Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران،  سرهنگ کارآگاه کرم یوسف وند، رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری دو کارمند یکی از شرکت های توزیع کننده لوازم خانگی خبر داد که طی چند ماه گذشته اقدام به فروش بیش از یک میلیارد و 600 میلیون تومانی از اموال متعلق به شرکت کرده بودند .

سرهنگ کرم یوسف وند در توضیح این خبر گفت: پرونده ای از کلانتری 168 سیزده آبان به دادخواهی نماینده حقوقی یک شرکت توزیع لوازم خانگی به پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ واصل شد که طی آن شاکی پرونده مدعی بود که دو نفر از کارکنان شرکت با سوء استفاده از عدم نظارت مستقیم در خصوص کالاهای داخل یکی از انبارهای شرکت، لوازم خانگی عودت شده از شهرستان ها را به دفتر مرکزی شرکت در تهران واصل نکرده و در ادامه اقدام به فروش آنها در سطح بازار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با آغاز رسیدگی به پرونده، کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ با شناسایی مخفیگاه یکی از متهمین به نام فرشاد وی را دستگیر و به پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل کردند؛ فرشاد در همان تحقیقات اولیه صراحتا به همدستی همکار خود به نام جواد اعتراف کرد و عنوان کرد که تمامی سرقت ها را به کمک جواد انجام داده است؛ در ادامه جواد نیز پس از شناسایی مخفیگاهش دستگیر و در تحقیقات پلیسی صراحتا به فروش اموال شرکت در طول هشت ماه گذشته اعتراف کرد.

جواد در اعترافاتش به کارآگاهان گفت: از حدود هشت ماه قبل تاکنون با همراهی فرشاد اقدام به سرقت از شرکت نموده ام. برخی از لوازم را به مصرف شخصی رسانده و الباقی را در بازارهای سطح شهر تهران به فروش رساندیم.

سرهنگ کارآگاه یوسف وند در پایان گفت: با بررسی بعمل آمده، ارزش واقعی کالاهای سرقت شده بیش از یک میلیارد و 600 میلیون تومان اعلام شده و متهمین با قرار قانونی در اختیار مقام محترم قرار گرفتند .

 

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۰۷۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل هولناک مادر با ضربات دمبل در پاسداران تهران

 به گزارش تابناک، سردار علی ولیپور گودرزی رئیس  پلیس آگاهی  تهران بزرگ، اظهار داشت: چندی قبل ماموران کلانتری 102 پاسداران از طریق تماس تلفنی با اداره دهم پلیس آگاهی از  قتل  زن میانسالی در خانه‌اش خبر دادند.

وی با بیان اینکه با گزارش این خبر تحقیقات آغاز و  کارآگاهان راهی محل شدند، افزود: تیم جنایی با ورود به خانه موردنظر با  جسد  زن میانسال در حالی که با ضربات جسم سخت به قتل رسیده بود مواجه شدند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت ادامه داد: همسایه‌ها که متوجه صدای درگیری در خانه زن میانسال شده بودند به کارآگاهان گفتند این مادر و پسر با هم زندگی می کردند وقتی صدای درگیری شنیدیم به اینجا آمدیم اما با جسد زن میانسال رو به‌رو شدیم.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: باتوجه به سالم بودن در ورودی و صدای مشاجره پسر جوان با مادرش قبل از جنایت، احتمال دست داشتن او در قتل مطرح شد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: کارآگاهان خیلی زود پسر جوان را در یکی از خیابان‌های شرق تهران شناسایی و وی را در یک عملیات دستگیر کردند.

وی گفت: متهم که حالت روحی و روانی مناسبی نداشت مدعی شد، روز حادثه مادرم اعتراض کرد که چرا خانه را بهم ریختی و سر این موضوع باهم دعوایمان شد؛ عصبانی شدم و با وزنه بدنسازی او را زدم که ناگهان متوجه شدم نفس نمی کشد.

رئیس پلیس آگاهی  تهران بزرگ ادامه داد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای سیرمراحل قانونی به زندان اعزام شد.

منبع: رکنا

دیگر خبرها

  • متروسواران بخوانند؛ شگرد عجیب سرقت که تازه کشف شد!
  • هشدار؛ متروسواران تهرانی حتما بخوانند!
  • شگرد عجیب سرقت در مترو
  • سرقت از مردم در پوشش کمک برای خرید بلیت مترو
  • قتل هولناک مادر با ضربات دمبل در پاسداران تهران
  • قتل مادر به دلیل اعتراض به به‌هم ریختن خانه
  • ­سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
  • سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک دمبل توسط پسر
  • دستگیری مردی که به بهانه شرکت در مراسم ترحیم مادرش به زنان تعرض می‌کرد