Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر علمی مسابقات سراسری ریخته‌گری دانشجویان گفت: هشت تیم از دانشگاه‌های صنعتی شیراز، اصفهان، تبریز، کاشان، قزوین، آزاد کرج و حکیم سبزواری در این دوره از مسابقات با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو از مشهد، بهمن کروجی، دبیر علمی هفتمین دوره مسابقات سراسری ریخته گری دانشجویان در حاشیه افتتاحیه این مسابقات در دانشگاه حکیم سبزواری در جمع خبرنگاران گفت: این مسابقات با هدف آشناکردن دانشجویان با مهارت های کاربردی و عملی طی روزهای ۳و۴ شهریورماه به میزبانی دانشگاه حکیم سبزواری برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کروجی با اشاره به اینکه فرایند مسابقات از ابتدای سال جاری آغاز شد و اردیبهشت ماه سوال مسابقات بر روی سایت این دانشگاه قرار گرفت، افزود: در طراحی این سوال فرایند تبدیل ایده به عمل مد نظر گرفته شده بود.

 

عضو هیات علمی دانشگاه حکیم سبزواری ادامه داد: از میان ۳۰ گروهی که در سایت ثبت نام  و سوال را دریافت کردند، پس از طی مراحل داوری اولیه ۸ پروپوزال برای مرحله نهایی برگزیده شد که امروز شاهد رقابت این گروه ها هستیم.

 

وی ادامه داد: فرایند مسابقات به این گونه است که گروه ها ابتدا پروپوزال خود را در مرحله تئوری برای تیم داوران شرح داده و در مرحله عملی مسابقات در کارگاه ریخته گری به صورت عملی پروپوزال خود را اجرا خواهند کرد.

 

کروجی عنوان کرد: مسابقات با ارزیابی قطعات ساخته شده توسط داوران دانشگاهی و صنعتی و بر مبنای مؤلفه هایی همچون خواص قطعه ای که تولید کردند، مشخصات مکانیکی، دقت ابعادی و سرعت عمل و راندمان تولید امروز و فردا در دانشگاه حکیم سبزواری برگزار می شود و با تجمیع امتیازات سه تیم برگزیده فردا و در اختتامیه مسابقات معرفی خواهند شد.

 

دبیر علمی هفتمین دوره مسابقات سراسری ریخته گری دانشجویان خاطرنشان کرد: هشت تیم دانشجویی از دانشگاه های صنعتی شیراز، اصفهان، تبریز، کاشان، قزوین، آزاد اسلامی کرج و حکیم سبزواری در این دوره از مسابقات با یکدیگر به رقابت می پردازند.

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ریخته گری سبزوار مسابقات دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۱۳۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ مسئول اداره امور قرآنی سازمان تبلیغات خراسان شمالی گفت:آزمون سراسری نوزهمین دوره آزمون ارزیابی اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم همزمان با سراسر کشور جمعه چهاردهم اردیبهشت ساعت هشت و نیم صبح در مجتمع شهیدین نرسیده به دانشکده علوم قرآنی برگزار می‌شود.
 سید ناصرحسینی افزود: در این دوره ۸۶ نفر از حافظان (۳۴ آقا و ۵۲ شرکت کننده خانم) در ۳ بخش (حفظ ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و حافظ کل) شرکت کردند که ۱۷ نفر از حافظان اهل سنت و مابقی از اهل تشیع هستند.
وی گفت: افراد شرکت کننده در این آزمون ، هشت نفر با مدرک کارشناسی ارشد، هشت نفر دانشجو ۲۳ نفر کارشناسی، ۱۴ نفر دانش آموز، ۱۵ نفز دیپلم و ۱۸ نفر نیز در مقطع زیر دیپلم هستند.

در خراسان شمالی بیش از دو هزار نفر حافظ قرآن کریم وجود دارد.

دیگر خبرها

  • معتبرترین مسابقات ریاضی دانشجویی جهان در دانشگاه تبریز آغاز شد
  • انتصاب اعضای شورای علمی دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران
  • برگزاری آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • برگزاری اولین دوره مسابقات کشوری علمی پژوهشی مفتاح کاپ در دانشگاه فردوسی مشهد
  • شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی طرح قدس در بندرانزلی آغاز به کار کرد
  • آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود
  • ۱۵۰ هزار شرکت‌کننده در جشنواره سراسری امامت و مهدویت تحت پوشش قرار می‌گیرند
  • مسابقات والیبال دانشجویان کشور در دانشگاه شمال آمل شروع شد
  • آغاز مسابقات والیبال دانشجویان کشور دردانشگاه شمال آمل
  • آغاز مسابقات والیبال دانشجویان کشور در آمل