Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@11:03:16 GMT

مشکل تأمین آب شرب مناطق حاشیه شهر یاسوج برطرف می‌شود

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۲۵۳۴۸

مشکل تأمین آب شرب مناطق حاشیه شهر یاسوج برطرف می‌شود

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد گفت: با احداث مخزن پنج هزار متر مکعبی در شهر مادوان، مشکل تأمین آب شرب مناطق حاشیه شهر یاسوج تا حدود زیادی برطرف می‌شود. ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۲ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، علی لدنی‌نژاد ظهر امروز در آیین کلنگ‌زنی مخرن پنج هزار مترمکعبی شهر مادوان اظهار داشت: این پروژه 30 هزار نفر از مردم شهرستان بویراحمد را در مناطق حاشیه شهر یاسوج شامل مادوان، بلهزار و مهریان تحت پوشش قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد میزان اعتبار این پروژه را چهار میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: این مبلغ از محل اعتبارات ملی-استانی به این پروژه اختصاص داده شده است.

لدنی‌نژاد زمان‌بندی اجرای پروژه را 12 ماه عنوان و بیان کرد: با بهره‌برداری از این پروژه، بخش زیادی از مشکلات مربوط به کمبود آب و تنش آبی در مناطق حاشیه شهر یاسوج برطرف شود.

وی با بیان اینکه این آب‌رسانی از "تنگه کبوتری" به "تنگه دو آب" و پس از آن به سمت مخزن انجام می‌شود، گفت: هم‌اکنون تأمین آب حدود 13 هزار مشترک در مناطق حاشیه شهر یاسوج از مخزن هزار متر مکعبی شهر مادوان انجام می‌شود که با احداث مخزن پنج هزار مترمکعبی تا حدود زیادی مشکل تأمین آب شرب آنها برطرف می‌شود.

انتهای پیام/ش

R41452/P1377/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۲۵۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هشدار هواشناسی برای ارتفاعات مازندران

هواشناسی مازندران با صدور هشدار سطح زرد اعلام کرد: با شکل گیری جریانات شمالی همراه با عبور موج از بعدازظهر جمعه ۱۴ اردیبهشت تا صبح شنبه ۱۵ اردیبهشت در ارتفاعات به ویژه در غرب استان رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد نسبتاً شدید و کاهش تدریجی دما خواهیم داشت.

لغزندگی جاده‌ها، کاهش دید، اختلال در تردد محور‌های کوهستانی، جاری شدن روان‌آب، افزایش حجم آب رودخانه‌ها، صاعقه و ریزش سنگ در مناطق کوهستانی از پیامد‌های این سامانه است.

توصیه می‌شود شهروندان عدم اتراق در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها و عدم استقرار در مناطق مرتفع، پرهیز از فعالیت‌های کوه‌نوردی، خودداری از چرای دام در حاشیه رودخانه‌ها و نواحی مرتفع و سایر اقدامات پیشگیرانه را مدنظر قرار دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • اجرای پروژه ذخیره آب در بندر امام‌حسن بوشهر
  • صدور هشدار هواشناسی برای ارتفاعات مازندران
  • آماده سازی شبکه های آبرسانی البرز برای ورود به تابستان ۱۴۰۳
  • دیدافقی درشهر یاسوج تا۱۰۰متر کاهش یافت/هشدار قرمز بارشهابرای فردا
  • مشکل صدور مجوز ساخت در ۲۸ قطعه از زمین‌های رو به روی شهرک خانقاه برطرف می‌شود
  • مناطق حاشیه‌نشین️، بزرگترین مشکل شهر ارومیه است
  • اختصاص سهمیه ۳۰۰ نفری بیمه برای کارگران ساختمانی کردستان
  • مشکل شیرخشک‌های یارانه‌ای تا یک ماه آینده برطرف می‌شود
  • مشکل کم‌آبی ۶۹ روستای استان ایلام در سال جاری برطرف می‌شود
  • بزرگترین بلوار ورودی جنوبی یزد ساماندهی می‌شود