Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

در حالی روز گذشته با تصمیم سازمان هواپیمایی و انجمن شرکت‌های هواپیمایی در مقاصد داخلی نرخ‌های ثابت برای بلیت هواپیما تعیین شد که امروز با نگاهی در برخی از سایت‌های فروش اینترنتی، شاهد بالاتر بودن قیمت بلیت هواپیما از سقف تعیین شده هستیم.

به گزارش تین نیوز، برای مثال سقف قیمت پرواز تهران-کیش 510 هزار تومان است اما در حال حاضر این قیمت تا 612 هزار تومان برای روز دوشنبه در حال فروش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مسیر تهران-شیراز قیمت تعیین شده 380 هزار تومان است که هم اکنون این مسیر در سایت‌های اینترنتی فروش بلیت هواپیما از 495 تا 590 هزار تومان در حال فروش است.

سقف تعیین شده برای مسیر پروازی تهران-اصفهان 290‌هزار تومان است که از مبلغ 250‌هزار تومان تا 506‌هزار تومان برای روز دوشنبه (5 شهریورماه) در حال فروش است.

سقف تعیین شده برای مسیر تهران-بندعباس 540‌هزار تومان است اما هم‌اکنون در برخی سایت‌های فروش بلیت هواپیما تا 880‌هزار تومان نیز به فروش می‌رسد.

در حال حاضر با مراجعه به سایت‌های فروش اینترنتی بلیت هواپیما شاهد فروش بالاتر بلیت هواپیما از سقف تعیین شده هستیم که ظاهرا این موضوع یک تخلف از سوی این سایت های و چاترکنندگان است از همین‌رو لازم است مسافران با مراجعه به سایت رسمی شرکت‌های هواپیمایی اقدام به خرید بلیت کنند.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: اصفهان قیمت بلیت هواپیما مسافران هواپیما بلیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۲۵۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه نمایندگی فروش خودرو در شیراز

غلامرضا سالاری گفت: پرونده یک نمایندگی فروش خودرو پیرامون گرانفروشی یک دستگاه خودرو با ارزش تخلف یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال در شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی شیراز رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و نظریه کارشناسی، تخلف را محرز و متهم را به پرداخت ۱۹ میلیارد ریال جریمه نقدی معادل ۱۰ برابر ارزش کالا محکوم کرد.

سالاری گفت: شعبه همچنین متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال معادل اضافه دریافتی و همچنین هزینه کارشناسی در حق شاکی محکوم کرد.

براساس اعلام اداره کل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت گزارش این تخلف را با ثبت شکایت مشتری دریافت و برای رسیدگی به شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان شیراز ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • فروش بلیت قطار‌های فوق‌العاده مشهد از فردا ساعت ۹ صبح
  • ایرتاکسی فرصتی برای رونق مسیرهای کم تقاضا
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • آجیل فروش گران‌فروش در زنجان جریمه شد
  • آجیل فروش متخلف در زنجان جریمه شد
  • بلیت سینما بعد از دو ماه دوباره گران شد
  • بلیط قطار و هواپیما برای این افراد نیم بهاست
  • بلیت هواپیما و دیگر سامانه های حمل و نقل برای معلولان نیمه بها شد
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو در شیراز