Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-02@22:55:00 GMT

«حمدالله محب» مشاور امنیت ملی افغانستان شد

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۱۰۱۷۳

«حمدالله محب» مشاور امنیت ملی افغانستان شد

به دنبال استعفای محمد حنیف اتمر، حمدالله محب سفیر افغانستان در آمریکا به عنوان جانشین وی تعیین شد.

خبرگزاری مهر: به نقل از آوا، به دنبال اعلام خبر استعفای محمد حنیف اتمر مشاور امنیت ملی افغانستان، حمدالله محب سفیر افغانستان در آمریکا به عنوان جانشین وی تعیین شد.

محمد هارون چخانسوری سخنگوی رئیس جمهوری افغانستان در این باره اعلام کرد که استعفای محمد حنیف اتمر از سوی محمد اشرف غنی رئیس جمهوری پذیرفته شده و همزمان سفیر افغانستان در آمریکا به عنوان مشاور جدید امنیت ملی تعیین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اعلام بی‌بی‌سی، محمد حنیف اتمر دلائل استعفای خود را «اختلافات جدی با سیاست‌ها و روش‌های سطح رهبری دولت در عرصه حفظ و تحکیم وحدت و اجماع ملی، تأمین صلح و امنیت، مدیریت سیاسی و امور انتخابات، تحکیم روابط منطقه‌ای و بین المللی کشور در ماه‌های اخیر» بیان کرده است.

این در حالیست که محمد حنیف اتمر مشاور امنیت ملی افغانستان پس از انتخابات سال ۲۰۱۴ به عنوان مشاور امنیت ملی افغانستان انتخاب شده بود.

منبع: فردا

کلیدواژه: مشاور امنیت ملی افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۱۰۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکثریت صهیونیست‌ها خواستار استعفای نتانیاهو هستند

بر اساس یک نظرسنجی ۵۸ درصد اسرائیلی‌ها خواستار استعفای فوری نتانیاهو شدند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی اقدام به برگزاری یک نظرسنجی کرده که بر اساس نتایج آن، 58 درصد اسرائیلی‌ها خواستار استعفای فوری نتانیاهو شدند.

همچنین 48 درصد نیز گفتند یواو گالانت وزیر جنگ هم باید استعفا کند.

50 درصد شرکت کنندگان در این نظرسنجی خواستار استعفای رئیس ستاد کل ارتش و 56 درصد نیز خواستار استعفای رئیس سرویس‌های امنیت داخلی رژیم صهیونیستی "شاباک" شدند.

نتانیاهو: در زمان حاضر دستیابی به آتش‌بس بعید به‌نظر می‌رسداستانداردهای دوگانه آلمان در قبال پوتین و نتانیاهوزهر چشمی که ایران از نتانیاهو گرفت، بی‌سابقه بود

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مجلس حقوق کارگر را بر مبنای نرخ تورم تعیین کند
  • کشف خودروی تویوتا قاچاق از یک تعمیرگاه
  • تأکید عراق بر پایبندی به توافق امنیتی با ایران
  • طالبان خواستار افزایش همکاری‌های تجاری با ازبکستان شد
  • از این مهندس پاس به آن پاسور گل؛ ژاوی و کروس چرا مثل مسی و مولر استعفای خود را پس گرفتند؟
  • پشت‌پرده استعفای مقام‌های نظامی-اطلاعاتی صهیونیست‌ها
  • اکثریت صهیونیست‌ها خواستار استعفای نتانیاهو هستند
  • استعفای برخی اعضای حزب «نسل نو»
  • رایزنی مقامات ایران و افغانستان بر افزایش روابط تجاری دو کشور
  • شناسایی خانواده شهید نسیم افغانی + فیلم