Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

به گزارش خبرگزاری فارس، امیر حسین فتحی در خصوص مذاکره با نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا و آخرین وضعیت تیم فوتبال استقلال در خصوص حذف از آسیا به علت بدهی اظهار داشت: خطر حذف از آسیا فقط منحصر باشگاه استقلال نیست و تیم‌های پرسپولیس و تراکتورسازی هم جزء باشگاه‌هایی هستند که خطر حذف از آسیا آنها را تهدید می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای حل این مشکل رایزنی‌های زیادی با فدراسیون فوتبال، مسئولین بین‌المللی وزارت ورزش و همچنین شخص وزیر انجام دادیم تا این مشکل انجام شود.طی ۲ روز گذشته به مالزی سفر کردم تا در ساختمان فدراسیون آسیا با مسئولان صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه صحبتی کنیم تا این مشکل حل شود.

وی در ادامه تأکید کرد:بدهی استقلال در مجموع طی سال‌های گذشته ۱۳ یا ۱۴ میلیارد تومان است، این بدهی‌ها قبل از مدیریت بنده بوده و ما تا ۹ شهریورماه فرصت داریم با توجه به خطر حذف از آسیا، این مشکل را هرچه زودتر حل کنیم و این نیاز دارد تا فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش به باشگاه استقلال، تراکتورسازی و پرسپولیس کمک کند تا این مشکل هرچه زودتر برطرف شود.

وی در ادامه در خصوص اینکه آیا طلبکاران باشگاه استقلال به AFC شکایت کرده‌اند یا خیر، گفت: بیشتر افرادی که شکایت کرده‌اند به کمیته انضباطی و کمیته تعیین وضعیت رسیده است تا شکایت آنها مورد بررسی قرار گیرد بعضی از بازیکنان به AFC رفته و رأی قطعی گرفته‌اند و امیدواریم این مشکل هرچه زودتر حل شود. به هر حال ۳ باشگاه پرسپولیس، استقلال و تراکتورسازی این مشکل آنها را تهدید می‌کند و امیدواریم تمهیداتی در نظر گرفته شود تا این مشکل حل شود.

مدیرعامل باشگاه استقلال در ادامه در خصوص رأی سوپرجام نیز گفت: رأی کمیته انضباطی ۳ بر صفر علیه باشگاه استقلال است و به نفع باشگاه پرسپولیس؛ ما تمام لایحه‌های لازم را به کمیته استیناف داده‌ایم تا این پرونده بررسی شود، به هر حال باشگاه استقلال خواهان تغییر زمان بازی بوده و به دنبال بازی نکردن مقابل پرسپولیس به هیچ وجه نبوده است. متأسفانه سازمان لیگ ۳ روز قبل از بازی سوپرجام زمانی که باشگاه استقلال در ترکیه اردویی برگزار کرده بود اعلام کردند این بازی کم‌لن یکن شده است و ۳ بر صفر به نفع باشگاه پرسپولیس اعلام کردند.

وی در پایان تأکید کرد: استقلال ۲ یا ۳ بار خواهان تغییر زمان مسابقه شده است؛ متأسفانه ۳ روز قبل از آغاز بازی سوپرجام سازمان لیگ اعلام کرد که رسماً نتیجه به نفع پرسپولیس به پایان رسیده است. به هر حال این مشکل از سوی باشگاه استقلال به وجود نیامده است و ما خواهان تغییر زمان بازی بوده‌ایم. به دنبال این هستیم تا یک روز مشخص شود تا سوپرجام کاملاً جوانمردانه برگزار شود و نتیجه در زمین مسابقه رقم بخورد. این مشکل از سوی سازمان لیگ و کمیته برگزاری مسابقات به وجود آمده است که امیدوارم این مشکل هرچه زودتر حل شود.

انتهای پیام/

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۸۳۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور ۲۰۰ میلیون جریمه و تهدید شد

به گزارش همشهری آنلاین، تیم فوتبال تراکتور که در دیدار برگشت لیگ برتر شکست سنگین ۴ بر یک را در ورزشگاه یادگار امام تبریز مقابل ذوب‌آهن متحمل شد، به دلیل تخلف هوادارانش در این بازی باید جریمه سنگینی را پرداخت کند.

فدراسیون فوتبال در این باره نوشته است: «دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن اصفهان در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال کشور برگزار شد که کمیته انضباطی رای خود را به این شرح صادر کرد: باشگاه تراکتور به دلیل فحاشی و پرتاب اشیا توسط تماشاگران منتسب در چندین نوبت و نقض اصول کلی رفتار و مستند به مواد ۵۱ و ۸۶ با جریمه ۲۰۰ میلیون تومانی مواجه شده که این رای قابل تجدید نظر در کمیته استیناف است.»

باشگاه تراکتور در این فصل و به ویژه دور برگشت چندین مقطع اقدام به رایگان کردن مسابقات خانگی خود کرد که فدراسیون فوتبال در این باره هم به سرخ پوشان تبریزی هشدار داده است.

در پایان رای انضباطی برای باشگاه تراکتور عنوان شده: «به باشگاه اخطار می‌گردد چنانچه بلیت فروشی مطابق مقررات انجام نشود، با تنبیهات شدیدتری مواجه خواهند شد.»

کد خبر 848305 منبع: ورزش سه برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه تراکتور تبریز

دیگر خبرها

  • چرا در استقلال کودتا به پا شد؟ / دست رد به سینه پرسپولیس!
  • بازتاب یک بازی پُرحاشیه؛ نمایندگان پرسپولیس و سپاهان در کمیته انضباطی
  • نمایندگان پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی فراخوانده شدند
  • پاشازاده: نکونام در استقلال با صدها مشکل ریز و درشت مواجه بود
  • پورموسوی: تعویض ۴ بازیکن یعنی مشکل داریم
  • چرخابی: مشکل سپاهان در پرسپولیس هم وجود دارد
  • تهدید عجیب سرمربی استقلال خوزستان؛ فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • تراکتور ۲۰۰ میلیون جریمه و تهدید شد
  • تراکتور 200 میلیون جریمه و تهدید شد
  •  تغییر نام استقلال مشکل‌ساز می‌شود؟