Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی سازمان امور سینمایی، سمعی و بصری؛ روح الله حسینی ادامه داد: همایش بین المللی سینما در عصر دیجیتال را با حضور تعدادی از نظریه پردازان و سینماگران داخلی و خارجی درپیش داریم. از دیگر برنامه هایمان طرح سینما برای زندگی است که مسئولیت اجتماعی خود را در حوزه سینما ادا می کنیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دوره با حضور کارشناسان حوزه روان شناسی با هدف استفاده از سینما برای ارتقاء سطح زندگی خانواده ها طراحی شده است.

وی در ادامه یادآور شد: طرح سینما برای زندگی درواقع ادای دین ما از طرف سینما به جامعه است و به نوعی این طرح به مناسبت چهلمین سال شکوهمند انقلاب اسلامی تدارک دیده شده است. درواقع با این طرح سینما را وارد زندگی خانواده ها در جامعه می کنیم.قصد داریم در چهارمین دهه بر توانمندی های تکنولوژیک سینما بیافزاییم تا نشان دهیم که سینمای ایران تا چه اندازه رشد داشته است.

حسینی با اشاره به اینکه برنامه های زیادی برای مدرسه ملی سینما تدارک دیده شده است، گفت: دوره مطالعات عالی فیلم را نیز داریم که به زودی دو میهمان خارجی برای این دوره به ایران می آیند وبرای برگزاری به ما کمک می کنند. دوره تابستانی مدرسه ملی سینما تمام شده است و در روزهای آینده اختتامیه آنرا برگزار خواهیم کرد.

مدیرعامل مدرسه ملی سینما گفت: ارزیابی مان از عملکرد و دستاوردهای مدرسه ملی خوب است زیرا در مسیر اهداف از پیش تعیین شده قرار گرفته ایم. طبیعی است که بحث اصلی ما در مدرسه ملی آموزش و پژوهش است که در این مقوله در کوتاه مدت نمی توان به نتیجه رسید و حتما باید در بازده زمانی زیادی به نتایج مورد نظرمان برسیم. به همین دلیل می توان گفت امروز در مسیر درستی قرار گرفته ایم و به زودی به اهدافمان خواهیم رسید.

انتهای پیام/

279 / 165 سینما هفته دولت مدرسه ملی سینما

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سینما هفته دولت مدرسه ملی سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۰۵۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راز صاحب سینما می‌شود

تقی صادقی گفت: تجهیزات سینمای راز و جرگلان با همکاری و مساعدت مؤسسه سینما شهر با یک میلیارد تومان اعتبار خریداری و در ماه جاری در کانون فرهنگی و هنری شهید رجایی راز و جرگلان نصب خواهد شد.
وی ادامه داد: با نصب این تجهیزات مردم راز و جرگلان بعد از ۲۰ سال از شهرستان شدن از نعمت سینما برخوردار خواهند شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اضافه کرد: ظرفیت سالن برای تماشای فیلم ۱۲۰ نفر است و با راه‌اندازی این سینما، خراسان شمالی صاحب هفت سینما در بخش دولتی خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • مشق ایثار در مدارس‌ استثنایی/ گزارش تسنیم را ببینید + فیلم
  • روایت «ایران» از زندگی در باغچه‌بان
  • آرزوی ساده یک معلم+ فیلم
  • از معلم‌بلاگری تا عجیب‌ترین هدیه‌ برای روز معلم!
  • سینما به روایت «آپاراتچی»
  • جهادگرانی که درس زندگی می‌دهند/ معلمان باید در قله کوه باشند
  • راز صاحب سینما می‌شود
  • منشور مشاوره خانواده تدوین و نهایی شد
  • بدهکاری سینما و تلویزیون به روز معلم
  • رویدادی در جهت تقویت دیپلماسی تجاری و توسعه صادرات رقم خورد