدف مطالعه امکان سنجي و توجيه طرح اقتصادي و بررسي افزاد واجد شرايط دريافت کنندگان کمک هاي GGP از محل هاي پيشنهادي اين شهرستان بازديد و از فعاليت هاي اعضاي صندوق اعتبارات خرد زنان روستايي در روستاهاي کنگرلو ، لاهرود و مزرعه خلف بازديد و با مديرعاملان و اعضاي صندوق اعتبارت خرد زنان روستايي بحث و تبادل نظر کرد.
به گفته شيخ الاسلامي ، نتايج امکان سنجي تا دهه اول مهر سال جاري اعلام و در صورت تصويب نهايي طرح مذکور اجرا خواهد شد.
صندوق هاي اعتباري خرد محلي و زنان روستايي با حمايت دفتر زنان روستايي و عشايري وزارت جهاد کشاورزي از طريق ارائه برنامه هاي آموزشي و ترويجي به آنها و افزايش سطح درآمد خانوارهاي کم درآمد تشکيل شده است.
با توجه به استقبال زنان روستايي در استان اردبيل تلاش براي افزايش تعداد اين صندوق ها تا زمان دستيابي به اهداف اصلي طرح توانمند سازي زنان روستايي ادامه خواهد داشت.
6018/ 1257
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۷۵۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطوط ریلی بندر شهید رجایی توسعه می‌یابد

ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان از تخصیص اعتبارات ویژه دور دوم سفر رییس‌جمهور به هرمزگان برای توسعه خطوط ریلی استان خبر داد.

مهدی دوستی امروز جمعه هفتم اردیبهشت در حاشیه کلنگ زنی پل خورگو و زیرگذر سرخون، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اصلاحات نرم افزاری در درگاه‌های گمرک را از سال گذشته آغاز کردیم از محل سفر هم اعتبار خوبی تخصیص داده شده و به زودی عملیات اجرایی خطوط ریلی بندر شهید رجایی را آغاز خواهیم کرد.

وی توسعه خطوط ریلی بندر شهید رجایی را شامل خطوط و ایستگاه مانوری اعلام و تصریح کرد: یکی از پروژه‌های مهم ما بحث راه آهن و تقویت اتصال ریلی بندر شهید رجایی است.

استاندار هرمزگان با تاکید بر مزیت رقابتی بندرشهیدرجایی افزود:این بندر در رقابت با رقبای منطقه ای خود باید بتواند جایگاه برتر خود را حفظ کند و لازمه این اتفاق مهم احداث خطوط ارتباطی مناسب در پس کرانه‌ی این بندر است.

به گزارش ایسنا، امروز استاندار هرمزگان با همراهی احمد مرادی محمد آشوری تازیانی و فاطمه جراره نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با حضور در روستاهای سرخون و خورگو از توابع بخش مرکزی بندرعباس، عملیات اجرایی پروژه‌های احداث پل خورگو و زیرگذر سرخون را کلنگ زنی کرد این دو پروژه جزء ۵۴ نقطه حادثه‌خیز هرمزگان هستند که تاکنون تلفات جانی و نقص عضو را برای مردم بهمراه داشته و اصلاح آن‌ها در زمره مطالبات جدی مردم منطقه بوده که وارد مرحله عملیاتی شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازدید رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی از دانش‌بنیان‌های شهرک صنعتی هشتگرد
  • رکورد وصول مطالبات صندوق توسعه ملی شکسته شد
  • طرح‌های اقتصادی در سواحل توسعه می‌یابد/ ایجاد شهرهای مولد کشاورزی
  • همکاری‌ های ایران و کوبا در حوزه حمل‌ ونقل توسعه می‌یابد
  • مسابقات شترسواری زنان در عربستان
  • خطوط ریلی بندر شهید رجایی توسعه می‌ یابد
  • برنامه‌نویسی، زندگی را هدایت می‌کند | گفت‌وگوی همشهری با مخترع زبان برنامه‌نویسی روبی
  • ۳ هزار میلیارد تومان برای رفع نقاط حادثه خیز اختصاص یابد
  • خطوط ریلی بندر شهید رجایی توسعه می‌یابد
  • پرورش حلزون با احتیاط؛ استاندارد این صنعت هنوز تدوین نشده