Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-30@09:46:08 GMT

دستگیری 555 سارق در یک شب

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۹۵۱۱۵

دستگیری 555 سارق در یک شب

555 سارق که کلکسیونی از جرایم را در پرونده خود دارند در پاتک شبانه پلیس پایتخت به دام افتادند. مرجان همایونی

ایران آنلاین /سردار حسین رحیمی - رئیس پلیس پایتخت- در حاشیه اجرای چهاردهمین طرح رعد گفت: مأموران ما با در دست داشتن 330 حکم قضایی به مخفیگاه 300 سارق، قاچاقچی و موادفروش وارد شدند و 555 سارق را دستگیر کردند این افراد به یک‌هزار و 250 فقره سرقت اعتراف کرده‌اند و بررسی‌ها نشان می‌دهد که حدود 50 درصد آنها سابقه دار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحیمی با اشاره به کشف 207 دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی و همچنین 4 هزار و 500 قلم اموال مسروقه افزود: اقلام کشف شده حدود سه‌ و نیم میلیارد تومان ارزش دارد که در حال حاضر پلیس باید پرونده تمامی آنها را بررسی کند.به گفته رحیمی، از اعضای این باندها 10 هزار دلار و 4 هزار و 808 یوروی تقلبی نیز کشف و ضبط شده و ارزش اموال کشف شده 5 میلیارد تومان برآورد می‌شود. رحیمی همچنین از کشف 17 انبار احتکار  کاغذ ، آهن آلات و لوازم خانگی قاچاق خبر داد.

سرقت با اسلحه قلابی/ زن جوانی در میان متهمان دستگیر شده به چشم می‌خورد، زنی 36 ساله که اعتیاد به مواد مخدر دارد. او و همسرش به عنوان مسافر سوار بر خودروهای عبوری شده و پس از طی مسافتی با تهدید اسلحه قلابی از راننده و سایر مسافران سرقت می‌کردند. بدنبال گزارش سرقت های سریالی زوج جوان، مأموران پلیس پایتخت بلافاصله وارد عمل شدند. در چهره نگاری‌های صورت گرفته از سوی مالباختگان مشخص شد که مرد جوانی که دست به سرقت می‌زد سابقه دار بوده است. بدین ترتیب هویت عامل اصلی این سرقت شناسایی شد. زمانی که مأموران برای دستگیری او اقدام کردند متهم جوان از پشت بام فرار کرد اما همدست او که همسر صیغه ای‌اش بود بازداشت شد. در بازرسی از خانه متهم فراری اسلحه قلابی به دست آمد که مرد جوان برای اجرای نقشه هایش از آن استفاده می‌کرد. همچنین تعداد زیادی کیف و وسایل سرقتی نیز کشف شد. متهم یک چشم / یکی دیگر از متهمانی که در این طرح دستگیر شدند، زورگیر 44 ساله‌ای است که 23 سابقه کیفری در پرونده‌اش دارد. مرد جوان که معروف به سامورایی است یک چشمش را در این زورگیری‌ها و شرارت‌ها از دست داده است. وی نخستین بار در 18 سالگی پا به زندان گذاشت. سوپرمارکتی دزد/ با نصب یک دستگاه داخل سوپرمارکتش نقشه سرقت از مشتری هایش را کشید. ماجرا از این قرار بود که مرد جوان دستگاه اسکیمری در کنار دستگاه کارت خوان گذاشته بود. زمانی که مشتری‌ها کارت شان را به او می‌دادند تا مبلغ خرید را برایشان بکشد او ابتدا کارت را وارد دستگاه اسکیمر می‌کرد و تمام مشخصات کارت از طریق این دستگاه به رایانه‌اش وارد می‌شد. بعد از آن نقشه سرقت را اجرا می‌کرد. او با این روش بیش از 600 میلیون تومان از حساب مشتری هایش سرقت کرده بود.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۹۵۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ سارق روی دکل برق دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل موقوفه‌ای شامگاه دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان از انجام چهار ماموریت ویژه پلیسی طی روز دوشنبه در استان خبر داد و ابراز داشت: کشف محموله تاغ و سوخت، دستگیری سارق و بازگشت پول به حساب شاکی از مهمترین این رویدادها است.

وی ضمن بیان اینکه با اشراف اطلاعاتی پلیس بخش بسطام سارق سیم و کابل برق حین سرقت روی دکل دستگیر شد، افزود: این سارق سابقه‌دار غیر بومی به انجام ۲۰ فقره سرقت سیم و کابل با انگیزه تهیه مواد مخدر اعتراف کرده است.

فرمانده انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه بیش از دو هزار لیتر گازوئیل قاچاق توسط مأموران انتظامی مهدیشهر شناسایی شد، ابراز داشت: این محموله از استان های شمالی بارگیری و به مقصد سیستان بلوچستان در حرکت بود که خروجی حوزه استحفاظی این شهرستان توقیف و راننده دستگیر شد.

موقوفه ای ضمن بیان اینکه ۵۰۰ کیلوگرم چوب تاغ قاچاق از خودرو سمند در حوزه شهرستان سمنان کشف شد، تصریح کرد: پس از تعقیب و گریز خودرو متوقف و راننده دستگیر شد.

وی از عودت وجه ۳۰۰ میلیون ریالی به حساب شهروندی که نرم افزار جعلی همراه بانک نصب کرده بود خبر داد و افزود: قرار بود این مبلغ به کارت فرد دیگری واریز و از کارت دوم وجه های مسروقه به رمز ارز تبدیل و سپس به حساب صرافی های خارجی منتقل شود که با هوشمندی و اقدام به موقع مهندسان سایبری، با دستور قضایی حساب صرافی مسدود و کمتر از ۴۸ ساعت وجه بازگشت.

کد خبر 6092520

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان باغ ویلاها و کابل‌های برق در طرقبه شاندیز
  • دستگیری سارقان و کشف ۱۹ فقره سرقت در خرم آباد
  • مرگ سارق موبایل قاپ با شلیک پلیس
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ سارق روی دکل برق دستگیر شد
  • جزئیات جدید از ماجرای دستگیری زنجیر کش بی آرتی
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان
  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد