Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@06:31:53 GMT

اعطای تسهیلات به تولیدکنندگان نوشت‌افزار ایرانی

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۸۷۳۱۹

اعطای تسهیلات به تولیدکنندگان نوشت‌افزار ایرانی

به گزارش خبرنگار مهر، علی اسدی کرم، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در بازدید از  ششمین دوره نمایشگاه «ایران‌نوشت» اظهار کرد: با توجه به زحماتی که همه بخش‌های نرم افزاری برای این نمایشگاه داشتند، استقبال خوبی از این رویداد شده است.

وی ادامه داد: این استقبال خوب به دلیل کیفیت قابل توجه کالاها و قیمت مناسب آن  در شرایط اقتصادی فعلی بود، شرایط اقتصادی که  تولید کنندگان را با مشکل مواجه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسدی کرم با اشاره به اینکه درصد افزایش قیمت‌ها معقول بود، گفت: با وجود این تولیدکنندگان مشکلاتی داشتند که اگر مشکلات رفع نشود برای سال‌های آینده مشکلات حادتر می‌شود و به جایی می‌رسد که تولید مقرون به صرفه نخواهد بود.

ضرورت ساماندهی بیشتر در تولید نوشت افزار

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: به دنبال این هستیم که به شرایط عادی برگردیم و مشکلات رفع شود و فکر می‌کنم اگر نوشت‌افزارها و سایر برنامه‌های مربوط به آن را با سازماندهی منظم و رقابت سالم پیش ببریم، موفق خواهیم بود.

چشم انداز مناسب نوشت‌افزار ایرانی در سال‌های آتی

اسدی کرم تصریح کرد: اگر امروز که مشکلاتی در عرصه بین‌المللی داریم به سمت افزایش کیفیت کالاها نرویم،  قطعا اثرات نامطلوب و شدیدی را تجربه می‌کنیم. پس ضرورت دارد از این فضا خارج شویم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با ابراز امیدواری از چشم‌انداز مناسب نوشت افزار ایرانی در سال‌های آتی گفت: امیدوار هستیم که فضاهای رقابتی در کشور توسعه یابد و تسهیلات مناسب به تولیدکنندگان داده شود.

قول مساعد برای اعطای تسهیلات به تولیدکنندگان

اسدی کرم خطاب به مسئولان نمایشگاه درباره رسیدگی به مشکلات تولیدکنندگان و توجه مجلس به آنها گفت: مشکلات را بعد از پایان نمایشگاه جمع‌آوری کنید و همچنین تسهیلات و روش‌های کمک را هم پیشنهاد دهید تا آن را در کمیسیون صنایع و معادن مجلس جمع‎بندی کرده و تسهیلات لازم را در اختیار  تولیدکنندگان قرار دهیم.

کد خبر 4382886

منبع: مهر

کلیدواژه: اسباب بازی ایرانی صنایع فرهنگی مجمع نوشت افزار ایرانی اسلامی مردم علیه احتکار ادبیات کتاب و کتابخوانی ترجمه صنایع فرهنگی بازار نشر سازمان میراث فرهنگی و گردشگری گردشگری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کتاب معرفی کتاب انقلاب اسلامی ایران کتابخانه ادبیات کودک و نوجوان جایزه ادبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۸۷۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده

آفتاب‌‌نیوز :

جلال محمودزاده، نماینده مهاباد در مجلس با اشاره به تعیین تکلیف وضعیت تسهیلات در سال جدید و اینکه آیا با وجود عدم تصویب بودجه و نهایی شدن برنامه هفتم افزایش‌ها در آن اعمال می‌شود، به ایلنا گفت: در این مساله سردرگمی در بحث وام ازدواج و فرزندآوری وجود دارد، البته افزایش آن تصویب شد، اما معمولا در ابتدای سال بانک‌ها اعتبارات لازم برای پرداخت آن را دریافت نکرده‌اند و در نتیجه از پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج استنکاف می‌ورزند.

وی ادامه داد: البته این موضوع شامل انواع دیگر تسهیلات بانکی هم می‌شود و به کلی پرداخت وام در کشور تعطیل شده است، برای بخش تولید مشاهده می‌کنید که نرخ سود تسهیلات از ۱۸ درصد به ۲۳% رسید و ۵% افزایش پیدا کرد. از سوی دیگر مردم برای تامین هزینه‌های اولیه زندگی مانند رهن منزل استیجاری نیاز به حمایت و دریافت وام دارند که در حال حاضر بانک‌ها حاضر به همکاری نیستند و باید هرچه زودتر برای این وضعیت چاره‌اندیشی شود.

منبع: خبرگزاری ایلنا

دیگر خبرها

  • هشدار به ایرانی‌ها؛ بد‌افزار خطرناک PlugX در حال نفوذ به کامپیوترها است
  • دیدار فرمانده سپاه لرستان با جامعه کارگری
  • اعطای بیش از 21 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه بانک ملی ایران به متقاضیان
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده
  • مشکلات و موانع تولیدکنندگان شهرک های صنعتی استان تهران بررسی شد
  • اعطای ۲۱ هزار فقره وام قرض الحسنه بانک ملی ایران در ۱ ماه
  • غربالگری و تشخیص زودهنگام ۶ نوع سرطان با محصول ایرانی جدید
  • بانک تجارت در فروردین ۱۴۰۳ جمعا ۱۶۹۸ فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به ۱۲ واحد تولیدی برتر