Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@03:15:39 GMT

چهار طرح عمرانی خدماتی در عجب شیر به بهره برداری رسید

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۲۲۲۳۳

چهار طرح عمرانی خدماتی در عجب شیر به بهره برداری رسید

مراغه - ایرنا - در سومین روز از هفته دولت، چهار طرح عمرانی خدماتی در روستاهای بخش مرکزی عجب شیر با 11 میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه کرد به بهره برداری رسید.

به گزارش ایرنا، فرماندار شهرستان عجب شیر در مراسم بهره برداری از این طرح ها گفت: این طرح ها شامل ساخت خط انتقال و پمپاژ و منبع آب بتنی روستاهای خانیان و بولالو و افتتاح و تعریض و زیرسازی و آسفالت معابر روستای خانیان و احداث غسالخانه روستاهای خانیان و پسیان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عادل اصغرپور با اشاره به بهره برداری از منبع آب مجتمع قروچای شهرستان عجب شیر افزود: با بهره برداری از مجتمع آبرسانی قروچای پنج هزار و 532 نفر در قالب یک هزار و 638 خانواده از آب شرب سالم برخوردار شدند.
وی گفت: فاز دوم مجتمع آب شرب قروچای شهرستان عجب شیر با 85 درصد پیشرفت در حال اجراست و 10میلیارد ریال اعتبار برای آن تخصیص یافته است.
30 طرح با 73 میلیارد و 216 میلیون ریال اعتبار در هفته دولت امسال در عجب شیر آماده بهره برداری است.
شهرستان عجب شیر با حدود 71 هزار نفر جمعیت در 98 کیلومتری جنوب شرق تبریز مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.
3077/7485

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي هفته دولت طرح عمراني عجب شير

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۲۲۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۲ پل‌ روگذر و زیرگذر در گنبدکاووس قطعی شد

سرپرست شهرداری گنبدکاووس از نهایی شدن احداث یک تقاطع غیرهم‌سطح در میدان امام علی (ع) و یک زیرگذر در میدان بسیج این شهر خبر داد و گفت: ساخت این دو پروژه عمرانی تا دو هفته آینده آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از گلستان و به نقل از روابط‌عمومی شهرداری گنبد کاووس، امیرعلی لطیفی اظهار کرد: برای دریافت موافقت‌نامه و تأمین بخشی از منابع مالی دو پروژه روگذر و زیرگذر، با سازمان شهرداری و دهیاری‌های وزارت کشور در حال مذاکره هستیم که به‌زودی نهایی خواهد شد.

وی افزود: افتتاح شهربازی سرپوشیده بوستان الغدیر، آسفالت معابر شهری و اصلاح هندسی میدان امام حسین (ع) در ورودی شهر گنبدکاووس از سمت آزادشهر، دیگر پروژه مهم عمرانی شهرداری گنبدکاووس در سال جاری است.

سرپرست شهرداری گنبدکاووس ادامه داد: بودجه شهرداری گنبدکاووس در سال ۱۴۰۳، ۱۱ هزار میلیارد ریال پیش‌بینی شده است که با موافقت اعضای شورای اسلامی، ۵۵ درصد آن صرف طرح‌های عمرانی شهری و ۴۵ درصد صرف هزینه‌های جاری خواهد شد.

وی ادامه داد: بودجه هفت هزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی سال گذشته شهرداری گنبدکاووس با متمم به هشت هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال افزایش پیدا کرد و تمام آن نیز محقق شد.

لطیفی خاطرنشان کرد: بودجه شهرداری گنبدکاووس از ۱۱ هزار میلیارد مصوب به ۱۵ هزار میلیارد ریال افزایش پیدا کند که ۵۵ درصد آن صرف عمران شهری و باقی‌مانده آن صرف هزینه‌های جاری خواهد شد.

به گزارش ایمنا، شهر گنبدکاووس حدود ۱۷۰ هزار نفر جمعیت و شورای اسلامی شهر آن هفت عضو دارد.

کد خبر 751420

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۱۱۰۰ پروژه عمرانی در قالب مصوبات سفرهای استانی در دولت سیزدهم
  • احداث ۲ پل‌ روگذر و زیرگذر در گنبدکاووس قطعی شد
  • دسترسی بزرگراه همت غرب تا خرداد سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • افزایش ظرفیت منابع تامین آب شرب در شهرستان علی آباد کتول
  • بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • بهره برداری از ۱۵۷ کلاس درس در خواف
  • ۸۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی آماده بهره‌برداری در گناباد است
  • بهره برداری ازهشت طرح آموزشی، خدماتی و رفاهی دانشگاهی کاشان
  • پل صاحب روضات آماده بهره‌برداری است