Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خرداد: مسعود پزشکیان درباره رفتار برخی در امضای سوال از رئیس‌جمهور و این‌که عنوان می‌کنند کسانی که سوال از رئیس‌جمهور را امضا می‌کنند طرف مردم هستند و آن کسانی که امضا نکرده‌اند به اصطلاح غیر مردمی‌اند،‌ گفت: با این مرزبندی‌ها مخالفم، معتقدم عوامل این گرفتاری‌های امروز  همین حرف‌هایی است که می‌زنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد: با این رفتارها و تصمیم‌هایی که می‌گیریم، سیستم و حاکمیت را با چالش روبرو می‌کنیم و بعد می‌گوییم چرا این چالش را داریم،‌ برای این‌ است که خودمان این تصمیمات را گرفته‌ایم!
نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی با اشاره به استیضاح وزیر کار گفت: به طور مثال وزیر کار را استیضاح کردند، شما خیال می‌کنید یک فرد بهتر خواهد آمد؟ قبلا هم گفته‌ام به طور قطع و یقین فرد بهتری را نمی‌توانند بیاورند.
وی ادامه داد: اگر وزیر جدید آمد و مشکل حل نشد چه؟ او را هم می‌خواهند استیضاح کنند؛ خب استیضاح کنند و باز هم  وزیر عوض کنند، آیا مشکل حل می‌شود؟ آیا مشکل بیکاری وزیر کار بود؟ مگر مسائلی که در کشور وجود دارد به وزیر کار مربوط می‌شود؟ مگر مقصر مشکلات امروز رئیس‌جمهور است؟
پزشکیان ادامه داد:‌ سوال این‌جاست آیا در حال حاضر  همه قوانین، سیاست، مقررات، نوع گفت‌وگو و تعامل ما بی نقص است؟ افراد دیگری هم در کشور وجود دارند که باید پاسخ دهند.
نماینده مردم تبریز تاکید کرد: این ذهنیت مردمی و غیر مردمی درست نیست، چه کسی گفته کسانی که من مردم خطاب‌شان می‌کنم مردم هستند؟ چرا به آن‌هایی که ما را قبول ندارند، نمی‌گویم مردم؟ مگر مردم همان چهار نفری هستند که دور خودمان جمع کردیم؟
وی ادامه داد: مگر نمی‌گفتند لیست انگلیسی، مگر پشت همین تریبون مجلس اعلام نکردند ما از مردم هستیم، چرا مردم به آنها رای ندادند؟ باید بپذیریم هر تفکر و تقاضایی مشتری خاص خودش را دارد. به یکدیگر انگ و تهمت نزنیم و نگوییم یک عده مردمی هستند و یک عده دیگر نیستند.
پزشکیان خطاب به برخی از مسئولان و نمایندگان گفت: بیایید شاخصه مردمی قرار دهیم و زندگی خودمان را با آنان مقایسه کنیم و ببینیم مثل آنان زندگی می‌کنیم یا خیر؟ با شعار دادن که نمی‌شود کار را پیش‌برد. منبع: ایلنا برچسب ها: مسعود پزشکیان ، مجلس ، روحانی ، استیضاح

منبع: خرداد

کلیدواژه: مسعود پزشکیان مجلس روحانی استیضاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۹۶۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعامل دانشگاه آزاد اسلامی و بنیاد شهید ایلام بی‌نظیر است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم  و فناوری آنا، محمد رحیمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در جلسه ستاد شاهد و ایثارگران در دانشگاه آزاد اسلامی ایلام اظهار کرد: درب‌های بنیاد شهید بر روی ارباب رجوع و به ویژه جامعه دانشگاهی باز است و بهترین و مهم‌ترین خدمت در بزرگداشت خانواده بزرگ ایثارگران پیگیری و رفع مشکلات آنان است.

وی بیان کرد: امکانات و توان استان ایلام برای رفع مشکلات ایثارگران محدود است، اما تمام مسئولان استانی در تکریم و رفع مشکلات ایثارگران پای کار هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام اضافه کرد در حوزه فرهنگی و پژوهشی باید همکاری‌های دانشگاه آزاد اسلامی و بنیاد شهید عملیاتی تا در روند خدمت‌رسانی و رفع مشکلات ایثارگران تسریع شود.

بیشتر دانشجویان دانشگاه آزاد ایلام از ایثارگران هستند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ایلام‌ هم گفت: تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت یک وظیفه ملی است و مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی برای این مهم با تمام توان در میدان است.

بهروز ناصری عنوان کرد: بیشترین تعداد دانشجوی عضو خانواده بزرگ ایثارگران استان در این دانشگاه مشغول تحصیل هستند و بیشتر دانشجویان ممتاز هستند.

وی یادآور شد: با وجود مشکلات مالی دانشگاه تاکنون هیچ دانشجویی به واسطه عدم پرداخت شهریه از تحصیل بازنمانده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ایلام‌ تبیین کرد: امنیت، پیشرفت و تعالی ایران اسلام مدیون و مرهون شهدا و ایثارگران بوده و خدمت به این بخش از جامعه یک تکلیف اساسی است.

ناصری بیان کرد: مدیران و مجموعه بنیاد شهید ایلام خادم شهدا و ایثارگران هستند و در این راستا تمام ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی در خدمت مجموعه انقلابی بنیاد شهید قرار می‌گیرد.

در این نشست بر ضرورت انجام طرح‌های پژوهشی توسط دانشگاه و با نظر بنیاد شهید ایلام، انجام اردو‌های مشترک، تجلیل از دانشجویان ممتاز، تکریم خانواده‌های ایثارگران، استفاده از ظرفیت اساتید دانشگاه در حوزه مشاوره و آموزش‌های کوتاه مدت تأکید شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تعامل دانشگاه آزاد اسلامی و بنیاد شهید ایلام بی‌نظیر است
  • بررسی بخشنامه های بانک مرکزی در نشست کمیته رعایت قوانین و مقررات
  • بلینکن: حماس مقصر عدم حصول آتش‌بس است
  • دیدار مردمی مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضائیه در بندرعباس
  • معلمان در دیدار با رئیس‌جمهور از کدام مشکلات گفتند؟
  • وزیر تعاون: تمام دغدغه رئیس جمهور معیشت مردم است
  • معاون رئیس‌جمهور: بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است
  • نارضایتی مردم آمریکا از سیاست‌های بایدن در قبال جنگ غزه
  • رئیس‌جمهور با یک خط می‌تواند فیلتر را بردارد
  • اغلب تخلفات در بین کارمندان ناشی از جهل به قوانین است