Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@17:18:59 GMT

هفته دولت فرصتی برای بیان دستاوردهای نظام است

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۹۰۷۸۹

هفته دولت فرصتی برای بیان دستاوردهای نظام است

شاهرود- ایرنا- فرماندار شاهرود گفت: هفته دولت زمان مناسبی برای تبیین دستاوردهای نظام اسلامی بوده و به هیچ دولتی اختصاص ندارد.

به گزارش ایرنا، حضور مدیران دستگاه های اجرایی به همراه مسوولان نهادهای نظامی و انتظامی در گلزار مطهر شهدای شاهرود، آغاز بخش نخستین روز از هفته دولت در سال 97 بود. فرماندار شاهرود ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا و تجدید پیمان با آرمان های امام راحل (ره)، در جمع مسوولان یادآور شد: برای رسیدن به نقطه کنونی و ایجاد اقتدار برای نظام جمهوری اسلامی از ابتدای انقلاب خون های بسیاری ریخته شده و مردم در دوره های مختلف بویژه جنگ تحمیلی رنج های فراوان کشیده اند و حال باید قدر آن را بدانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمد کرم محمدی با بیان اینکه اگر ثمره تلاش های مردم و نظام آسیب ببیند، همه آسیب خواهند دید افزود: امروز هم دشمن به دنبال آسیب زدن به اعتقادات مردم است اما باید بداند این ملت با سرمایه اجتماعی خود همه مشکلات را حل می کند.
وی همچنین پس از آن به همراه دیگر مدیران شهرستان برای دیدار با امام جمعه شاهرود در حسینیه امام خمینی (ره) حاضر شد.
معاون استاندار سمنان با بیان اینکه در این هفته 145 طرح عمرانی و اقتصادی با اعتبار یک هزارو685میلیارد ریال در شاهرود به بهره برداری می رسد، تصریح کرد: روکش آسفالت آزادراه شاهرود-آزاد شهر، بهره برداری از گام دوم فولاد شاهرود و چندین طرح ورزشی، راه، راه آهن، کشاورزی و دیگر طرح های بخش خصوصی و دولتی از برنامه های این هفته است.
امام جمعه شاهرود هم در این دیدار بر لزوم ارائه دستاوردهای نظام به مردم تأکید کرد و گفت: دشمن از راه های مختلف در صدد آسیب رساندن به بخش های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی بوده و می خواهد در بین مردم ناامیدی را ترویج کند اما باید با هوشیاری توطئه های آن را خنثی کرد.
حجت الاسلام عباس امینی با بیان اینکه دشمنان آرزوی نابودی انقلاب اسلامی را به گور می برند، تصریح کرد: چهل سالگی انقلاب و بلوغ و شکوفایی آن بیش از هر زمان دیگر همچون خاری در چشم دشمنان است و آن ها نیز سعی بر ضربه زدن به نظام دارند اما مردم همیشه با مقاومت و پایداری جلوی پیشبرد اهداف دشمن را می گیرند.
امروز همچنین معاون استاندار سمنان در منزل شهیدان سید کمال و سید جمال میری حاضر شده و با خانواده آن شهیدان بزرگوار دیدار و گفت و گو کرد.
حضور مدیران دستگاه های اجرایی پیش از نماز جمعه در محل مصلی و ملاقات با مردم و سخنرانی و ارائه برنامه های این هفته توسط فرماندار به نمازگزاران از دیگر برنامه های نخستین روز از هفته دولت در شاهرود بود.
7359/6167

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي هفته دولت فرماندار شاهرود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۹۰۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه‌های جهادی ۱۸۰ برنامه در شاهرود اجرا می‌کنند

به گزارش خبرنگار مهر، سرگرد مهیار یونس‌آبادی ظهر یکشنبه در نشست خبری با حضور رسانه‌ها در کانون بسیج شاهرود از اجرای ۱۸۰ برنامه طی هفته بسیج سازندگی با مشارکت ۱۷۴ گروه جهادی در شهرستان خبر داد و بیان کرد: آبرسانی روستایی در روستاهای محروم شهرستان در زمره این برنامه‌ها است.

وی از افتتاح پروژه‌های عمرانی، خدمت رسانی و توسعه روستایی در هفته بسیج سازندگی در شهرستان شاهرود خبر داد و افزود: طرح آبرسانی به عشایر ابوالحسنی در منطقه خارتوران بی ارجمند از جمله این طرح‌های عمرانی است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه شاهرود با بیان اینکه برنامه‌های هفته بسیج سازندگی در ۱۳ عرصه برنامه ریزی شده است، تاکید کرد: موضوعات عمرانی، خدمت رسانی، اردوهای جهادی، پزشکی، خدماتی، عمرانی، طرح‌های عمرانی، آبرسانی و مرمت خانه‌های محرومان و… در زمره این برنامه‌ها است.

یونس آبادی از توزیع ۱۵ سری جهیزیه در هفته بسیج سازندگی بین نوعروسان مناطق محروم شهرستان شاهرود خبر داد و گفت: بیش از یک هزار پرس غذا و ۵۰۰ بسته معیشتی نیز بین محرومان شهرستان طی این هفته توزیع خواهد شد.

وی از بهره برداری ۶۵ پنل خورشیدی در قالب نیروگاه‌های خورشیدی خانگی با مشارکت شرکت توزیع برق و بسیج سازندگی در مناطق محروم شهرستان شاهرود طی هفته بسیج سازندگی خبر داد و گفت: عملیات آغاز اجرای ۶۵ واحد نیروگاهی خانگی دیگر در مناطق محروم شهرستان در طول این هفته آغاز می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه شاهرود از برگزاری کارگاه‌های خوداشتغالی با مشارکت بسیج در شهرستان شاهرود خبر داد و گفت: تاکنون ۱۳ میلیارد تومان در زمینه خود اشتغالی به صورت تسهیلات به این طرح‌ها پرداخت شده است.

یونس آبادی با بیان اینکه زمین چمن مصنوعی و مجموعه ورزشی در روستای یونس آباد با همکاری ورزش و جوانان شهرستان شاهرود به بهره برداری خواهد رسید، افزود: در این هفته همچنین شاهد برپایی میز خدمت در روستاها و شهرهای سراسر شهرستان شاهرود خواهیم بود.

کد خبر 6097355

دیگر خبرها

  • امشب؛ دهمین گفتگوی زنده تلویزیونی رئیسی با مردم
  • روزنامه اطلاعات: ملت در چه فکریه؟ دولت در چه کاریه؟
  • اسلامی: برای مبارزه با سلطه کشورهای استکباری آماده هستیم
  • حسینی: اقدامات دولت سیزدهم تعامل با کشورهای جهان را فراهم کرده است
  • مولدسازی دارایی‌های دولت فرصتی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام دستگاه‌ها است
  • اجرای ۱۸۰ برنامه شاخص هفته بسیج در شاهرود پیش‌بینی شد
  • دستاوردهای ایران، همرده با کشورهای پیشگام در حوزه‌ جنگ‌افزارسازی است
  • ۱۰ سال بعد از طرح تحول سلامت؛ سرمایه‌گذاری‌ بی‌سابقه برای سلامت مردم/ «این طرح نشان داد ظرفیت پاسخ دادن به نیازهای بزرگ کشور وجود دارد»
  • گروه‌های جهادی ۱۸۰ برنامه در شاهرود اجرا می‌کنند
  • تلاش دولت برای نزدیک کردن ریاست مجلس به جریان پایداری و امام صادقی‌ها