Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سعید حاجیان پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از روند گازرسانی  روستاهای شادگان در جمع خبرنگاران اظهارکرد: از تعداد ۲۲۰ روستای این شهرستان  ۱۴۵ روستا دارای گاز رسانی هستند و در حال حاضر گازرسانی به ۷۵ روستا این شهرستان در حال اجرا است .

وی افزود: هم اکنون تعداد ۱۲ هزار و ۵۷۹  خانوار روستایی این شهرستان دارای گاز طبیعی هستند و تلاش داریم تا پایان سال ۹۷ تمامی روستاهایی که شرایط گاز رسانی را دارند از نعمت گاز بهره مند کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست فرمانداری شادگان ادامه داد: امیداریم گاز رسانی به این روستاها در زمان مقرر به اتمام برسد وبا بهره برداری از این طرح به این روستاها جشن سبز آن برگزار خواهد شد.

وی با تاکید بر لزوم برطرف کردن مشکلات و موانع موجود در اجرای پروژه‌های گازرسانی به روستاها خواستار تسریع درروند اجرای پروژه‌های گازرسانی به روستاهای این شهرستان شد.

حاجیان در پایان گفت: این در حالی است که تحقق خواست روستائیان شهرستان شادگان در برخورداری آنان از مزایای شبکه گازرسانی و در کاهش روند مهاجرت از روستا به شهر تاثیر مثبت دارد.

کد خبر 4382383

منبع: مهر

کلیدواژه: سعید حاجیان فرمانداری شادگان گازرسانی روستایی مردم علیه احتکار خبرگزاری مهر کرمانشاه بوشهر احتکار گرگان شهرکرد مشهد هفته دولت عید سعید قربان شیراز بیرجند مجلس شورای اسلامی یاسوج روز خبرنگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۷۸۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام یاسر مظاهری امام جمعه شهر مریانج در دیدار با عباس صوفی منتخب مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس شورای اسلامی که با حضور دهیاران روستاهای دهستان الوندکوه غربی برگزار شد، اظهار‌ کرد: مشکلات این منطقه (دهستان الوندکوه غربی) به‌خصوص روستاهای اطراف، همیشه دغدغه ما بوده، به طوری‌ که اولویت ما همواره تلاش برای رفع مشکلات روستائیان گرانقدر است و به این موضوع بارها در خطبه‌های نماز جمعه اشاره داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه نباید از مشکلات مختلف در روستاها غفلت کرد، افزود: مردم روستاها همواره پای کار نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان‌های والای آن بوده و با تلاش برای رفع مشکلات باید قدردان این ایستادگی باشیم.

امام جمعه شهر مریانج متذکر شد: تلاش برای رفع مشکلات مردم به‌خصوص روستائیان پرتلاش، نزد خداوندمتعال پاداش ویژه‌ای دارد و بر این باورم که نماینده منتخب مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس با پشتوانه و تجربه بالا در امور اجرایی و مدیریتی، می‌تواند موجبات توسعه همدان و بخش‌های تابعه را رقم بزند.

مظاهری، نبود سالن ورزشی در منطقه را یکی از مشکلات اصلی روستائیان دامنه غربی الوند دانست و تأکید کرد: روستاها سرشار از استعداد در زمینه‌های مختلف هستند، امیدواریم با پیگیری به این استعدادها توجه شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعضای شوراها از دخالت دادن تفکرات سیاسی پرهیز کنند
  • انتظار ۱۰ ساله مردم ۳۰ روستا برای تکمیل پل سوخته سرا پایان رسید
  • قدردانی از ۱۰۶ نفر از اعضای شورا‌های شهرستان فریدن
  • روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی امام زاده ابراهیم(ع) شفت
  • ۴۰ روستای شهرستان اهر از نعمت آب شرب برخوردار شدند
  • شوراها در خدمت‌رسانی به مردم روستاها در تراز انقلاب عمل کنند
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • بهره‌مندی ۲۳۷ روستای آذربایجان‌غربی از نعمت گاز‌طبیعی
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی