Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-08@03:31:44 GMT

بنیامین نتانیاهو: مک‌کین حامی جدی اسرائیل بود

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۲۴۰۸۱

بنیامین نتانیاهو: مک‌کین حامی جدی اسرائیل بود

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نسبت به درگذشت سناتور آمریکایی ابراز تاسف کرده و از وی به عنوان «حامی جدی اسرائیل» یاد کرد.

ایلنا: به نقل از روزنامه یدیعوت آحارونوت، «بنیامین نتانیاهو» امروز –یکشنبه- با بیان این که از درگذشت «جان مک‌کین» عمیقا اندوهگین شده است، در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی «فیس بوک» نوشت: «او یک وطن‌پرست و حامی جدی اسرائیل بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
همواره برای دوستی پیوسته‌ای که مک‌کین با شخص من و مردم اسرائیل نشان می‌داد، ارزش قائل خواهم بود. حمایت او از اسرائیل هیچ‌گاه ضعیف نشد».

خبر درگذشت سناتور مک‌کین پس از آن اعلام شد که خانواده‌اش روز جمعه اعلام کردند که او درمان بیماری سرطان خود را به دلیل پیشرفت آن متوقف کرده است.

مک‌کین شش دوره عضو سنای آمریکا بود و در این مجلس ریاست کمیته نیرو‌های مسلح را بر عهده داشت و همگان وی را به عنوان کارشناس مسائل دفاعی و امور خارجی می‌شناختند.

جان مک‌کین به عنوان سیاست‌مداری محافظه‌کار شناخته می‌شد و در خصوص سیاست خارجی به داشتن موضعی تهاجمی مشهور بود. او دو بار تلاش کرد تا به مقام ریاست‌جمهوری آمریکا برسد، اما هرگز موفق نشد.

این سناتور نومحافظه‌کار جنگ‌طلب آمریکایی یکی از مخالفان بزرگ توافق هسته‌ای ایران (برجام) به شمار می‌رفت و در سال ۲۰۱۷ که «دونالد ترامپ» پیش از خروج از برجام از تایید پایبندی ایران به این توافق سر باز زد، اقدام ترامپ را ستود.

منبع: فردا

کلیدواژه: مک کین نتانیاهو امریکایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۲۴۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو: پیش‌شرط‌های حماس به معنای تسلیم شدن مقابل ایران است

بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم اسرائیل، بعدازظهر امروز (یکشنبه)، در جلسه کابینه گفت که با شروط حماس در مذاکرات آتش‌بس موافقت نخواهد کرد.

به گزارش فارس، نخست‌وزیر رژیم اسرائیل می‌گوید شرط حماس برای پایان دادن به جنگ غزه را نخواهد پذیرفت و جنگ در غزه ادامه خواهد یافت.

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم اسرائیل، بعدازظهر امروز (یکشنبه)، در جلسه کابینه گفت که با شروط حماس در مذاکرات آتش‌بس موافقت نخواهد کرد.

یک مقام ارشد حماس، صبح امروز، به روزنامه «العربی الجدید» خبر داده بود که حماس بدون پایان جنگ و خروج کامل نیرو‌های اسرائیلی از نوار غزه هیچ توافقی را نخواهد پذیرفت.

نتانیاهو در این باره گفت: «نمی‌توان خواسته حماس در خصوص توقف کامل جنگ و خروج از غزه را پذیرفت.»

او ادامه داد: «پذیریش درخواست حماس به این معناست که ما قبول کرده‌ایم آن‌ها در قدرت باقی بمانند.»

نخست‌وزیر رژیم اسرائیل همچنین گفت: «جنگ در غزه تا را تا زمان تحقق اهداف ادامه خواهیم داد. پذیریش شروط حماس یعنی تسلیم شدن در برابر ایران.»

دیگر خبرها

  • نامه تهدیدآمیز 12 سناتور آمریکایی به دیوان بین المللی کیفری/ به مقامات اسرائیل گیر بدهید خدمت تان می رسیم!
  • افشای عمدی فایل صوتی ظریف به روایت سعید لیلاز /با خرابکاری در نطنز، این سایت چند ماه از کار افتاد /ایران زمین بازی را عوض کرده است
  • افشاگری تازه؛ پخش فایل صوتی جنجالی ظریف، عمدی و برای پالس به آمریکا بود!
  • فیلم| آمریکا از برجام خارج شده است و به تعهدات خود عمل نکرده است
  • تهاجم زمینی به رفح یا توافق/ در میز آتش‌بس چه می‌گذرد؟
  • حمله موشکی مقاومت عراق به بندر عسقلان اسرائیل/ اعلام آغاز مرحله چهارم نبرد انصارالله یمن علیه اسرائیل/ بازداشت یک نظامی آمریکا توسط روسیه/ تهدید دادگاه لاهه توسط ۱۲ سناتور آمریکایی
  • بلینکن خطاب به نتانیاهو: عملیات نظامی در رفح با مخالفت واشنگتن مواجه می‌شود
  • نتانیاهو: پیش‌شرط‌های حماس به معنای تسلیم شدن مقابل ایران است
  • آکسیوس: آمریکا ارسال کمک‌های نظامی به اسرائیل را متوقف کرد
  • فیلم| انتقاد تند سناتور آمریکایی از سیاست آمریکا در قبال جنایات در غزه؛ وقت آن رسیده به صدای مردم آمریکا گوش دهیم!