Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@00:14:16 GMT

آخرین نوآوری‌های تلویزیون سامسونگ و ال جی

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۰۶۹۳۳

آخرین نوآوری‌های تلویزیون سامسونگ و ال جی

دو کمپانی مطرح کره ای، به تازگی از آخرین فناوری هایی که به منظور بهبود کیفیت محصولاتشان دست یافته اند رونمایی کرده اند. ال جی با معرفی فناوری Nano cell به گفته اکثر منتقدین، انقلابی در کیفیت و تنوع رنگی صفحه نمایش ایجاد کرده است. در این رقابت سنگین، سامسونگ هم از قافله عقب نمانده و نسل جدید تلویزیون های QLED خود را معرفی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش سرویس بازار ایسنا، به نقل از روابط عمومی فروشگاه اینترنی زنبیل، اگر در فکر خرید تلویزیون با آخرین تکنولوژی های روز دنیا هستید به سایت فروشگاه اینترنتی زنبیل مراجعه نمایید. در زنبیل، آخرین مدل تلویزیون برترین برند ها از جمله، سامسونگ، ال جی، سونی و سایر برند ها را می توانید با تضمین بهترین قیمت و گارانتی اصلی به سادگی تهیه کنند.

تکنولوژی نانوسل ال جی

تحقیقات نشان می دهد که 60 درصد بینندگان، به جای مشاهده صفحه تلویزیون از روبرو، از گوشه و کنار به آن نگاه می کنند. در تلویزیون  Nano CellTM  ال جی، به خاطر ایجاد زاویه دید بسیار وسیع، دقت رنگ تا زاویه های در حدود 60 درجه حفظ شده و کیفیت تصویر افت نمی کند. تلویزیون های معمولی در جلوی خود دقت رنگ کافی و کیفیت مناسبی را نمایش می دهند، اما زمانی که از روبروی آن جابجا شوید، کیفیت رنگ های نمایش داده شده به شدت افت می کند و تصاویری که مشاهده می کنید، با تصویر حقیقی کاملا متفاوت است.
 

اما یک سوال اساسی ممکن است ذهن شما را به خود درگیر کند. این تلویزیون ال جی نسل جدید، چگونه این رنگ های جذاب و زنده را تولید می کند و چه تفاوتی با نسل های قبلی دارد؟ جواب این سوال بیش از آن که نشان دهنده نبوغ مخترعین باشد، نشان دهنده دسترسی شرکت های سازنده به آخرین امکانات و تجهیزات روز است. تلویزیون های نانوسل برروی پنل رنگی خود ذراتی بسیار ریز با شعاع کمتر از یک نانومتر دارند که وظیفه آن ها جذب تشعشع زرد رنگی است که باعث کاهش کیفیت تصویر می شود و این اصلی ترین دلیل بیشتر بودن جزئیات تصویر تلویزیون های Nano cell نسبت به تلویزیون های معمولی است.

نسل جدید تلویزیون QLED سامسونگ

شرکت سامسونگ در سال 2017 از تکنولوژی صفحه QLED در محصولات خود استفاده کرد. اما در سال 2018 این شرکت عظیم کره ای، به معرفی جدید ترین سری تلویزیون سامسونگ با نسل جدید QLED پرداخت. سامسونگ با دستیابی به مرزهای جدید دانش، در تلاش است از آخرین تکنولوژی تلویزیون در جهت رفع نیازهای مشتریان متناسب با سبک زندگی آن ها استفاده کند. از امکانات این نسل جدید تلویزیون می توان به دستیار هوشمند بیکسبی اشاره کرد. با استفاده از این ابزار، امکان برقراری ارتباط میان کاربر و تلویزیون هوشمند، با کمک دستور صوتی وجود دارد و با این روش، امکان وب گردی برای مخاطب فراهم می شود. قبل از معرفی این تکنولوژی، سامسونگ از یک تلویزیون 146 اینچی با تکنولوژی صفحه نمایش LED رونمایی کرده بود. این محصول به نام  Q9S دارای تصویری با رزولوشن  8K بود.

اصلی ترین ویژگی این محصول، قابلیت آن در بالا بردن کیفیت محتواهای ضعیف با رزولوشن کم بود. طبق اظهارات سامسونگ، این تلویزیون با استفاده از یک الگوریتم خاص کیفیت محتوا را بالا برده و سپس محتوای با کیفیت را روی Super Hi-Vision نمایش می دهد. این دستگاه، همچنین از ویژگی هوش مصنوعی و ایجاد قابلیت یادگیری خودکار بهره برده و  زمان عملکرد آن بهبود خواهد یافت. منتقدان بیان می کنند که فناوری QLED برای تولید صفحه نمایش های بسیار بزرگ، بازدهی بیشتری نسبت به مدل های OLED از خود نشان می دهند. به گفته آن ها این مسئله در تولید صفحه نمایش ‌های کوچکتر نظیر تلفن هوشمند یا تبلت ‌ها صدق نمی کند و صفحه نمایش OLED مناسب تر است.

برای تجربه یک خرید خوب، فروشگاه اینترنتی زنبیل را به شما پیشنهاد می کنیم. زنبیل به عنوان یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی کشور، اولویت خود را برپایه رضایت مشتریان قرار داده است. به گونه ای که با داشتن حتی یک تجربه ی خرید از زنبیل ، مطمئنا معرف آن به دوستان و آشنایان خواهید بود. از جمله مزایای خرید از زنبیل، 10 روز گارانتی خرید معتبر برای تمامی محصولات و بهره مندی از چتر حمایتی زنبیل می باشد. پای بندی به این تعهدات و اعتماد مشتریان، مایه افتخار و امید بخش برای تلاش بیشتر می باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام تلويزيون فروشگاه اینترنتی زنبیل نوآوري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۰۶۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوشی گلکسی A12 ناچو سامسونگ + قیمت موبایل Samsung Galaxy A12 Nacho

گوشی سامسونگ a12 در میان گوشی‌های پایین رده سری A سامسونگ، با استقبال بسیار خوبی مواجه شد و با توجه به قیمت مناسب، فروش زیادی داشت.

به گزارش ایمنا، A۱۲ سامسونگ یک گوشی هوشمند اقتصادی است که اواخر سال ۲۰۲۰ رونمایی و چند ماه بعد نسخه بهبود یافته آن با پردازنده ای قوی تر و با نام A۱۲ Nacho عرضه شد.

طراحی ظاهری گوشی A12 Nacho سامسونگ

گوشی‌های هوشمند اقتصادی و پایین رده عموما بدنه‌ای پلاستیکی دارند؛ گلکسی A۱۲ نیز از همین جنس است اما پوشش مات آن مانع به جا ماندن آثار انگشت روی بدنه‌ دستگاه می‌شود.

مشخصات گوشی A12 Nacho سامسونگ
مشخصات
تاریخ معرفی 9 آگوست 2021
نوع پردازنده - CPU Mediatek Helio P35
فرکانس پردازنده مرکزی 4 هسته 2.35 گیگاهرتزهشت هسته Cortex-A53 و 4 هسته 1.8 گیگاهرتز Cortex-A53
تعداد هسته پردازشگر هشت هسته
پردازنده گرافیکی - GPU Mali-G52
کیفیت دوربین چهارگانه 48 مگاپیکسل + 5 مگاپیکسل + 2 مگاپیکسل + 2 مگاپیکسل
سیستم عامل اندروید 11 ا رابط کاربری One UI 3.1 قابل ارتقاء به اندروید 12
ابعاد 164 در 75.8 در 8.9 میلی‌متر
وزن 205 گرم
رنگ مشکی، آبی، قرمز
نمایشگر 6.5 اینچ PLS IPS LCD
رزولوشن 720 در 1600 پیکسل
ترکیب حافظه داخلی و رم 32 گیگابایت / 4 گیگابایت رم - 64 گیگابایت / 4 گیگابایت رم - 128 گیگابایت / 4 گیگابایت رم
دوربین سلفی
دوربین سلفی اصلی 8 مگاپیکسل
ظرفیت باتری 5000 میلی‌آمپر ساعت
نوع باتری لیتیوم پلیمری، غیر قابل تعویض توسط کاربر
اسپیکر مونو، جک 3.5 میلی‌متری
فناوری‌ ارتباطی GSM / HSPA / LTE
سیم‌کارت تک سیم‌کارت (نانو سیم) دو سیم‌کارت dual stand-by (نانو سیم)
مسیریابی و GPS GPS/A-GPS/GLONASS/GALILEO/BDS
قیمت گوشی A12 Nacho سامسونگ

گوشی a12 ناچو آکبند در بازار به سختی پیدا می‌شود و قیمت آن حدود شش میلیون و صد هزار تومان است.

دستگاه های دست دوم این گوشی با توجه به حافظه و میزا ن استفاده از حدود سه میلیون تو مان تا چهار میلیون و پانصد تومان معامله می‌شوند.

کد خبر 749680

دیگر خبرها

  • پیشنهاد تماشای «افعی تهران» در تلویزیون
  • رندرهای گوشی سامسونگ گلکسی F55 5G منتشر شد
  • آموزش افزایش صدای تلویزیون بدون استفاده از ساندبار یا سیستم صوتی
  • سامسونگ در فصل اول ۲۰۲۴ به‌لطف هوش مصنوعی، سود خود را ۱۰ برابر کرد
  • گوشی گلکسی A12 ناچو سامسونگ + قیمت موبایل Samsung Galaxy A12 Nacho
  • گشتی در اقتصاد جهان | افزایش سود سامسونگ با هوش مصنوعی
  • سرو شراب با بطری در سریال پرحاشیه تلویزیون!
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳/ آیفون ۱۳ چند؟
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۱ اردیبهشت)
  • ضرورت برگزاری جشنواره فیلم اقوام ایرانی با قدرت و کیفیت