Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - کلودیو مارکیزیو ممکن است به روسیه یا پرتغال برود.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از فوتبال ایتالیا، کلودیو مارکیزیو تمام دوران فوتبال خود را از کودکی تا پایان فصل قبل (به استثنای یک فصل حضور قرضی در امپولی) در یوونتوس گذراند اما قرارداد او با بیانکونری پس از منقضی شدن در پایان فصل قبل، تمدید نشد تا او بعد از 25 سال یوونتوس را ترک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از آن زمان نام مارکیزیو در اطراف باشگاه موناکو شنیده می‌شد اما کوریره دی تورینو گزارش داده که احتمال وقوع چنین انتقالی ضعیف است.

از سوی دیگر این نشریه گزارش می‌دهد اسپورتینگ لیسبون ممکن است مقصد بعدی "ال پرینسیپو" باشد. البته این انتقال زمانی شکل جدی تری به خود می‌گیرد که کلودیو رانیری، گزینه کنونی سران اسپورتینگ رسما سرمربیگری این تیم را به عهده گیرد.

از زنیت سن پترزبورگ نیز به عنوان دیگر گزینه جدی مارکیزیو نام برده شده است. سویا و بتیس هم اخیرا به مارکیزیو لینک شده اند.

مارکیزیو تمایلی به ادامه فوتبال در خارج از اروپا نداشته و به همین دلیل پیشنهاداتی از عربستان، ژاپن و استرالیا را چندان جدی نگرفته است اما از آمریکا خبر می‌رسد که دو باشگاه حاضر در MLS یعنی مونترئال ایمپکت و نیوریورک سیتی هم به امضای قرارداد با مارکیزیو علاقه دارند.

7712

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: خارجی اختصاصی یوونتوس اسپورتینگ لیسبون کلودیو رانیری کلودیو مارکیزیو جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۸۱۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جای آزمون را یک ایرانی پُر می‌کند(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های روبین کازان و زنیت سنتپ‌ترزبورگ روسیه که در گذشته سردار آزمون را در اختیار داشته‌اند، در حالی چهارشنبه شب مقابل هم قرار می‌گیرند که دوباره یک بازیکن ایرانی دیگر در این بازی حضور دارد.

کسری طاهری که در نقل و انتقالات زمستانی به روبین کازان پیوست، تاکنون در دو مسابقه لیگ برتر روسیه مقابل اورنبورگ و سامارا به میدان رفته و حالا امیدوار است شانس حضور تعویضی در دیدار حساس برابر زنیت سنت‌پترزبورگ را به دست بیاورد.

سردار آزمون که دوران درخشانی در روبین کازان و زنیت سنت‌پترزبورگ داشته و همراه با زنیت به قهرمانی‌های متعدد در فوتبال روسیه رسیده، حالا جای خود را در این کشور و تقابل این دو تیم به یک بازیکن ایرانی دیگر داده است

مهاجم 17 ساله ایرانی که در زمستان از سپاهان به روبین کازان رفت، امشب این شانس را دارد تا در دیدار مقابل روبین کازان به میدان برود و سومین بازی فصل خود در لیگ برتر روسیه را انجام بدهد.

روبین کازان از ساعت 21 امشب (به وقت ایران) با حضور طاهری در لیست اولیه خود مقابل تیم صدرنشین زنیت سنت‌پترزبورگ قرار می‌گیرد و در صورت برتری شانس صعود یک تا دو پله‌ای دارد.

دیگر خبرها

  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله احتمالی به رفح
  • الساندرو دل ‌پیرو: تشویق در برنابئو، یکی از به‌یادماندنی‌ترین لحظات دوران حرفه‌ای من است
  • شرط ستاره یووه: آلگری بماند، من نیستم!
  • روبن آموریم کیست و چرا بازارش این‌قدر داغ شده؟
  • العین روی دست غول آسیا بلند شد / شگفتی‌سازی در قلب جده با اسطوره ایتالیا
  • 10 استادیومی که از آنها یک نام و هزار خاطره مانده!
  • جای آزمون را یک ایرانی پُر می‌کند(عکس)
  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏
  • تکرار یک رکورد تاریخی در سری A با قهرمانی اینتر
  • رونمایی از گزینه جذاب تراکتور؛ اسطوره فوتبال آلمان به تبریز می‌آید؟