Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - شيراز- ايرنا- دستاوردهاي دولت تدبير و اميد در استان فارس شامگاه شنبه در آييني با حضور استاندار و مديران ارشد دستگاه هاي اجرايي استان در معرض ديد مردم شيراز و ديگر نقاط استان قرار گرفت.

به گزارش ايرنا، اسماعيل تبادار اين نمايشگاه را که با عنوان جشنواره خدمت براي نخستين بار در بلوار چمران شيراز برپا شده است، افتتاح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار فارس در ساعات پاياني دومين روز هفته دولت همچنين از غرفه هاي مختلف اين نمايشگاه بازديد و در گفت و گو با مديران کل دستگاه هاي اجرايي استان که در اين نمايشگاه حضور داشتند، بر ضرورت اطلاع رساني خدمات دولت تدبير و اميد به مردم و تقويت فضاي نشاط و اميد در جامعه تاکيد کرد.
در غرفه هاي نمايشگاه جشنواره خدمت، عملکرد دولت در ابعاد عمراني، اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي در معرض ديد مردم قرار گرفته است.
در اين غرفه ها، مديران و کارشناسان دستگاه هاي اجرايي به صورت مستقيم عملکرد دولت را در قالب فيلم، تيزر، کليپ، بروشور کتابچه و ... معرفي مي کنند.
دبير جشنواره خدمت استان فارس نيز اعلام کرد که اين نمايشگاه تا چهارشنبه هشتم شهريورماه جاري هر روز از ساعت 16 تا 22 پذيراي بازديد کنندگان است.
به گفته رحيم آزادي، مديران کل دستگاه هاي اجرايي استان يا معاونان آن ها در غرفه هاي جشنواره خدمت حضور يافته و به تشريح عملکرد دولت در 6 سال گذشته مي پردازند.
وي اظهار داشت: همه مديران مستقيما پاسخگوي مردم خواهند بود و هرشب، چند نفر از مديران استان عملکرد دولت را تشريح مي کنند.
سرپرست اداره کل روابط عمومي و امور بين الملل استانداري فارس نيز در سخناني هدف اصلي جشنواره خدمت را نزديکي هرچه بيشتر مردم و دولت عنوان کرد و گفت: برپايي ميز خدمت براي ارتباط مستقيم مردم و مسئولان در اين جشنواره با اين هدف صورت گرفته است.
اباذر ظهرابي ادامه داد: برنامه هاي متنوع هنري، ورزشي و تفريحي در حاشيه اين جشنواره برنامه ريزي شده است.
دوم تا هشتم شهريورماه هر سال به نام هفته دولت نامگذاري شده است. در اين هفته ضمن تبيين خدمات دولت و بهره برداري از طرح هاي مختلف، ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر که هشتم شهريورماه 1360 در انفجار دفتر نخست وزيري به دست منافقين به شهادت رسيدند، گرامي داشته مي شود.
6122/ 2027
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۱۲۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسلامی از نمایشگاه دستاوردهای هسته‌ای ایران بازدید کرد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسلامی رییس سازمان انرژی اتمی صبح امروز با حضور در هتل عباسی اصفهان، از نمایشگاه دستاوردهای هسته‌ای ایران بازدید به عمل آورد.

گفتنی است؛ سی‌امین کنفرانس ملی هسته‌ای ایران و نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای از صبح امروز (دوشنبه، ۱۷ اردیبهشت ماه) در هتل عباسی اصفهان آغاز به کار کرده است.

کد خبر 6098027

دیگر خبرها

  • رئیسی:تورم روز به روز کاهشی می‌شود/ فرآیند تولید ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار مسکن اجرایی شده است/گشت ارشاد مدیران عملیاتی شده است
  • امشب؛ دهمین گفتگوی زنده تلویزیونی رئیسی با مردم
  • دستاوردهای ذوب آهن اصفهان در خدمت توسعه کشور است
  • اسلامی از نمایشگاه دستاوردهای هسته‌ای ایران بازدید کرد
  • نمایشگاه دست سازه‌های هنرجویان هنرستان دخترانه در شهرستان نقده
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • انتقاد یک نماینده مجلس از ناکارآمدی وزرای رئیسی /جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می شدند / در مجلس با دولت رودربایستی‌هایی داشتیم
  • دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی سمپاد برگزار می‌شود
  • رفع مشکلات مردم، تکلیف مدیران در دولت سیزدهم است
  • نشست خبری جشنواره کتاب در حال برگزاری است