Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@22:38:40 GMT

پایگاه امداد و نجات جاده‌ای علی آبادکتول افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۰۹۷۵۸

پایگاه امداد و نجات جاده‌ای علی آبادکتول افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، پایگاه امداد و نجات جاده ای سه راهی دهستان «زرین گل» شهرستان علی آبادکتول محور علی آباد- گنبدکاووس، بعدازظهر شنبه، به مناسبت هفته دولت با حضور نماینده مردم علی آبادکتول در مجلس شورای اسلامی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان، فرماندار شهرستان علی آباد کتول و سایر مسئولان شهرستانی افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گلستان در این مراسم اظهار کرد: پایگاه امداد و نجات جاده ای سه راهی زرین گل شهرستان علی آباد کتول محور علی آباد- گنبدکاووس با زیربنایی به مساحت ۲۰۰ متر مربع ساخته شده است.

محمدعلی هروی ضمن تشکر از همه عوامل دخیل در ساخت و تجهیز پایگاه، بیان کرد: این پایگاه در سال ۹۵، کلنگ زنی و اکنون در هفته دولت آماده افتتاح و بهره برداری قرار گرفته است.

وی افزود: این مرکز امدادی- عملیاتی شامل بخش های اسکان، درمان اضطراری، مدیریت، استراحتگاه امدادگران و داری یک دستگاه آمبولانس است.

گفتنی است زمین مورد نیاز پایگاه از سوی شهرک صنعتی شهرستان علی آباد کتول به جمعیت هلال احمر اهداء شده است.

کد خبر 4384446

منبع: مهر

کلیدواژه: علی آبادکتول مراسم افتتاحیه هفته دولت هلال احمر گلستان مردم علیه احتکار هفته دولت بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان احتکار شهرکرد مشهد عید سعید قربان شیراز خطبه های نماز جمعه بیرجند سانحه تصادف لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۰۹۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل باند دوم جاده امیدیه تا سه راهی آغاجاری

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، جواد تقی زاده گفت: باهدف کاهش حوادث جاده ای، عملیات تکمیل باند دوم جاده امیدیه تا سه راهی آغاجاری توسط شرکت نفت و گاز آغاجاری اجرا می‌شود.


وی افزود:  با توجه به ترافیک شدید و تردد بالای محور امیدیه به دیلم و آغاجاری و بروز حوادث متعدد خودرویی و در نتیجه خسارت‌های جانی و مالی برای شهروندان، تکمیل این قسمت از جاده به طول یکهزار و ۵۰۰ متر و با هزینه‌ای بیش از ۳۲۰ میلیارد ریال توسط مهندسی و ساختمان شرکت اجرا خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ۱۰ مصدو بر اثر برخورد ۲ سواری در جاده جنگل گلستان
  • دختر ۱۴ ساله گرفتار در حوض انبار با کمک امداد گران نجات یافت
  • نجات کوهنوردان مفقود شده در ارتفاعات بام و صفی آباد
  • دو مفقودی ارتفاعات کوه «شاه‌حسن» بام و صفی‌آباد نجات پیدا کردند
  • کار ترانشه حاجی آباد به دستگاه قضا رسید
  • افتتاح آسفالت جاده بین راهی مزارع از گلزار شهدای گمنام شهرآباد
  • دستور ویژه رییس هلال احمر برای نجات یسنا
  • باند دوم پل هادی‌آباد شهرستان کارون به بهره‌برداری رسید
  • دو بانده شدن ۲ جاده دو طرفه در شهرستان نجف آباد
  • تکمیل باند دوم جاده امیدیه تا سه راهی آغاجاری