Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-05@20:46:55 GMT

پرداخت جریمه 43 میلیاردی مجازات قاچاقچی برنج

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۲۱۵۰۳

پرداخت جریمه 43 میلیاردی مجازات قاچاقچی برنج

یک شرکت خصوصی به اتهام قاچاق برنج خارجی ، محکوم به پرداخت جریمه 43 میلیارد ریالی شد .

ایران آنلاین /غلامرضا صالحی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اصفهان گفت: بر اساس گزارش واصله از مامورین ایست و بازرسی گلوگاه شهید امامی شهرضا مبنی بر کشف ۱۸۴ تن برنج خارجی قاچاق به ارزش ۷ میلیارد و ۳۰۸ میلیون ریال از ۸ دستگاه کامیون کشنده در ایست و بازرسی گلوگاه شهید امامی شهرضا که متعلق به یک شرکت خصوصی بود، پرونده تخلف در تعزیرات حکومتی تشکیل و مورد رسیدگی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با ارجاع پرونده به شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی گلوگاه شهید امامی شهرضا، شعبه مذکور با انجام بررسی لازم، تخلف متهم را محرز اعلام و مدیرعامل شرکت را در مرحله بدوی به ضبط برنج قاچاق کشف شده به نفع دولت و پرداخت مبلغ ۴۳ میلیارد و ۸۵۲ میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم کرد./ میزان 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۲۱۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت قاچاقچی سوخت در مهریز

 مهدی نیکوکاران رئیس شعبه اول تعزیرات حکومتی شهرستان مهریز گفت: پرونده حمل سوخت قاچاق به میزان ۷ هزار و ۸۰۰ لیتر و به ارزش ۶ میلیون و ۵۳۷ هزار ریال در شعبه اول رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان مهریز رسیدگی شد.

نیکوکاران افزود: شعبه با توجه به مدارک و مستندات موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سوخت‌های کشف شده متهم را به پرداخت ۲ میلیارد و ۱۸۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته وی، ماموران نیروی انتظامی شهرستان مهریز این میزان سوخت را در یک کامیون به صورت جاساز شده کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • مجازات قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • جریمه ۸۷ میلیارد ریالی تاوان عمل نکردن به تعهدات ارزی
  • محکومیت قاچاقچی پوشاک در ماکو
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در مهریز
  • قاچاقچی کالا در همدان نقره داغ شد
  • قاچاقچی سوخت در امیدیه محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • قاچاقچی سیگار در اردبیل جریمه شد
  • تعزیر قاچاقچی البسه در نهبندان
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم
  • جریمه قاچاقچی سیگار در اردبیل