Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-01@22:38:39 GMT

جاده جوانرود به ثلاث باباجانی بازگشایی شد

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۱۳۴۱۰

جاده جوانرود به ثلاث باباجانی بازگشایی شد

ساعت24 -مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه اعلام کرد: جاده جوانرود به ثلاث باباجانی که بر اثر وقوع زلزله 5 و 9 ریشتری بامداد امروز (یکشنبه) بسته شده بود، بازگشایی شد.

رضا محمودیان افزود: هم اکنون تمام محورهای استان باز است و تردد در آنها در جریان است.

وی اظهار داشت: برق برخی از مناطق روستایی شهرستانهای غرب استان بر اثر زلزله قطع شده که نیروهای اداره برق استان در حال رفع مشکل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین گفت: براثر آخرین گزارش دریافتی تعداد مصدومان زلزله بامداد امروز به یکصد نفر افزایش یافته که اکثر آنها به صورت سرپایی تحت مداوا قرار گرفتند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه افزود: متاسفانه یک فرد مسن در روستای چم زرشک در حد فاصل ثلاث باباجانی و سرپل ذهاب هم به علت ایست قلبی فوت کرد.

محمودیان گفت: علاوه بر اعزام نیروهای کمکی یک تیم هم از طرف ستاد مدیریت بحران استانداری به سرپرستی مهرداد سالاری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری به شهرستان ثلاث باباجانی اعزام شده است.

وی در پایان گفت: جلسه ستاد مدیریت بحران استان نیز ساعت 4 بامداد به ریاست هوشنگ بازوند استاندار برگزار شد و آخرین وضعیت مناطق زلزله زده رصد و دستورات لازم برای رفع برخی مشکلات موجود صادر شد.

براساس گزارش خبرنگاران ایرنا هم اکنون تعداد زیادی از خانواده های شهرهای غربی استان و کرمانشاه به علت ترس از وقوع مجدد زلزله در بوستانها و فضای باز به سرمی برند.

تاکنون بیش از 20 پس لرزه در استان کرمانشاه به ثبت رسیده است.

منبع:ایرنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: وضعیت جاده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۱۳۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مواکب کوچک اربعین ساماندهی می‌شود

مجید نامجو روز چهارشنبه در دیدار با استاندار کرمانشاه در استانداری از وی خواست تا زمین هزار و ۱۷۵ متری کشتارگاه در مرز خسروی را برای ارائه خدمات بهتر در اختیار ستاد عتبات عالیات قرار دهد.

وی افزود: سال گذشته حدود ۲ هزار کامیون از مرز خسروی عبور کرد که برای تسریع در روند ترخیص این کامیون ها نیاز است استانداری زمین دیگری را در اختیار ستاد عتبات عالیات قرار دهد.

نامجو تاکید کرد: مرز خسروی می تواند مرکز ثقل انتقال زائران اربعین در کشور باشد و به مرز اول کشور تبدیل شود و باید خودمان را برای انتقال یک و نیم میلیون زائر از این مرز آماده کنیم.

وی همچنین از استاندار کرمانشاه خواست تا سند ساختمان ستاد عتبات واقع در محله نوبهار این شهر را به ستاد واگذار کند.

در این جلسه علی شعبانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه نیز گفت: متاسفانه در اربعین سال گذشته نتوانستیم روی بسیاری از موکب هایی که در مرز خسروی مستقر شده بودند حساب باز کنیم.

وی افزود: ما برای اسکان و تردد زوار مشکل داشتیم و مواکب مردمی که باید از بار مشکلات بر می داشتند چالش ایجاد کرده بودند و هیچ موکبی خدمات نمی داد و فقط می توانستیم به زوار آب بدهیم.

شعبانی تصریح کرد: نیاز است برای موکب ها طراحی جدیدی داشته باشیم تا موکب ضعیف نداشته باشیم برای همین بهتر از به جای ۱۰۰ موکب ضعیف ۱۰ موکب قوی ایجاد شود.

وی در خصوص زمین کشتارگاه در مرز خسروی نیز گفت: این زمین محدود است و قابل توسعه نیست و آنقدر کوچک است که نمی توان به عنوان قرارگاه و اسکان از آن استفاده کرد در حالی که بهتر است ستاد عتبات عالیات طرحی را اجرا کند که قابلیت توسعه در آینده داشته باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • مواکب کوچک اربعین ساماندهی می‌شود
  • بازگشایی جاده سه هزار تنکابن پس از ۵ ماه (فیلم)
  • بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین
  • بارش‌های رگباری پنجشنبه دراصفهان می‌بارد/آماده باش نیروهای امدادی
  • صدور هشدار سطح نارنجی و زرد هواشناسی در هرمزگان
  • نصب یک دستگاه رادیوگرافی دیجیتال پرتابل در بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود
  • این جاده‌های ایران در بهار هم برفی هستند
  • لزوم آماده‌باش همه دستگاه‌ها به دنبال صدور هشدار نارنجی هواشناسی
  • اتمام عملیات بازسازی و تعویض خط لوله در خیابان علامه مجلسی
  • ۲ هشدار سطح نارنجی و زرد هواشناسی در هرمزگان صادر شد