Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-29@09:03:30 GMT

«کتاب سال روشنایی» فراخوان داد

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۲۵۰۹۰

«کتاب سال روشنایی» فراخوان داد

دومین دوره جایزه «کتاب سال روشنایی» فراخوان داد.

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، پس از برگزاری نخستین دوره کتاب سال روشنایی در بخش‌های شعر و محاوره دومین دوره این رویداد ویژه «داستان» به کوشش کانون ادبی منظومه با همکاری نشر نزدیکتر برگزار می شود.

آیین نامه دومین دوره جایزه ادبی روشنایی به این شرح اعلام شده است:

1- گستره این فراخوان ملی ست، اما نویسندگان پارسی‌زبان سایر کشورها نیز می‌توانند در این جایزه شرکت کنند؛ البته در صورت برگزیده شدن آثار این نویسندگان هدیه به آنها تعلق خواهد گرفت، اما دبیرخانه جایزه تعهدی در خصوص حضور این عزیزان در برنامه اختتامیه نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

2-  این جایزه خصوصی و مستقل است اما مشارکت نهادهای فرهنگی در هر چه بهتر برگزار شدن این رویداد یاری‌رسان برگزار کنندگان خواهد بود.

3- این جایزه مختص مجموعه‌های داستان منتشر نشده است و علاقه‌مندان می‌بایست مجموعه آماده چاپ خود به همراه مشخصات فردی را در قالب ورد و صرفاً از طریق پست الکترونیک به آدرس kanoonmanzoomeh@gmail.com  ارسال کنند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۲۵۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایزه ملی تعالی گردشگری برگزار می‌شود

سومین دوره جایزه ملی تعالی گردشگری از سوی دانشگاه علم و فرهنگ با همکاری پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی تابستان ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، روابط‌ عمومی دانشگاه علم و فرهنگ اعلام کرد: این دوره از جایزه ملی تعالی گردشگری با هدف ایجاد فضای رقابتی برای تعالی بنگاه‌ها و سازمان‌های حوزه گردشگری، تشویق بنگاه‌ها برای شناخت نقاط قوت و زمینه‌های قابل‌ بهبود و اجرای پروژه‌های بهبود، ایجاد فضای مثبت، توأم با خلاقیت و نوآوری و تبادل تجربیات موفق بنگاه‌های گردشگری، ارج‌ گذاشتن به کارکنان سازمان‌های متعالی و بهره‌ور صنعت گردشگری و به‌رسمیت‌شناختن بهترین سازمان‌ها اعم از خصوصی، دولتی یا غیرانتفاعی در زمینه گردشگری، تابستان امسال برگزار می‌شود.

برگزاری جایزه ملی تعالی گردشگری با بهره‌گیری از مدل‌های علمی روز دنیا، خطوط راهنمایی برای سازمان‌های گردشگری ایجاد می‌کند تا پیشرفت‌ها و عملکرد خود را در زمینه کیفیت و سرآمدی سازمانی اندازه‌گیری کند.

جایزه ملی تعالی صنعت گردشگری بر مبنای ارزیابی خبرگان صنعت گردشگری و اساتید دانشکده علوم گردشگری دانشگاه علم و فرهنگ، به بنگاه‌ها و نهادهایی اعطا می‌شود که در کسب نتایج مطلوب در صنعت گردشگری توانمند هستند. تمام بنگاه‌ها و شرکت‌های فعال در صنعت گردشگری در بخش‌های مختلف اعم از اقامت، حمل‌ونقل، تفریح و سرگرمی، آژانس‌های مسافرتی، رستوران و خدمات غذایی و… می‌توانند متقاضی جایزه ملی تعالی صنعت گردشگری باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در استان اردبیل برگزار می‌شود
  • اختتامیه دومین دوره جشنواره عروسک‌خونه
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در قم برگزار می‌شود
  • فراخوان جایزه داستان و بازآفرینی منتشر شد
  • جایزه ملی تعالی گردشگری برگزار می‌شود
  • سومین دوره جایزه ملی تعالی گردشگری برگزار می‌شود
  • ‌دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت در فارس برگزار می‌شود
  • نوگرایی و جوانگرایی شرط پویایی یک جامعه است
  • انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»