Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عامر کعبی شامگاه شنبه در جلسه هماهنگی ستاد هفته دولت در محل سرسرای اجتماعات فرمانداری آبادان اظهار کرد: در یک سال اخیر با چالش های مختلفی در سطح شهرستان روبرو بودیم که همه برای کاهش آن تلاش کردند؛ آبادان در سالی پر تلاطم با مشکلات مختلفی از جمله شوری آب، ریزگردها، بیکاری و غیره مواجه بود که به رغم پاره ای اعتراض های مردمی، اما با مدیریتی مناسب از آن بحران ها عبور کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شوری آب ۵ میلیون درخت نخل را معرض نابودی و مرگ قرار داده است که امید می رود این مشکل نیز مرتفع شود زیرا ۵۰ هزار شغل مستقیم در این باره وجود دارد که اگر از بین برود این چالش نه تنها متوجه شهرستان که متوجه استان و کشور خواهد شد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه فاز ۲ پالایشگاه آبادان در حال اجرا است، تصریح کرد: با توجه به مسائل پیرامونی، بالا رفتن قیمت ارز و قراردادهایی که در این پروژه به ریال منعقد شدند، این ترس وجود دارد که نتوانیم آن را به موقع به اتمام برسانیم لذا مسئولان نفت و ما نمایندگان باید در این باره به دنبال راهکاری باشیم تا این پروژه ۳.۵ میلیارد دلاری را به موقع به اتمام برسانیم چرا که در غیر این صورت متحمل پرداخت جریمه ماهانه خواهیم شد.

کعبی گفت: تضمین هایی که شرکت نفت برای این پروژه به بانک ها و فاینانسورهای خارجی پرداخت کرده، بالا است لذا باید آن را مدیریت کرد تا کارها در موعد مقرر به اتمام برسد؛ انجام این کار همت ملی طلب می کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: شهردار آبادان در طول یک سال اخیر یک انضباط مالی خوبی را ایجاد کرده است و به رغم مواجه شهرداری با پرداخت حقوق ماهانه ۱۰ میلیارد تومان، اما با یک انضباط مالی آن را ۷ میلیارد تومان کاهش داده ضمن آنکه برای کاهش نیروهای بازنشسته نیز اقدام کرده است.

کعبی اظهار کرد: با توجه به پرداخت عوارض آلایندگی ها و سرمایه گذاری هایی که در شهرداری ها انجام می شود باید موضوع پرداخت حقوق کارکنان از این منابع از دستور کار شهرداری خارج شود.

وی تصریح کرد: منطقه آزاد در بخش عمران اقدامات خوبی انجام داده که نیاز به استمرار و جای کار بیشتری وجود دارد.

این نماینده با تاکید بر اینکه تاسیس مناطق آزاد بدون در نظر گرفتن زیرساخت ها سبب می شود تا مناطق به جای پرداختن به وظایف اصلی خود از جمله ایجاد اشتغال پایدار و توسعه صادرات مشغول انجام کارهای جانبی شوند، یادآور شد: منطقه آزاد اروند باید در بحث امنیت کارهای بیشتری انجام دهد؛ قشر آسیب پذیر ما با توجه به ورود ارزهای خارجی به شهرستان آسیب جدی دیده اند و ما در این موارد بحث های زیادی داریم هر چند که اقدامات خوب منطقه آزاد در بخش های خدمات، بازرگانی و تجارت سبب رشد فعالیت ها درحوزه های مذکور شده است.

کعبی ابراز امیدواری کرد تا با کمک همه مسئولان در راستای رشد و بالندگی شهرستان گام های بلندی برداشته شود.

کد خبر 4384483

منبع: مهر

کلیدواژه: پالایشگاه آبادان عامر کعبی نماینده مردم آبادان در مجلس مردم علیه احتکار هفته دولت بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان شهرکرد احتکار مشهد عید سعید قربان شیراز خطبه های نماز جمعه بیرجند سانحه تصادف لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۱۳۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی نفت آبادان: یک روز هم استراحت نکردیم

به گزارش "ورزش‌سه"، امید شریفی‌نسب مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از مصاف با هوادار گفت: امیدواریم بازی خوبی باشد. همه بچه‌های تیم ما و بچه‌های تیم آنها سلامت از زمین خارج شوند. این بازی خیلی برای ما مهم است. از زمانی که آقای کمالوند حتی یک روز هم استراحت نداشتیم. ما حتی روز سیزده بدر هم استراحت نکردیم. نتیجه‌اش هم این شد که با سختی و کار زیاد تیم خوب سپاهان راشکست بدهیم. در دو بازی دیگر هم خیلی خوب بودیم. در بازی با استقلال خوزستان 4 موقعیت خیلی خوب داشتیم و در بازی با پرسپولیس هم آن اتفاقات رخ داد.

او با تمجید از تیم حریف اضافه کرد: هوادار تیم خیلی خوبی است و این را می دانیم. امیدواریم در این بازی با تمام وجود بازی کنیم. امیدواریم در پایان با کوشش بچه ها و کادر فنی سهمیه صنعت نفت در لیگ برتر حفظ شود. ما تلاش خودمان را انجام می دهیم و دیگر نتیجه دست خداست.

شریفی‌نسب درباره قول کمالوند برای حفظ صنعت نفت در لیگ برتر اضافه کرد: ابتدای صحبت هایم گفتم. با کار و تلاش قرار است این ماموریت انجام بشود. کیفیت بازیکنان و تیم با حضور آقای کمالوند بهتر شده. ما سپاهان را بردیم و پرسپولیس را هم اذیت کردیم. مطمئن باشید که ان شاالله تیم در لیگ می‌ماند.

از مربی نفت آبادان پرسیده شد که چرا در آبادان همیشه این مشکلات وجود دارد. شریفی نسب در واکنش به این سوال گفت: نمی خواستم درباره موردی غیر از بازی هوادار صحبت کنم. اما کوتاه جواب می‌دهم. فکر می‌کنم تیم را مدیرعامل نمی‌بندد. آقای ویسی آمدند و کار بزرگی انجام دادند. همه مردم آبادان دوست داشتند آقای ویسی حفظ شود و این اتفاق افتاد، اما شرایط تیم بستن متفاوت است. اینجا جای صحبت کردن درباره آن نیست. ان شاالله همه فکر کنیم که این تیم می ماند. بازیکنان ما یک روز در عید پیش خانواده هایشان نبوده‌اند. ما بچه های با وجودی داریم. این ماموریت را سال گذشته انجام دادیم و امسال هم سعی می کنیم این کار انجام بشود.

او سپس درواکنش به این سوال که آیا عملکرد تیم به پرداختی های نامتناسب هم مربوط می شود یا خیر گفت: فکر می کنم پرداختی ها معقول بوده است. اما اگر درباره هوادار صحبت کنید ممنون می شوم.

دیگر خبرها

  • با پرداخت های به موقع راه آهن عملکرد مناسبی در آماده به کاری لکوموتیوها داشتیم
  • صرفه‌جویی یک میلیارد دلاری پالایشگاه آبادان
  • عمران منطقه آزاد اروند عنوان برتر را به خود اختصاص داد/ اجرای20  هزار میلیارد ریال طرح عمرانی در آبادان و خرمشهر 
  • احداث بوستان «کرامت» نیازمند بیش از ۳۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار است
  • آیین کلنگ‌زنی احداث پالایشگاه نفت خام کهگیلویه
  • مربی نفت آبادان: یک روز هم استراحت نکردیم
  • پتروشیمی‌ها پول خوراک را به‌موقع پرداخت کنند
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی پروژه نهضت ملی مسکن هیدج
  • عزم جزم دولت برای به سرانجام رساندن مینی پالایشگاه دهدشت
  • تفاهم‌نامه همکاری ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و پالایشگاه نفت آبادان امضا شد