Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل جامعه صنفی تاسیسات اقامتی استان اردبیل گفت: ضریب اشغال هتل‌های سرعین به ۱۰۰ درصد رسیده است. ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۲ استانها اردیبل نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، جعفر بذری بعد از ظهر امروز در دیدار با هتلداران شهرستان سرعین اظهار داشت:  ضریب اشغال هتل‌های سرعین طی روزهای گذشته به 100 درصد رسیده است که این مسئله یک نقطه عطفی برای صنعت هتلداری در استان است که باید با حمایت بخش خصوصی مورد توجه واقع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل جامعه صنفی تاسیسات اقامتی استان اردبیل بیان کرد: خوشبختانه با توجه به استقبال بی‌نظیر مسافران تابستانی در این فصل سال از جاذبه‌های گردشگری استان اردبیل و شهرستان سرعین شاهد تکمیل ظرفیت واحدهای اقامتی اعم از هتل، هتل‌آپارتمان و میهمانپذیرها هستیم.

بدری افزود: با وجود حجم بالای مسافر طی روزهای گذشته هیچ مشکلی در زمینه ارائه خدمات وجود نداشته و جامعه صنفی تاسیسات اقامتی استان اردبیل نظارت کامل بر این فرایند را داشته است.

وی تصریح کرد: با توجه به این مسئله که بخش دولتی مراکز اقامتی را در اختیار مسافران و گردشگران قرار می‌دهد بنابراین بخش خصوصی رغبت آنچنانی برای سرمایه‌گذاری در صنعت هتلداری ندارند که به همین منظور نیاز است در این راستا برنامه‌های مناسبی تدوین شود تا بتوانیم مشکلات موجود در این زمینه را به حداقل برسانیم.

مدیرعامل جامعه صنفی تاسیسات اقامتی استان اردبیل اظهار کرد: مهم‌ترین اهتمام ما در این زمینه ارائه خدمات به مسافران و گردشگران توام با پیشرفت و توسعه و رشد اقتصادی استان است که به همین منظور باید برنامه‌ریزی‌های مناسبی داشته باشیم تا مشکلات و موانع موجود به حداقل برسد.

انتهای پیام/ ت

R41374/P1336/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۰۶۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور استان اردبیل در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (ایران اکسپو ۲۰۲۴)

ایسنا/اردبیل ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (ایران اکسپو ۲۰۲۴) در روزهای ۸ تا ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود که استان اردبیل هم در این نمایشگاه حضور خواهد یافت.

این نمایشگاه به‌طور ویژه بر ۶ حوزه شامل «صنایع غذایی، کشاورزی و شیلات»، «صنعت»، «فرش دستباف، صنایع دستی و گردشگری»، «دارو و تجهیزات پزشکی، تجهیزات آزمایشگاهی و محصولات شیمیایی»، «صنعت ساختمان و خدمات فنی - مهندسی» و «گروه پتروشیمی» متمرکز است.

غرفه استان اردبیل در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (ایران اکسپو ۲۰۲۴) در سالن شماره ۴۱ مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران و غرفه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اردبیل هم در سالن شماره ۳۵ مرکز نمایشگاه‌ها میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شناسه یکتا ارتباطی با افزایش مالیات ندارد
  • لزوم همکاری نهادهای دولتی و بخش خصوصی برای توسعه گردشگری اردبیل
  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان
  • عواقب بند س تبصره ۶ قانون بودجه | وقتی برای معافیت‌ها سقف تعیین شود چه می‌شود؟
  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری و کارفرمایی چهارمحال و بختیاری با استاندار
  • منع بکارگیری مشمولان غایب در واحد‌های صنعتی، معدنی و صنفی
  • چگونگی مردمی‌سازی توسعه بالادست صنعت نفت و گاز با توان بخش خصوصی و سرمایه‌های خرد مردمی
  • اجرای ۳۱ پروژه با مشارکت سرمایه‌گذاران/ پیشرفت ۵۵ درصدی پروژه مشارکتی میخک
  • حضور استان اردبیل در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (ایران اکسپو ۲۰۲۴)