Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-08@17:56:23 GMT

سپرده ارزی بانک ملی صندوقی امن برای سرمایه گذاری

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۱۸۲۸۰

سپرده ارزی بانک ملی صندوقی امن برای سرمایه گذاری

پول‌نیوز - با سپرده ارزی بانک ملی ایران می توانید از امکانی امن برای نگهداری دارایی خود، حفظ ارزش آن و همچنین سود سپرده بهره مند باشید.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، این بانک به پشتوانه یک قرن سابقه بانکداری و اعتمادسازی امکانی را فراهم کرده تا مشتریان با افتتاح سپرده ارزی علاوه بر بهره مندی از سود سپرده گذاری به صورت ارزی، از امکان برداشت وجه پیش از سر رسید نیز برخوردار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دارندگان این سپرده می توانند هر زمان که بخواهند اصل و سود سپرده خود را به همان اسکناس تودیعی دریافت کنند. ضمن اینکه سپرده های مذکور پس از انقضای تاریخ سررسید با درخواست صاحب سپرده قابل تمدید خواهند بود.

حداقل مبلغ برای سپرده مدت دار ارزی معادل یک هزار دلار بوده و شرایط عمومی برای این حساب ها همانند افتتاح حساب ریالی است.

اکنون 378 شعبه ارزی بانک ملی ایران آماده پذیرش وجوه ارزی مشتریان برای سپرده گذاری یک ماهه، دو ماهه ، سه ماهه، شش ماهه، نه ماهه و یکساله به ارزهای مختلف در چارچوب قوانین و مقررات ارزی کشور هستند و مشتریان و دارندگان ارزهای دلار، یورو و درهم می‌توانند به شعب ارزی بانک در سراسر کشور مراجعه و وجوه ارزی خود را به صورت اسکناس نزد بانک سپرده‌گذاری کنند.

مشتریان می توانند جهت کسب اطلاع بیشتر به شعب ارزی این بانک مراجعه کنند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: سپرده ارزی بانک ملی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۱۸۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مصوبه مداخله بانک مرکزی برای کنترل نوسانات ارز

اعضای شورای عالی هماهنگی اقتصادی با تمدید مصوبه کمیته مداخلات ارزی بانک مرکزی مبنی بر اعطای اختیارات لازم به این بانک برای مداخله در بازار ارز و کنترل نوسانات ارزی، موافقت کردند. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی عصر امروز چهارشنبه به ریاست آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور برگزار شد و دو مصوبه به تصویب رسید.

رئیسی: وعده صادق اجماع‌ساز بود/ تعهد به ساخت 4میلیون مسکندر این جلسه با توجه به لزوم تمدید مصوبه کمیته مداخلات ارزی بانک مرکزی مبنی بر اعطای اختیارات لازم به این بانک برای مداخله در بازار ارز و کنترل نوسانات ارزی، اعضای شورای عالی هماهنگی اقتصادی با تمدید این مصوبه موافقت کردند.

همچنین با توجه به لزوم تأمین مالی منابع مربوط به طرح 550 هزار هکتاری خوزستان، شورای عالی هماهنگی اقتصادی، «بند (م) تبصره (2) قانون بودجه 1402» مبنی بر اعطای مجوز برای برداشت منابع مالی مورد نیاز این طرح از محل واگذاری سهام دولت در شرکت توسعه نیشکر را برای سال 1403 تمدید کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تمدید مصوبه مداخله بانک مرکزی برای کنترل نوسانات ارز
  • بانکداری ویدئویی، خدمت جدید بانک ملت به مشتریان
  • بانکداری ویدئویی، خدمت جدید بانک ملت به مشتریان برای اولین بار در کشور
  • جذب ۵۴۰ میلیون دلار سرمایه ارزی در استان هرمزگان
  • اعطای ۴۲ میلیارد دلار ارز در حوزه تولید در سال گذشته
  • انتشار نسخه جدید همراه بانک دی؛ «دی‌جت پرو»
  • راهکاری برای تشویق و انگیزه سرمایه‌گذاران تدوین شود
  • سپرده بلندمدت دارایی‌های پرسپولیس در بانک شهر
  • هشتمین مرحله قرعه‌کشی سپرده سبای بانک پارسیان برگزار شد
  • نقدینگی کنترل نمی‌شد، گرفتار ابَر تورم می‌شدیم