Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@02:04:53 GMT

622 کیلوگرم هروئین در گرمسار کشف شد

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۲۲۸۳۲

622 کیلوگرم هروئین در گرمسار کشف شد

سمنان- ایرنا- فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: 622 کیلوگرم ماده مخدر هروئین در 2 عملیات جداگانه در شهرستان گرمسار کشف شد.

سردار روح الامین قاسمی روز یکشنبه به خبرنگاران در سمنان افزود: 232 کیلوگرم هروئین جاساز در یک تانکر سوخت در عملیات اول در محور قم به گرمسار کشف شد که از افغانستان بارگیری شده بود، این عملیات با دستگیری سه قاچاقچی موادمخدر نیز همراه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده انتظامی استان سمنان خاطرنشان کرد: در عملیات دوم به طور مشترک با استان یزد، ماموران در جاده گرمسار- تهران، محموله 390 کیلوگرمی هروئین را کشف کردند که توسط خودروی وانت مزدا به عنوان حامل اصلی و یک دستگاه سواری پژو به عنوان محافظ در حرکت بود .
وی با اشاره به دستگیری همه سرنشینان 2 خودرو در عملیات دوم، تاکید کرد: پلیس مبارزه با قاچاق مواد مخدر را به عنوان عامل اصلی اعتیاد و انواع آسیب های اجتماعی به صورت جدی در دستور کار قرار داده است.
فرمانده انتظامی استان سمنان اضافه کرد: سوداگران مرگ بدانند این استان با وجود قرار گرفتن در محور اتصالی شرقی- غربی و شمالی- جنوبی، با نظارت دقیق و رصد هوشمندانه پلیس، هرگز معبر امنی برای انتقال محموله های مواد مخدر نخواهد بود.
با تلاش پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان، در چهار ماه ابتدایی امسال کشف موادمخدر در استان سمنان 128 درصد و انهدام باندهای موادمخدر 39 درصد افزایش داشته است.
6103

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي انتظامي موادمخدر كشف هروئين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۲۲۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف کامیون و تیبا در محور گرمسار به سرخه ۶ مصدوم داشت

قراییان گفت: تصادف در محور گرمسار به سمنان پنج کیلومتری روستای لاسجرد در شهرستان سرخه رخ داد.

وی ادامه داد: با اعلام گزارش تصادف در ساعت چهار و ۳۷ دقیقه صبح، کارکنان اورژانس در کمترین زمان ممکن به صحنه حادثه اعزام شدند و ۶ مصدوم را به مرکز درمانی منتقل کردند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان تاکید کرد: رانندگان با رعایت اصول ایمنی و سرعت مطمئن از وقوع حوادث جبران‌ناپذیر پیشگیری کنند.

کارن یحیایی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی سمنان افزود : چهار آقا و ۲ خانم مصدوم ناشی از تصادف کامیون و تیبا به مرکز درمانی کوثر این شهر منتقل شدند که هم‌اکنون وضعیت جسمی و حال عمومی مساعدی دارند و با نظر پزشکان به احتمال زیاد تا پایان امروز چهارشنبه مرخص می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • پاتک پلیس فیروزکوه به سوداگران مرگ 
  • تصادف کامیون و تیبا در محور گرمسار به سرخه ۶ مصدوم داشت
  • از توقیف بیش از ۶۰۰ کیلو مواد مخدر تا کشف داروی غیرمجاز از مرغ فروشی
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان
  • کشف هروئین از معده قاچاقچیان در جهرم
  • کشف ۵۷۰ کیلوگرم تریاک در سمنان
  • ۱۵۰ بسته هرویین در معده ۲ قاچاقچی