Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@00:00:00 GMT

اهدای ۱۲۰۰۰ بسته نوشت‌افزار ایرانی به مناطق محروم

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۸۷۵۹۴

اهدای ۱۲۰۰۰ بسته نوشت‌افزار ایرانی به مناطق محروم

به گزارش خبرنگار مهر، پویش صدبرگ با هدف حمایت تحصیلی و جمع‌آوری نوشت‌افزار برای دانش‌آموزان مناطق محروم آغاز به کار کرده است. این پویش که دومین سال برگزاری‌اش را پشت سر می‌گذارد، سال گذشته با حمایت‌های مردمی موفق به جمع‌آوری و تهیه ۱۲۰۰۰ بسته نوشت‌افزار برای دانش‌آموزان مناطق محروم و کمتر توسعه یافته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این حرکت که امسال با هم افزایی و مشارکت مجمع نوشت‌افزار ایرانی اسلامی، وبسایت اجتماعی خیرانت، موسسه مردم نهاد دست یاری به دشتیاری و  جمعی از دغدغه‌مندان آغاز به فعالیت کرده در نظر دارد کمک‌ها و حمایت‌های مردمی را جمع و ضمن نیازسنجی دقیق این هدایا را به دانش‌آموزان محروم منطقه دشتیاری استان سیستان و بلوچستان برساند.

این پویش با شعار «صدبرگ؛ هر نفر یک برگ» تمام حمایت‌های ریز و درشت جمع‌آوری شده را صرف خرید نوشت‌افزار تولید داخل با طرح‌ قهرمانان ملی و شخصیت‌های برجسته ایرانی و اسلامی می‌کند تا اهداف حمایت از تولید ملی و نیروی کار ایرانی را نیز محقق نماید.

هموطنان نیکوکار می‌توانند برای حمایت از این پویش به سایت اجتماعی «خیرانت» به آدرسwww.kheiranet.ir ، قسمت کمپین صد برگ۲ مراجعه کنند.

علاوه بر این غرفه پویش صدبرگ واقع در ششمین نمایشگاه ایران نوشت که ۲۲ مرداد تا ۲ شهریور در  مرکز آفرینش‌های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نشانی تهران، بلوار کشاورز، خیابان حجاب در حال برگزاری است با پویش صد برگ۲ پذیرای مردم عزیز و هدایای آنان است.

کد خبر 4382908

منبع: مهر

کلیدواژه: صنایع فرهنگی مجمع نوشت افزار ایرانی اسلامی نمایشگاه نوشت افزار اسلامی نوشت افزار ایرانی مردم علیه احتکار ادبیات کتاب و کتابخوانی ترجمه صنایع فرهنگی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری بازار نشر گردشگری معرفی کتاب کتاب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کتابخانه انقلاب اسلامی ایران ادبیات کودک و نوجوان معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۸۷۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای ۱۶۵ میلیارد ریال لوازم ضروری به نیازمندان خراسان‌جنوبی

 حسینی گفت: خرید و اهدای لوازم ضروری زندگی به مددجویان با هدف تأمین، بخشی از وسایل مورد نیاز و آسایش آنها انجام می‌شود

وی افزود: در این راستا در مدت اشاره شده ۴ هزار و ۷۲۷ قلم لوازم ضروری زندگی به ارزش ۱۶۵ میلیارد ریال بین مددجویان تحت حمایت توزیع شده است. 

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان با اشاره به اینکه این وسایل از تولیدات داخلی، که شامل کولر آبی، بخاری گازی، یخچال، آبگرمکن گازی، ماشین لباسشوئی و ... بوده است بیان کرد: رفع فقر و محرومیت‌زدایی، تقویت بنیه فرهنگی و توانمندسازی خانوار‌های تحت حمایت یکی از مهم‌ترین رسالت‌های این نهاد است. 

 حسینی افزود: براساس نیازسنجی‌های انجام‌شده به منظور تامین نیاز‌های ضروری تمامی خانوار‌های تحت حمایت، ضمن قدردانی از مشارکت و همراهی خیرین، برای هم افزایی کمک‌های مردمی و ظرفیت‌های موجود در سازمان‌ها و نهاد‌ها نیاز به توجه هر چه بیشتر مسئولان است تا بتوانیم پاسخگوی نیاز‌های ضروری اقشار آسیب‌پذیر جامعه باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • چرا ایرانی‌ها بیشتر در دام بدافزار‌ها می‌افتند؟
  • آموزش هوش مصنوعی به دانش‌آموزان مناطق محروم
  • تولید نوشت‌افزار ایرانی با کاغذ ایرانی
  • حمایت‌های بیشتر معاونت توسعه روستایی مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری از حوزه روستایی
  • برگزیدگان پویش همپای طوفان معرفی شدند
  • (ویدیو) کتک‌خوردن بوکسور ایرانی از تماشاگران در روسیه
  • ارائه بیش از ۳۵ میلیون خدمت رایگان در نقاط محروم و صعب‌العبور برای مدیریت بیماری‌های دامی
  • اهدای ۴۷۲۷ قلم لوازم ضروری زندگی به نیازمندان خراسان‌ جنوبی
  • اهدای ۱۶۵ میلیارد ریال لوازم ضروری به نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • بیش از ۹۵۰ نفر در دوره‌های مختلف تحصیلی سوادآموزی بوشهر جذب شده‌اند