Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ آیت‌الله  ناصری‌یزدی در خطبه‌های این هفته نماز‌جمعه یزد با تبریک ایام‌الله دهه امامت و ولایت و هفته دولت اظهار داشت: قرآن کریم و دین مبین اسلام در هدایت انسان به کمال و سعادت بهترین راه و آیین هستند، ولی انسان نیازمند افرادی است که احکام الهی را پس از پیامبر گرامی اسلام (ص) به مردم بیان کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه نام این افراد را امام و پیشوا گذاشتند، خاطرنشان کرد: کسانی که برای ما آیات قرآن و دستورات پیامبر را بیان کنند باید چند خصلت داشته باشند که اولین آن عصمت برای نداشتن خطا در تفسیر و بیان احکام و آیات است.

نماینده، ولی فقیه در استان یزد خاطرنشان کرد: عامل و عالم به قرآن و تفسیر آن و بهره‌مندی از عدالت هم از دیگر ویژگی‌هایی است که باید در وجود امام و پیشوا نمود داشته و به اسرار زندگی و قرآن آگاهی کامل داشته باشد.

ناصری‌یزدی با تاکید بر اینکه انسان در زمان بحران باید داشته‌هایش را با دیگر برادران و خواهرانش تقسیم کند، اظهار داشت: زمانی که وضعیت جامعه با مشکل مواجه می‌شود متاسفانه برخی افراد به‌جای اینکه به فکر دیگر افراد جامعه باشند اقدام به احتکار می‌کنند و برخی هم پول‌هایشان را در این عرصه حساس به خارج از کشور می‌برند و در آنجا سرمایه‌گذاری می‌کنند.

امام جمعه یزد تصریح کرد: الان ما باید هرچه که داریم را برای تولید و تقویت اقتصاد داخلی کشور صرف کنیم و زمینه‌ای را فراهم کنیم که مشکلات جامعه برطرف شود، چرا عده‌ای از افراد جامعه کالا‌ها را احتکار می‌کنند و نمی‌گذارند دیگر افراد به آن دسترسی داشته باشند.

ناصری یزدی به حادثه‌های ایجاد شده برای اردو‌های ورزشی یزد اشاره کرد و گفت: این که جدای از تشکیلات دولت و ورزش برخی آموزشگاه‌ها اقدام به اردو بردن دانش‌آموزان می‌کنند که به این وسیله پول و ارز مسافرتی دریافت کنند را باید به صورت جدی متوقف کرد.

امام جمعه یزد از مسئولان خواست نظارت بیشتری در این زمینه‌ها داشته باشند گفت: چرا آموزشگاه‌ها باید به صورت قارچ گونه اقدام به برگزاری اردو‌هایی کنند که تنها برای آن‌ها درآمدزایی به دنبال داشته باشد و جوانان ما را در کشور‌های دیگر به حال خود رها کنند و همانند دو نوجوان عزیزمان در گرجستان غرق شوند.

انتهای پیام/ص

خطبه های نماز جمعه یزد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه اخبار سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۸۹۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم زنجان از تولید ناخالص داخلی کشور افزایشی است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ جعفری به رتبه نخست زنجان در شاخص نرخ مشارکت اقتصادی در کشور اشاره کرد و گفت: از جمعیت یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفری استان ۸۳۰ هزار نفر از جمعیت در سن کار هستند و نرخ مشارکت اقتصادی استان در فصول گذشته به طور میانگین بالاتر از ۵۰ درصد بوده است.

وی ادامه داد: اقتصاد استان پاسخگوی مشارکت اقتصادی افراد جویای کار است و متناسب با رشد اقتصادی استان، شمار بیمه شدگان اجباری در زنجان از ۱۱۲ هزار نفر به مرز ۱۳۴ هزار نفر رسیده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در بخش دیگری از سخنان خود به روند نزولی حوادث ناشی از کار در استان اشاره کرد و ادامه داد: سالانه بیش از هشت هزار بازرسی از واحد‌های تولیدی انجام می‌شود و با اینکه حجم کارگاه‌های عمرانی با اجرای پروژه نهضت ملی مسکن در استان افزایش یافته، در سایه تقویت نظارت ها، حوادث کارگری روند کاهشی داشته است.

دیگر خبرها

  • کشمش و سفال همدان تقویت کننده مبادلات تجاری کشور+فیلم
  • نیروگاه برق خورشیدی برای مصارف سیمان دشتستان ایجاد شود
  • خطر تحریم در واردات اتوبوس های جدید
  • کارگران پیشروان میدانی تولید ثروت هستند
  • فرانسه جایگاه خود را بین ۱۰ اقتصاد برتر از دست می‌دهد
  • بهترین ورزش برای تقویت قوای جنسی
  • جهش تولیدات صنعتی با کمک بخش نخبگانی از طریق تقویت حضور دانش‌بنیان‌ها در صنایع بزرگ
  • بهترین ورزش برای تقویت قوای جنسی چیست؟
  • سهم زنجان از تولید ناخالص داخلی کشور افزایشی است
  • جلائی‌پور، استاد دانشگاه: برای عملیات «وعدهٔ صادق» به قدر کافی پیوست‌های دیپلماتیک و مربوط به سیاست داخلی و اقتصاد تمهید و عملیاتی نشده/ به جای انسجام داخلی و افزایش همبستگی ملی و رضایت عمومی شهروندان، شاهد تجدید طرح گشت ارشاد بوده‌ایم