Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا رسول منعم شامگاه شنبه در آیین بدرقه ملی پوشان همدانی اعزامی به بازی های پاراآسیایی 2018 اندونزی افزود: استان همدان در این دوره از مسابقات در رشته های والیبال، شنا و دو ومیدانی سهمیه دارد و جزو استان های پرتعداد به لحاظ ورزشکار دراین پیکارها هستیم.
وی اضافه کرد: تمامی ملی پوشان اعزامی به این رویداد مهم آسیایی از تجربه بالا برخوردار هستند و حضورشان در مسابقات مختلف و متعدد بین المللی سبب شده تا خیال ما از کسب مدال در این تورنمنت نیز آسوده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


منعم بیان کرد: بدون تردید بخشی از موفقیت ورزش استان در میادین بین المللی مرهون تلاش و افتخارآفرینی ورزشکاران نابینا، معلول، جانباز، ناشنوا و بیماران خاص است و اکنون در 2 بخش معلولان و جانبازان و نیز نابینایان و کم بینایان دارای نماینده در بازی های پاراآسیایی 2018 اندونزی هستیم.
وی با بیان اینکه در ماه های اخیر حمایت های همه جانبه از ورزشکاران مستعد حضور در پاراآسیایی انجام شده است گفت: اکنون انتظار کسب خوش رنگ ترین مدال ها را از این ورزشکاران داریم.
منعم یادآور شد: برای مدال آوران این دوره از رقابت ها پاداش نقدی مناسب در نظر گرفته شده است که در آیین باشکوهی به آنان اهدا می شود.
گفتنی است، همدان در بازی های پاراآسیایی 2018 اندونزی دارای چهار ورزشکار، 2 همراه و یک مربی است.
زهرا نجاتی عارف در والیبال نشسته بانوان، علیرضا جلیلی در رشته شنا، حمید اسلامی و وحید علی نجیمی در رشته دو ومیدانی نابینایان نفرات اعزامی همدان به بازی های آسیایی هستند.
همچنین مهدی موسوی به عنوان مربی تیم ملی دو ومیدانی نابینایان و کم بینایان و نیز حسین صالحی منش به عنوان همراه دونده حمید اسلامی ملی پوش نابینای کشورمان به اندونزی اعزام می شوند.
استان همدان امسال نسبت به دوره گذشته در بازی های آسیایی و پاراآسیایی از رشد قابل توجهی در کسب سهمیه برخوردار است.
بازی های پاراآسیایی جاکارتا اندونزی از دهه دوم شهریورماه امسال در رشته های مختلف ورزشی آغاز می شود.
7520/2087
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت استان همدان بازی رشته های مختلف ورزشی معلولان والیبال رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۱۵۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی جدید تیم ملی ویتنام باز هم از کره

به گزارش "ورزش سه"، با اعلام رسمی فدراسیون فوتبال ویتنام، کیم سانگ سیک به‌عنوان جانشین فیلیپ تروسیه و سرمربی تیم ملی و تیم زیر 23 سال این کشور قرار است آغاز فعالیت کند.

این قرارداد دو ساله است و با توجه به اینکه تروسیه خودش مدتی قبل به‌صورت رسمی برای جدایی از این تیم، تمایل نشان داده بود، فدراسیون فوتبال ویتنام تصمیم به فسخ قرارداد او گرفت تا بدین ترتیب در دو بازی باقی‌مانده از مرحله دوم مقدماتی جام جهانی، این مرد 45 ساله کره‌ای به‌عنوان سرمربی تیمشان روی نیمکت بنشیند. 

کیم که خودش تا سال 2013 به‌عنوان بازیکن برای جونبوک موتورز و تیم ملی کره جنوبی بازی می‌کرد، در سال 2020 وارد حرفه مربیگری شد و با تیم جونبوک موتورز در طی 3 سال توانست یک قهرمانی لیگ و حذفی را جشن بگیرد. 

ویتنام با عملکردی که در سال‌های گذشته داشت، تبدیل به یک تیم شگفتی‌ساز شده بود اما تروسیه در این تیم نتوانست انتظارات را برآورده کند. ویتنام در جام ملت‌های آسیا با قبول سه شکست در گروه ژاپن، عراق و اندونزی، خیلی زود در مرحله گروهی حذف شد و پس از آن هم در مقدماتی جام جهانی 2026، در گروهی که فیلیپین، اندونزی و عراق حضور دارند، تنها در بازی رفت برابر فیلیپین به پیروزی رسید و در سه بازی دیگر خود شکست خورده است.

البته این تیم هنوز شانس صعود دارد ولی مسیر پیشروی آنها مبتنی به کسب 2 پیروزی در مقابل فیلیپین و عراق در خرداد ماه است که البته در طرف مقابل نیاز دارند اندونزی در هر 2 بازی خود شکست بخورند!

دیگر خبرها

  • سرمربی جدید تیم ملی ویتنام باز هم از کره
  • اسکی ۱۵۰ مدال دارد/ از قله به درون شهرها رفتیم
  • مشارکت ۲۱ هزار نفر در ورزش شهروندی/ هدف شهرداری همدان سازندگی است
  • ظرفیت کافی برای به‌کارگیری فارغ التحصیلان مامایی وجود ندارد
  • رئیس سابق سازمان تیم‌های ملی: بعید می‌دانم با این روند مدال المپیک بگیریم/ دلایل افت فروغی قابل بررسی است
  • ریس سابق سازمان تیم‌های ملی: بعید می‌دانم با این روند مدال المپیک بگیریم/ دلایل افت فروغی قابل بررسی است
  • احمدی: هدفم این است دو طلا کسب کنم / قبل از اینکه ارزش پول پایین بیاید هرچه سریعتر پاداش را بدهند +فیلم
  • مدال‌آوری دانشجویان دانشگاه کاشان در مسابقه ریاضی کشوری
  • تمام رشته‌های المپیکی باید مورد حمایت قرار گیرند
  • جام جهانی تیراندازی| پایان کار ملی‌پوشان تفنگ میکس بدون مدال