Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-03@21:53:42 GMT

فرودگاه‌های شگفت‌انگیز دنیا

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۸۶۱۳۷

فرودگاه بین‌المللی «پرینسس جولیانا» یک فرودگاه همگانی است که یک باند فرود آسفالت و بتن دارد و طول باند آن 2300 متر است. این فرودگاه در کشور سینت مارتن قرار دارد.

فرودگاه یوانخو ئی. یروسخین یک فرودگاه همگانی است که یک باند فرود سنگفرش دارد و طول باند آن 396 متر است. این فرودگاه در جزیرهٔ سیبا قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرودگاه تنزینگ-هیلاری یک فرودگاه همگانی با یک باند فرود آسفالت دارد و طول باند آن 460 متر است. این فرودگاه در کشور نپال قرار دارد و در ارتفاع 2860 متری از سطح دریا واقع شده است.

فرودگاه پارو یک فرودگاه همگانی با یک باند فرود آسفالت دارد و طول باند آن 1964 متر است. این فرودگاه در کشور بوتان قرار دارد و در ارتفاع 2230 متری از سطح دریا واقع شده است.

فرودگاه بین‌المللی کریستیانو رونالدو یک فرودگاه همگانی باربری با باند فرود آسفالت و طول باند آن 2781 متر است. این فرودگاه در شهر مادیرا کشور پرتغال قرار دارد و در ارتفاع 59 متری از سطح دریا واقع شده‌است.

فرودگاه لانگیر سوالبارد یک فرودگاه همگانی مسافربری با باند فرود آسفالت و طول باند آن 2323 متر است. این فرودگاه در شهر سوالبارد کشور نروژ قرار دارد و در ارتفاع 27 متری از سطح دریا واقع شده است.

فرودگاه جبل طارق یک فرودگاه نظامی و همگانی با یک باند فرود آسفالت و طول باند آن 1828 متر است. این فرودگاه در کشور جبل طارق قرار دارد و در ارتفاع 5 متری از سطح دریا واقع شده‌است.

فرودگاه کای تک در شهر هنگ کنگ قرار دارد.

فرودگاه بین‌المللی تونکنتین یک فرودگاه نظامی و همگانی مسافربری با باند فرود آسفالت و طول باند آن 2021 متر است. این فرودگاه در شهر تگوسیگالپا کشور هندوراس قرار دارد و در ارتفاع 1005 متری از سطح دریا واقع شده است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۸۶۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | گزارش لحظه‌به‌لحظه حمید معصومی‌نژاد از بازگشت به ایران؛ جمله بامزه پای هواپیما روی باند فرودگاه!

33 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902522

دیگر خبرها

  • تصاویر شگفت‌انگیز از جاری شدن سیل در اصفهان و خرم‌آباد + ویدئو
  • شگفت‌انگیز: 2 ستاره ایرانی در فینال لیگ قهرمانان
  • ببینید | گزارش لحظه‌به‌لحظه حمید معصومی‌نژاد از بازگشت به ایران؛ جمله بامزه پای هواپیما روی باند فرودگاه!
  • ۷ تاثیر شگفت انگیز و باورنکردنی سفیده و زرده تخم مرغ برای پوست و مو
  • رونالدو، همچنان سوژه جذاب رسانه‌های بزرگ
  • کشف شگفت انگیز سرنخ‌های ژنتیکی افسردگی
  • داستان شگفت‌انگیز یک معلم در«مدیر مدرسه شریعت»/ از مبارزه با بهائیت تا تربیت چوپانی که مدیر مدرسه شد
  • آنچلوتی: تعهد تیمی‌مان شگفت‌انگیز بود
  • آمار شگفت‌انگیز مهدی قائدی در این فصل لیگ امارات
  • خفاش شگفت‌انگیز 6 گِرمی که زیر «برگ» زندگی می‌کند(+عکس)