Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@16:04:45 GMT

افزون بر 88 کیلوگرم قرص روانگردان در آبادان کشف شد

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۱۶۶۹۶

افزون بر 88 کیلوگرم قرص روانگردان در آبادان کشف شد

به گزارش ایرنا از روابط عمومی دادگستری آبادان، ناصر غلامی یکشنبه اظهار داشت:با رصد و پایش اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج)، تیم سه نفره قاچاق قرص‌های روانگردان اکستازی'مارک لکسوز' شناسایی و توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان آبادان دستگیر شدند.
وی افزود: این تیم شامل 2 مرد و یک زن بوده که هر سه نفر دستگیر، 2 دستگاه وسیله نقلیه موتوری آنها توقیف و میزان 88 کیلو و چهارصد و پنجاه گرم قرص شامل پانصد بسته، هر بسته هفتصد و پنجاه حبه قرص روانگردان اکستازی'مارک لکسوز' کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دادستان عمومی و انقلاب آبادان در پایان تاکید کرد: متهمان هم‌اکنون با دستور قضایی بازداشت بوده و تحقیق از آنها ادامه دارد.
3015/6068
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت پلیس مبارزه با مواد مخدر دادستان عمومی و انقلاب روابط عمومی قاچاق کشف و ضبط رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۱۶۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی برداشت افزون بر ۶ هزار تن غلات در گراش


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گراش گفت: برداشت گندم، جو و کلزا از هزار و ۹۰۰ هکتار از اراضی این شهرستان آغاز شده است و پیش‌بینی می‌شود بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ تن محصول  تولید شود.
حسن مرادی بیان کرد: امسال در شهرستان گراش، هزار و ۷۰۰ هکتار گندم، ۱۵۰ هکتار جو و ۵۰ هکتار کلزا کشت شده است.
به گفته وی؛ طبق پیش‌بینی‌های انجام شده امسال قریب به ۶ هزار تن گندم، ۵۰۰ تن جو و ۱۵۰ تن کلزا از مزارع برداشت خواهد شد.
مرادی بیان کرد: در سال زراعی جاری با توجه به وضعیت خشکسالی ، مشکلاتی برای کشاورزان ایجاد شد، اما بارندگی‌های آخر فصل برای کشاورزی مطلوب بود.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گراش گفت: با پیگیری‌های انجام شده، مرکز خرید گندم شهرستان گراش واقع در بخش ارد به‌صورت شبانه روزی آماده دریافت محموله‌های گندم کشاورزان شهرستان است.

دیگر خبرها

  • جمع آوری افزون بر ۲ هزار سرویس نخاله از سطح شهر خرمشهر
  • شرکت ملی نفت منطقه تربت‌حیدریه افزون‌ بر ۷۰۰ بازدید انجام داد
  • پیش بینی برداشت افزون بر ۶ هزار تن غلات در گراش
  • کشف ۴۲ فقره سرقت در آبادان
  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان
  • مارک زاکربرگ: متا سال‌ها با کسب درآمد از هوش مصنوعی فاصله دارد
  • مارک زاکربرگ می‌گوید متا سال‌ها با کسب درآمد از هوش مصنوعی فاصله دارد
  • عامل قدرت نمایی با سلاح شکاری در دارخوین شادگان دستگیر شد
  • گاز N۲O در قلیان اکسیژن لقب روانگردان نیز دارد
  • حفاران تونل در کوه برای کشف عتیقه در عجب شیر دستگیر شدند