Web Analytics Made Easy - Statcounter

صادق زیباکلام گفت: در انتخابات آینده مجلس، نامزدهای اصولگرایان در تهران و سایر استان‌ها و حوزه‌های انتخابیه بزرگ وارد مجلس یازدهم خواهند شد.

به گزارش صدای ایران صادق زیباکلام فعال سیاسی اصلاح طلب در گفت و گو با اعتمادآنلاین با اشاره به انتخابات مجلس یازدهم و گلایه‌های مردم از عملکرد اصلاح‌طلبان اظهار داشت: اگر فضای موجود ادامه پیدا کند و تا انتخابات مجلس یازدهم تغییر و تحول خاصی به وجود نیاید، در انتخابات مجلس یازدهم بخش قابل‌توجهی از رأی‌دهندگان بالقوه اصلاح‌ طلبان با کمال تأسف در انتخابات شرکت نخواهند کرد و به صندوق رأی وزارت کشور پشت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: بحث بر سر این نیست که این کار غلط است یا درست. من معتقدم این اقدام نادرستی است، اما با توجه به شرایط فعلی، آن بدنه اجتماعی‌ای هم که ممکن است به ‌پای صندوق برود به اصلاح‌طلبان رأی خواهند داد،‌ پای صندوق نمی‌رود؛ بنابراین، نامزدهای اصولگرایان اعم از تندرو، کندرو و میانه‌رو در تهران و سایر استان‌ها و حوزه‌های انتخابیه بزرگ با آرای خیلی کمی وارد مجلس یازدهم خواهند شد.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب استقبال مردم از گروه‌های تحول‌خواه را منتفی دانست و گفت: من چیزی به‌عنوان تحول‌خواه نمی‌شناسم و اعتقاد ندارم که گروهی به‌عنوان تحول‌خواه وجود دارد. چیزی که برای من از نظر جامعه‌شناسی سیاسی وجود دارد این است که آیا قشر تحصیل‌کرده و طبقه متوسط و بالای متوسط یعنی ساکنان خیابان انقلاب به بالا در تهران در انتخابات شرکت خواهند کرد یا خیر و پاسخ من این است که در انتخابات شرکت نخواهند کرد.

زیباکلام تأکید کرد: بلای عظیمی که آقای روحانی ظرف یک سال گذشته بر سر 24 میلیونی که به ایشان رأی دادند، آورد و همچنین عملکرد بی‌جان و بی‌رمق مجلس دهم به‌خصوص فراکسیون امید وضعیتی را به وجود آورده که من نمی‌توانم مانند سال 94 و 29اردیبهشت 96 به مردم نگاه کنم و بگویم که پای صندوق بیایید. البته خودم قطعا پای صندوق رأی می‌روم.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: زیبا کلام انتخابات اصولگرایان انتخابات مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۱۰۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ۵۵۰ هزار هکتاری کشاورزی باید در اولویت مجلس پیش رو باشد

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مصاحبه با خبرگزاری خبرآنلاین در خوزستان گفت : یکی از طرح‌های مهم توسعه خوزستان در بخش کشاورزی طرح ۵۵۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری است و یکی از اولویت های مجمع نمایندگان استان در مجلس است که با قدرت در حال پیگیری و اجرای کامل این طرح در منطقه هستیم.

ابراهیم متینیان تصریح کرد: در مجلس یازدهم اقدامات مناسبی برای رفع مشکلات در خوزستان و حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر صورت گرفته ولی باید در مجلس جدید بیشتر تلاش کنیم.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس یازدهم در ادامه افزود: در حوزه رامشیر و رامهرمز منابع نفتی زیادی وجود دارد که این منابع نفتی باید به توسعه منطقه و ایجاد اشتغال کمک کنند.

متینیان تاکید کرد: نیاز به افزایش همدلی و هم افزایی داریم و توسعه خوزستان همراهی ۱۸ نماینده را می‌خواهد.

نماینده مردم رامهرمز در مجلس یازدهم تاکید کرد: یکی از اقدامات شاخص در بخش کشاورزی، طرح ۵۵۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری است که در حوزه رامشیر و رامهرمز نیز باید توسعه دهیم.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899693

دیگر خبرها

  • تحویل صندوق‌های اخذ رأی الکترونیکی به حوزه انتخابیه قائم شهر
  • پاشنه آشیل مجلس دوازدهم از نگاه سخنگوی حزب اعتدال و توسعه /جریان رائفی پور به دنبال هدایت و مدیریت مجلس است
  • ببینید| نوری قزلجه: بیش از ۵۰ درصد اقدامات مجلس یازدهم رضایت‌بخش نبود
  • طرح ۵۵۰ هزار هکتاری کشاورزی باید در اولویت مجلس پیش رو باشد
  • مردم در دور دوم انتخابات به افراد «توانمند» و «تحول‌گرا» رأی دهند
  • حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان از بخش کشاورزی زمینه تحول و جهش تولید را فراهم می‌کند
  • کاهش حجم پرونده‌های قضایی با اصلاح قوانین
  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید
  • اولین فهرست اصولگرایان در دور دوم انتخابات مجلس؛ از ابراهیم یزدی تا پورمحمدی و نجابت /از کاندیداها تعهد گرفته شد
  • منتجب‌نیا: اصولگرایان نمی‌توانند در مجلس با هم کار بیایند