Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر هیات کاراته استان گیلان عصر جمعه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در پایان این رقابت ها ، کاراته کاران گیلانی با درخشش خود موفق به کسب یک مدال طلا ، یک مدال نقره و 2 مدال برنز شدند.
حامد زیکساری افزود: بر این اساس و در جریان این مسابقات ، امیررضا پورمحمد کاراته کار شایسته گیلانی در رده سنی بزرگسالان با برتری برابر رقبای خود موفق به کسب مدال طلا و مقام نخست این رقابت ها شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: همچنین مهدی کاظمی دیگر کاراته کار گیلانی حاضر در این دوره از رقابت ها، در رده سنی نوجوانان توانست عنوان نایب قهرمانی را کسب کند و مدال نقره این مساقات را بر گردن بیاویزد.
به گفته زیکساری ، مازیار حبیب پور و امیرحسین ضابطی دیگر کاراته کاران گیلانی حاضر در مسابقات بین المللی جام وحدت و دوستی نیز موفق به کسب مدال برنز و مقام سوم این رقابت ها شدند.
چهاردهمین دوره رقابت های کاراته بین المللی جام وحدت و دوستی با حضور 289 کاراته کار از ایران و 12 کشور جهان برگزار شد که در نهایت تیم ایران با کسب 10 مدال طلا ، 15 مدال نقره و 23 مدال برنز بر سکوی قهرمانی ایستاد، تیم های کاراته ترکیه و جمهوری آذربایجان نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.
7285 / 2007
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت استان گیلان ایران ترکیه جهان مدال طلا رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۹۱۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نسرین شاهی صاحب مدال طلا شد/ مدال برنز برای ساره جوانمردی

به گزارش خبرگزاری مهر، نسرین شاهی، ساره جوانمردی و فائزه احمدی بانوان ملی پوش تیراندازی کشورمان در ماده تپانچه بادی بانوان P۲، کلاس SH۱، در مرحله مقدماتی با قرار گرفتن در جمع ۸ نفر نهایی راهی مرحله فینال شدند.

در مرحله فینالی که با حضور ستارگان تیراندازی برگزار شد، نسرین شاهی با ۲۳۹.۷ امتیاز در جایگاه نخست ایستاد و مدال طلا و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. ساره جوانمردی در امتیاز شوت آف با کسب ۲۱۴.۸ امتیاز در رده سوم ایستاد و موفق به کسب مدال برنز شد. فائزه احمدی دیگر نماینده کشورمان با ۱۴۸ امتیاز در رده ششم قرار گرفت.

پیش از این نیز رقیه شجاعی در ماده تفنگ بادی ایستاده در جایگاه هشتم قرار گرفت و تیم تپانچه بادی میکس کشورمان متشکل از محمدرضا میرشفیعی و نسرین شاهی به مدال نقره رسیدند. همچنین محمدرضا میرشفیعی در ماده تپانچه بادی آقایان موفق به کسب مدال نقره شد.

این مسابقات با حضور ۱۲۵ ورزشکار ( ۷۱ مرد و ۵۴ زن) از ۲۷ کشور جهان به میزبانی کره جنوبی برگزار می شود.

کد خبر 6089752

دیگر خبرها

  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد
  • این زن اصلا مدال نداشته که به علی دایی تقدیم کند!
  • ۲ مدال برنز؛ دستاورد ساواته ایران در بلغارستان
  • جنجال مدال اهدایی یک دختر به علی دایی
  • جنجال عجیب پیرامون مدال اهدایی به علی دایی!
  • مازندران قهرمان دو رده سنی کاراته کشور
  • مدال برنز بر گردن تیرانداز آذربایجان شرقی
  • جام جهانی پاراتیراندازی| ۳ طلا، نقره و برنز برای ایران
  • نسرین شاهی صاحب مدال طلا شد، مدال برنز برای ساره جوانمردی
  • نسرین شاهی صاحب مدال طلا شد/ مدال برنز برای ساره جوانمردی