Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی اکسپرس، شهردار شهر بزانسون فرانسه که یکی از حامیان امانوئل مکرون، رئیس جمهور این کشور نیز است به تازگی قانونی برای این شهر وضع کرده که موجب خشم اعضای حزب چپ فرانسه شده است.

بر اساس این قانون، افرادی که در خیابان‌ها و پیاده‌روهای این شهر می خوابند، در مکان های عمومی الکل مصرف می کنند، یا با نزدیک شدن به عابران اقدام به تکدی‌گری می کنند، با جریمه 38 یورویی مواجه می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«ژان لوئیس فوسرت» شهردار بزانسون در خصوص تصویب این قانون گفت: هدف از اجرای این قانون، جلوگیری از بی تمدنی در شهر و حفظ نظم عمومی است. این قانون همچنین قادر است با مساله رو به رشد تکدی‌گری مقابله کند.

وی در گفتگو با روزنامه فرانسوی «رپابلیسیون»  اظهار داشت: ساکنان محلی و صاحبان فروشگاه ها از حضور رو به رشد متکدیان به ستوه آمده اند و نیاز به اجرای چنین قانونی احساس می شود.

ممنوعیت تکدی‌گری در بزانسون شامل نشستن یا خوابیدن طولانی مدت در گوشه خیابان ها و پیاده روها، می‌گساری در اماکن عمومی و درخواست کمک از عابران است.

در همین حال، برخی اعضای حزب چپ فرانسه این قانون را محکوم و غیرقابل قبول توصیف کردند. آنها ضمن اعتراض به اجرای چنین قانونی، آن را مغایر با سنت بشردوستی مردم بزانسون عنوان کرده اند.

این قانون در تاریخ 9 ژوئیه تصویب و تا یک ماه دیگر اجرایی می شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۷۸۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۴ اراذل اوباش سابقه دار در جویبار

سرهنگ عبداله اکبری فرمانده انتظامی شهرستان جویبار گفت: در پی دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر تیراندازی و اخلال در نظم و امنیت عمومی توسط ۴ نفر از اراذل و اوباش منطقه، موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات پلیسی، در یک عملیات غافلگیرانه این افراد را که دارای سابقه متعدد کیفری بودند در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ اکبری با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند، به افرادی که بخواهند نظم و امنیت شهروندان را خدشه دار کنند، هشدار داد: با قانون‌شکنان و برهم زنندگان نظم و امنیت به شدت و برابر قانون برخورد خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • ابطال بخشنامه مدیران میانی گمرک با رای دیوان عدالت اداری
  • اولویت مجلس آتی تعیین تکلیف لایحه عفاف و حجاب باشد
  • دستگیری ۴ اراذل اوباش سابقه دار در جویبار
  • بیمه شخص ثالث راننده‌محور، بند قانونی که چشم‌انتظار اجراست
  • دو قانون جدید FIA برای فرمول یک
  • لایحه «امنیت شغلی» قانونی مضاعف و غیرکارشناسی
  • منع قانونی برای ادامه حضور شهردار قم وجود ندارد
  • سرمدی واله : هیچ مانع قانونی برای اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان وجود ندارد
  • سهمیه سوخت این خودروها قطع می شود
  • سهمیه سوخت این خودرو‌ها قطع می شود