Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@20:39:39 GMT

موفقیت در جنگ رسانه‌ای نیازمند کار تشکیلاتی منسجم است

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۱۷۷۷۹

موفقیت در جنگ رسانه‌ای نیازمند کار تشکیلاتی منسجم است

به گزارش خبرنگار مهر، سجاد رضایی صبح یکشنبه در همایش مجاهدان سایبری خراسان جنوبی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در خصوص فضای مجازی تأکیداتی دارند که تأمل در آن بسیار گره‌گشا است.

مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی بیان کرد: تجربه فعالان فضای مجازی نیز این نکته را ثابت کرده که جنگ امروز استکبار با نظام اسلامی جنگ سایبری و در محیط فضای مجازی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضایی ادامه داد: استکبار تمایل دارد که از طریق سایبر مردم را نسبت به نظام جمهوری اسلامی ناامید کرده و جهت‌دهی افکار را در دست بگیرد.

وی با اشاره به فعالیت‌های منافقین و سلطنت‌طلب‌ها در محیط مجازی، بیان کرد: جبهه عربی به رهبری حکومت سعودی نیز با در دست داشتن شبکه‌هایی چون الجزیره و بخشی از توئیتر می‌خواهند کوچک‌ترین اتفاقی در ایران اسلامی را بزرگ‌نمایی کنند.

مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی گفت: در ایران نیز فعالان فضای مجازی در بسترهای مختلفی چون شبکه‌های مجازی داخلی، اینستاگرام و حتی توئیتر فعالیت می‌کنند که باهم افزایی بیشتر باید به نتیجه مطلوب برسند.

رضایی با بیان ضرورت همدلی بیشتر بین فعالان مجازی خراسان جنوبی، اظهار کرد: در جبهه مخالف اگر به عنوان مثال منافقین موضوعی را مطرح می‌کنند، سلطنت‌طلب‌ها مخالف آن کاری انجام نمی‌دهند اما متأسفانه در بین ما شبکه‌سازی دقیق وجود ندارد.

وی بیان کرد: باید به سمتی برویم که هشتگ هایی  ایستاده‌ایم چون گوهرشاد در هفته عفاف و حجاب و فروغ جاویدان در سالروز عملیات مرصاد بیش‌ترین بازخورد را در فضای مجازی داشته باشد.

مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی با اشاره به مشکلاتی در حوزه سواد مجازی ادامه داد: امروزه اینترنت پرسرعت در گوشه و کنار کشور وجود دارد اما آیا به این نکته توجه کرده‌ایم که چه محتوایی از این طریق به فرزند ما منتقل می‌شود.

رضایی افزود: در این راستا تلاش داریم که کارگاه تربیت مربی سواد رسانه‌ای را در خراسان جنوبی برگزار کرده و سهمیه ویژه‌ای را برای شهرستان‌ها در نظر می‌گیریم.

وی یادآور شد: باید به این نکته توجه کنیم که موفقیت در جبهه رسانه‌ای نیازمند کار تشکیلاتی منسجم است.

کد خبر 4384834

منبع: مهر

کلیدواژه: بسیج رسانه خراسان جنوبی بیرجند سجاد رضایی مردم علیه احتکار هفته دولت بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان احتکار شهرکرد مشهد عید سعید قربان شیراز خطبه های نماز جمعه بیرجند سانحه تصادف لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۱۷۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید/ ایران از واقعیت تا فضای مجازی

به رغم برخی سیاه نمایی‌ها در رسانه‌های معاند و فضای مجازی در خصوص تصویر ایران در افکار مردم جهان ویدیویی به تازگی منتشر شده که نادرست بودن این ادعاها را ثابت می‌کند.

به گزارش ایسنا، در ویدیویی که در ادامه مشاهده می‌کنید شامل نظرات جالب یک شهروند خارجی درباره ایران و ایرانیان است:

منبع: چند ثانیه

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تیپ خاص ناصر حجازی در فضای مجازی داغ شد!
  • صداوسیما مکلف به رسیدگی به تخلفات رسانه‌های فراگیر شد
  • رسیدگی به تخلفات در نمایش‌خانگی به ساترا واگذار شد
  • ابلاغ دستورالعمل رسیدگی به تخلفات رسانه‌های فراگیر
  • ماجرای استفاده بلاگر شیرازی از آمبولانس اورژانس در حال پیگیری است
  • هرقانونی در فضای مجازی به معنای محدود کردن فضای مجازی نیست!
  • ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • اجرای موفقیت‌آمیز آزمون نمونه‌های طرح پیش بسته‌بندی در خراسان جنوبی
  • ببینید/ ایران از واقعیت تا فضای مجازی