Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر برنامه و همسر کاپیتان اینتر درباره داستان آشنایی و همچنین پیشنهاد بازی در فیلم برای انتقال به ناپولی صحبت کرد. 

طرفداری - مائورو ایکاردی و همسرش اولین بار زمانی ملاقات کردند که وندا نارا همسر مکسی لوپز در سمپدوریا بود و بعد از او طلاق گرفت و با ایکاردی ازدواج کرد. وندا نارا که به عنوان مدیر برنامه ایکاردی فعالیت می کند، در گفتگو با گاتزتا دلو اسپورت در مورد مسائل مختلفی صحبت کرد:

زمانی که مائورو 18 سالش بود، با مکسی لوپز او را ملاقات کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از طلاق، به آرژانتین برگشته بودم و بچه هایم را در مدرسه آنجا ثبت نام کرده بودم. مجبور بودم برای برخی امور اداری به میلان بازگردم و مائورو اتومبیلش را به من قرض داد و همچنین خانه اش را به من داد. از من درخواست کرد با هم شام بخوریم اما یخچال خالی بود که این برای یک پسر مجرد طبیعی است. کمی پاستا درست کردم و بقیه اش خود به خود اتفاق افتاد. 

مائورو می توانست هر کاری که می خواست بکند اما مثل یک مرد مسن تر پختگی نشان داد و سر قول هایش ماند. خیلی زود متوجه شدم اهمیت زیادی برای بچه هایم قائل است و این برایم خیلی معنا داشت. 

سه فرزند مکسی لوپز و دو فرزند مائورو ایکاردی همه با هم در میلان با وندا و مائورو زندگی می کنند:

دیگر بچه نمی خواهم. کافی است! مائورو همیشه یک دختر می خواست زیرا فکر می کرد اگر پسر داشته باشد فشار زیادی تحمل خواهد کرد تا راه خودش را ادامه دهد و فوتبالیست شود. مائورو همیشه با بچه هایم مثل بچه های خودش رفتار کرده است. والنتینو نظم فوق العاده ای دارد. خیلی مراقب این است که چه می خورد. فقط آب می نوشد. از من می خواهد از بازی اش فیلم بگیرم تا اشتباهاتش را درست کند. با این حال بندیکتو از نظر استعداد ذاتی از همه بهتر است. 

وندا در کنار اینکه همسر مائورو است، به عنوان مدیر برنامه او نیز کار می کند و همچنین در حرفه مدلینگ نیز مشغول است:

نمی توان انکار کرد. نقش من باعث شد مشکلاتی پیش آید. من یک زن هستم و همچنین همسر موکلم هستم اما او همچنین می داند مراقب شغل خودم و خواهرم هستم. خواهرم در آرژانتین مدل و مجری تلویزیون است. مائورو به من اعتماد بی قید و شرط کرد و این باعث شد در نگاه سایرین در کارم مورد احترام باشم. همچنین واقعا آسان نیست وقتی 7 ماهه باردار هستید، برای تمدید قرارداد مذاکره کنید! 

چندی قبل رسانه های گفته بودند اورلیو دی لورنتیس برای خرید مائورو ایکاردی اقدام کرده و همچنین به وندا نارا پیشنهاد بازی در یک فیلم را داده بود:

درست است. او به من پیشنهاد داد نقشی در یک فیلم داشته باشم چون می داند قبلا در آرژانتین بازی کرده ام و مردم مرا می شناسند. با این حال با آنکه همه چیز نوشته شده بود، مائورو حاضر نشد به ناپولی برود. مردم متوجه نمی شوند مائورو چقدر عاشق اینتر است. او رنگ پیراهن نراتزوری را زیر پوستش دارد. وقتی دخترانمان به دنیا آمدند، گریه نکرد اما برای اینتر گریه کرد. 

0000دسته‌بندی: اختصاصیاخبار خارجیایتالیاسری آاینترناپولیبرچسب‌ها: مائورو ایکاردیوندا نارااورلیو دی لورنتیسمکسی لوپز برای ارسال دیدگاه، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید و موبایل خود را فعال نمایید. آخرین اخبار داغ همه اخبار خارجی اخبار ایران ویدیو تصویر دانلود؛ اولین پیروزی آرسنال با اونای امری در لیگ برتر انگلیس (فان)نصیرزاده: مهاجری، فرکی، خطیبی و افاضلی گزینه ‎های هدایت تیم ماشین‌‏ سازی هستندروحانی در تماس تلفنی با امیر قطر: شرکت های ایرانی در اجرای پروژه‌ های عمرانی قطر برای جام جهانی آمادگی دارندهرلیش پس از شکست بایرلورکوزن مقابل مونشن گلادباخ: بابت این باخت ناراحتم؛ از موقعیت‌هایمان در نیمه اول استفاده نکردیمآلبا: اگر لالیگا بهترین لیگ دنیاست، باید کیفیت زمین‌هایش هم بهترین باشددانلود آنالیز بازی وولورهمپتون 1-1 منچستر سیتی از برنامه Match Of the [همراه با زیرنویس فارسی]بازی های آسیایی جاکارتا؛ کاراته؛ صعود رزیتا علیپور به فینالهکینگ: خوشحالم که مونشن گلادباخ فصل جدید بوندس لیگا را با پیروزی شروع کردبازی های آسیایی جاکارتا؛ تنیس روی میز؛ پیروزی تیم مردان کشورمان مقابل قرقیزستانگزارش AFC درباره دیدار استقلال و السد؛ تیام و جپاروف رفتند اما استقلال فرشید اسماعیلی را دارد!بازی های آسیایی جاکارتا؛ کاراته؛ صعود رزیتا علیپور به نیمه نهاییبرنامه Match of the Day (شنبه -هفته سوم فصل 2018/19)فوتبالیست های متولد امروز؛ 26 آگوستگونزالس، سرمربی وایادولید: انگار فقط بازیکنان بارسلونا فوتبالیست هستند و ما کشاورزیم!گیشه مطبوعات خارجی؛ یکشنبه، 26 آگوست 2018حریفان تیم ملی والیبال ایران در لیگ ملت های 2019 مشخص شدندلیست رئال مادرید برای بازی با ژیرونا اعلام شد؛ خبری از وینیسیوس نیست!رامین رضایی به عنوان مدیرعامل جدید سپیدرود معرفی شدمنچستریونایتد 5-3 تاتنهام (02-2001)؛ هشت گل برای ثبت کامبکی تاریخی در تئاتر رویاهاتلاش فنرباحچه برای قرض گرفتن رناتو سانچز؛ کواچ مایل به این انتقال نیست بارگذاری مطالب بیشتر لیست کامل ویژه وایادولید 0-1 بارسلونا؛ 3 امتیاز ارزشمند از زمینی که نمی‌شد روی آن فوتبال بازی کرد!یوونتوس 2-0 لاتزیو؛ بازگشت به خانه با یک نتیجه رضایت بخشناپولی 3-2 میلان؛ فستیوال کامبک های رویایی آنچلوتی در سری آ ادامه داردوولورهمپتون 1-1 منچسترسیتی؛ دست خدا، پپ را زمین گیر کرد!لیورپول 1-0 برایتون؛ تک گل صلاح برای حصول سومین پیروزی متوالی قرمزها کافی بودرسمی؛ ترکیب تیم‌های وایادولید و بارسلوناگتوزو: تیمم ترسید و مقصرش من هستم؛ برابر ناپولی، اشتباهات فردی بسیاری داشتیمگواردیولا: شانس‌های زیادی مقابل وولورهمپتون خلق کردیم و این خوب است؛ بهتر خواهیم شددر نقد آبروریزی بین المللی تیم فوتبال ایران در بازی‌های آسیایی؛ رعیت نامحرم به فسادبرانکو: متاسفانه نقطه ضعفی در الدحیل ندیدم؛ پرسپولیس هیچ وقت دفاعی بازی نمی‌کندآرسنال 3-1 وست هم؛ با کمک دیوپ و خدایان، امری بالاخره در آرسنال پیروز شدوالورده: لالیگا قبل از بین المللی کردن برندش، به فکر وضعیت چمن ورزشگاه‌هایش باشد!رسمی؛ ترکیب تیم های یوونتوس و لاتزیوناگلزمن: خانم ها همیشه با آرایش خودشان را شیک می کنند و من هم به عنوان یک مرد این کار را انجام دادم!ناگلزمن: خانم ها همیشه با آرایش خودشان را شیک می کنند و من هم به عنوان یک مرد این کار را انجام دادم! 24 ساعت اخیر آخرین مطالب کاربران گفتگو فایل همه موزیک ویدیو عکس مطلب سوال فایل ویترین مطالب منتخب کاربران طرفداریشوخی خرکی :))))))تیک زدن دست

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۲۳۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناپولی برای استخدام کونته دچار تردید شد

رئیس باشگاه ناپولی دو گزینه جدید را برای هدایت این تیم در فصل آینده زیر نظر گرفته است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه رپوبلیکا و شبکه اسکای اسپورت ایتالیا اعلام کردند که باشگاه ناپولی برای استخدام آنتونیو کونته به عنوان سرمربی فصل آینده این تیم دچار تردید شده و اکنون استفانو پیولی و حتی دومنیکو تدسکو را به عنوان گزینه‌های جدیدش مد نظر گرفته است.

ناپولی از پایان فصل گذشته که لوچانو اسپالتی سرمربی وقت تیم به خاطر اختلافات شخصی با رئیس پرحاشیه‌ باشگاه، اورلیو دلورنتیس استعفا کرد، دیگر رنگ آرامش و ثبات را ندید و با وجود استخدام سه مربی - ابتدا رودی گارسیا، سپس والتر ماتزاری و پس از آن تدسکو - همچنان خارج از محدوده سهمیه رقابت‌های اروپایی فصل آینده پرسه می‌زند. در هفته‌های اخیر خبرهایی مبنی بر احتمال روی کار آمدن آنتونیو کونته به عنوان گزینه اصلی هدایت ناپولی مطرح شد و چندین منبع مختلف از توافق دو طرف خبر دادند که البته با توجه به خصوصیات اخلاقی کونته و دلورنتیس کنار آمدن این دو با یکدیگر خیلی دور از ذهن به نظر می‌رسید. گویا دلورنتیس هم اکنون به این باور رسیده است که شاید کار کردن با کونته سخت باشد و به همین دلیل به گزینه‌هایی جدید فکر می‌کند.

توافق نهایی کونته با ناپولی

سابقه کاری کونته نشان می‌دهد که مهمترین شرط او برای قبول هدایت یک تیم میزان مشخصی از سرمایه‌گذاری برای تقویت تیم و خرید یکسری بازیکنان خاص است. انعطاف پذیری کم او نیز مزید بر علت می‌شود تا بسیاری از تیم‌ها مخصوصاً آنهایی که رؤسای‌شان حرف اول و آخر را می‌زنند، تمایلی به استخدام این مربی ایتالیایی نداشته باشند. برعکس او استفانو پیولی سرمربی فعلی میلان که گفته می‌شود در پایان فصل برکنار خواهد شد، با معیارهای دلورنتیس همخوانی بیشتری دارد. او هنوز یک سال دیگر با روسونری قرارداد دارد و اگر به هر دلیلی استخدام او عملی نشود، دلورنتیس با تدسکو برای قطعی کردن قرارداد فعلی‌اش وارد مذاکره خواهد شد.

در این میان اسکای اسپورت مدعی شده که جان پیرو گاسپرینی سرمربی آتالانتا و وینچنزو ایتالیانو نیز در فهرست گزینه‌های ناپولی قرار دارند اما جدا شدن آنها از تیم‌های فعلی‌شان به خصوص گاسپرینی بسیار سخت به نظر می‌رسد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نکونام: سر کسانی باید پایین باشد که مردم آنها را می‌شناسند/ سقف را رعایت کردیم و گریه مان درآمد، سرمان کلاه رفت
  • گزارشگر ایتالیایی: طارمی خرید بسیار مفیدی برای اینتر است
  • پیروزی 3-2 میلان در خانه ناپولی با گلزنی فن باستن و مارادونا (1 می، 1988) / فیلم
  • آرین روبن و تماشای بازی بایرن مونیخ - رئال مادرید در آلیانتس آرنا / عکس
  • ناپولی برای استخدام کونته دچار تردید شد
  • لیونل مسی و دوستانش در اینتر میامی، تماشاگران ویژه بازی هیت - سلتیکس / عکس
  • لواندوفسکی: پیچیچی؟ سعی می‌کنم باز هم گلزنی کنم
  • درگیری بزرگ در لیگ یونان: نتوانستند مربی را کنترل کنند! (+عکس)
  • شایعات توافق آنتونیو کونته با ناپولی حقیقت ندارد
  • پائولو دیبالا موثرترین بازیکن سری آ در تقویم سال ۲۰۲۴