Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان خراسان شمالی گفت: تعداد سود سهام عدالت پرداختی در استان تاکنون 421 هزار و 425 نفر در بجنورد ، 231 هزار و 648 نفر در شیروان ، 186 هزار و 325 سود در اسفراین ، 148 هزار و 69 نفر در مانه و سملقان و 80 هزار و 932 نفر در فاروج ، 79 هزار و 176 نفر در جاجرم اعلام شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمود قنبری با بیان اینکه ملاک پرداخت طی دو مرحله ، به مبالغ 150 و60 هزار تومان بوده است افزود: مرحله اول شامل سهامداران کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی استان شامل 82 هزار و 930 نفر در بخش اول و 39 هزار و 282 نفر در بخش تکمیلی ، مرحله دوم شامل روستاییان در بخش اول 112 هزار و 666 نفر و در بخش تکمیلی 213 هزار و 868 نفر به ثبت رسیده اند .
وی اضافه کرد: همچنین در مرحله سوم شامل کارمندان در بخش اول 93 هزار و 712 نفر و در بخش تکمیلی 14 هزار و 675 نفر ، در مرحله ی چهارم شامل ایثارگران 16 هزار و 587 نفر در لیست سهامداران استان قرار گرفتند .
قنبری گفت: در مرحله آخر که شامل بیماران خاص ، خادمین و مساجد ، روزنامه نگاران ، زنان سرپرست خانوار ، کارکنان ستاد ، طلاب حوزه تعداد 157 هزار و 710 سهم ثبت شده است .
وی تعداد سهامداران خراسان شمالی را در مجموع تعداد 731 هزار و 430 نفر اعلام کرد .

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: خراسان شمالی خراسان شمالی سهام عدالت قنبری سهامداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۷۶۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام مرحله نخست واکسیناسیون فلج اطفال اتباع خارجی در کردستان

مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های معاونت امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: فرآیند واکسیناسیون تکمیلی مرحله اول فلج اطفال ویژه اتباع خارجی در کردستان به اتمام رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، جهانبخش یوسفی اظهار کرد: برنامه جهانی ریشه‌کنی فلج اطفال و حفظ دستاوردهای آن از مهم‌ترین برنامه‌های سازمان جهانی بهداشت است.

وی افزود: هر چند تلاش‌ها برای تحقق اهداف برنامه همچنان تداوم دارد، اما افزایش تردد به داخل کشور از کشورهای همسایه نشان دهنده خطر بالای ورود ویروس به کشورمان است.

مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های معاونت امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان ادامه داد: عملیات ایمن سازی تکمیلی سال ۲۰۲۴ میلادی در مناطق غیر گرمسیری در مرحله اول از روز یکشنبه دوم اردیبهشت تا روز سه‌شنبه چهارم اردیبهشت سال جاری همزمان با سراسر کشور شروع و به اتمام رسید و مرحله دوم نیز از سی‌ام اردیبهشت تا یکم خرداد سال جاری اجرا خواهد شد.

یوسفی خاطرنشان کرد: در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی کردستان طرح ایمن سازی تکمیلی فلج اطفال با هدف ریشه‌کن کردن کامل این بیماری در کودکان زیر پنج سال مهاجران خارجی اجرا شد و بیش از ۷۵ درصد موارد واکسیناسیون شدند.

کد خبر 749770

دیگر خبرها

  • صعود تیم بسکتبال بانوان زربام‌پارت خراسان شمالی به مرحله پلی‌آف
  • امکان اعتراض برای دریافت سهام عدالت جاماندگان + جزئیات
  • جاماندگان سهام عدالت بخوانند
  • امکان اعتراض برای دریافت سهام عدالت جاماندگان به وزارت رفاه
  • امکان اعتراض برای دریافت سهام عدالت جاماندگان
  • اعلام تاریخ دقیق واریز سود سهام عدالت
  • تاریخ جدید واریز سود سهام عدالت اعلام شد
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به انتشار برخی اخبار
  • انجام مرحله نخست واکسیناسیون فلج اطفال اتباع خارجی در کردستان
  • نظارت ها بر شرکت های بورسی برای واریز به موقع سود سهام عدالت چگونه است؟