Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-05@21:35:29 GMT

تقدیر باشگاه پدیده از حمایت هواداران مشهدی

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۱۲۰۷۰

تقدیر باشگاه پدیده از حمایت هواداران مشهدی

به گزارش ورزش سه، در روز هماهنگی بسیار خوب هیات فوتبال خراسان با پدیده که باعث شده بود تا اتحاد تماشاگران فوتبال پدیده و فوتسال فرش‌آرا که در فاصله 100 متر نمایندگان لیگ‌برتری خود را به تماشا نشسته بودند، در ورزشگاه امام رضا (ع) شکل گیرد؛ شور و حرارت ورزشگاه تختی مشهد این بار در غالب ورزشگاه لاکچری آستان قدس رقم خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تماشاگرانی که عرصه را برای پیکان تنگ کردند و با تشویق‌های بی امان خود باعث شدند تا پدیده در واپسین دقایق بازی سه امتیازش را از پیکانی که به گمان زدن گل دوم سراسر حمله شده بود، پس بگیرد.

 

باشگاه پدیده به همین منظور در اطلاعیه ای از هواداران فوتبال خراسان تشکر کرد. در این اطلاعیه آمده است: وظیفه خود می‌دانیم از کادر فنی به جهت تدبیر و درایت و از بازیکنان تیم به سبب تلاش غیرتمندانه‌ای که به کار بستند تا با کسب چهارمین پیروزی دل هواداران را شاد کنند و باعث سربلندی تنها نماینده فوتبال خراسان شوند تقدیر و تشکر کنیم.

 

 

تیم پدیده تا به اینجای لیگ برتر، نشان داده که نماینده شایسته‌ای برای فوتبال خراسان بوده است و چه بازیکنان شایسته و توانمندی را در اختیار دارد.

 

هواداران تیم پدیده و مردم مشهد هم شاهد یکی از بهترین و شایسته‌ترین بازی‌های تیم خود بودند و با صبوری، تعصب و حمایتی که به خرج دادند در بوجود آمدن این شرایط نقش بسزایی را ایفا کردند.

 

بر همین اساس جا دارد تقدیر و تشکر ویژه‌ای از هواداران داشته باشیم که حضور پرشوری در ورزشگاه امام رضا(ع) داشتند. آنها با شعارهای یک پارچه و حمایت همه جانبه خود باعث دلگرمی و پشتگرمی تیم شدند.

 

یار دوازدهم پدیده با حمایت از تیم محبوب خود و تشویق ۹۰ دقیقه‌ای که داشتند روحیه و توان را به بازیکنان تیمشان تقدیم کردند و در نهایت با شعار یا امام رضا(ع) و در ایام دهه ولایت، جشنی شیرین را در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد برپا کردند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۱۲۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| امید نورافکن پیش از ماجرای جنجالی علیه پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اتفاقات و حواشی دیدار رفت سپاهان و پرسپولیس در ورزشگاه نقش جهان و در روزی که امید نورافکن به دلیل مصدومیت از ترکیب طلایی پوشان اصفهانی دور بود، سبب شد تا هواداران پرسپولیس مثل همیشه نگاه ویژه‌ای به این بازیکن با حضورش در ورزشگاه آزادی داشته باشند.

بنابر روایت ورزش سه، پس از اتفاقات بازی رفت دو تیم ستاره مصدوم تیم فوتبال سپاهان با محرومیت مواجه شد. البته به دلیل اینکه نورافکن دوران نقاهت را سپری می‌کرد این محرومیت نه به ضرر او تمام شد و نه سپاهان، و او توانست در دوران مصدومیت اتفاقات و حواشی دیدار رفت ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران را به فراموشی بسپارد.

همین اتفاقات سبب شد تا وقتی هواداران پرسپولیس با امید نورافکن مواجه شدند، شعارهای تندی علیه او در ورزشگاه آزادی سر بدهند و هر چه دم دست‌شان می‌آمد را به سمت او پرتاب کنند.


ماجرای امید نورافکن و هواداران پرسپولیس یکی از داستان‌های حاشیه‌ساز فوتبال ایران است که در آخرین رویارویی هم مطابق انتظار دوستانه نبوده و مصاحبه نورافکن در میکسدزون آزادی و سپس انتشار یک استوری و ابراز خوشحالی از نرسیدن پرسپولیس به صدر هم این داستان را بدتر کرده است.

تصویری که مشاهده می‌کنید دقایقی پیش از سوت پایان و رسیدن نورافکن به رختکن و چک کردن تلفن همراه و انتشار یک استوری است که حسابی هواداران پرسپولیس و سپاهان را شاکی کرد.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903205

دیگر خبرها

  • عکس| امید نورافکن پیش از اقدام جنجالی علیه پرسپولیس
  • باز هم جنگ در آزادی؛ نورافکن هواداران پرسپولیس را عصبانی کرد
  • عکس| امید نورافکن پیش از ماجرای جنجالی علیه پرسپولیس
  • فرار سریع نورافکن از هواداران پرسپولیس (عکس)
  • آغاز بلیت فروشی دیدار نساجی و پرسپولیس
  • قول و قرار آتش‌بازی در ورزشگاه شیک جنوب
  • ستاره‌های سپاهان پشت باشگاه و هواداران (عکس)
  • حمایت اوسمار از هواداران زن پرسپولیس (عکس)
  • دوشنبه در قائمشهر تاکسی نایاب می‌شود!
  • فولاد راه نساجی را در پیش گرفت