Web Analytics Made Easy - Statcounter

 رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور در پیام‌های جداگانه‌ای انتصاب فرمانده نیروی دریایی و معاون هماهنگ کننده سپاه، فرمانده نیروی هوایی ارتش و رئیس سازمان تبلیغات اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش صدای ایران غلامرضا جلالی در پیام‌های جداگانه‌ای انتصاب دریادار علیرضا تنگسیری به سمت فرمانده نیروی دریایی سپاه، دریادارعلی فدوی به سمت معاون هماهنگ کننده سپاه، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده به سمت فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و حجت‌الاسلام محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی را تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



متن پیام های سردار جلالی به شرح ذیل است:

سردار دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری
فرمانده محترم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سلام علیکم؛
اکنون که به شایستگی با حکم مبارک فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) به افتخار فرماندهی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منصوب شده‌اید، این حُسن اعتماد و انتخاب را به شما تبریک می‌گویم.

بی تردید حسن اعتماد معظم له، تجارب ارزنده دوران دفاع مقدس و پس از آن و نیز فرماندهی ممتاز شما در نقش آفرینی های مثال زدنی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ارتقاء و استحکام قدرت دفاعی جمهوری اسلامی و اقتدار نیروهای مسلح؛ مولفه های ارزشمندی است که یاری بخش جناب عالی در مسئولیت جدید خواهد بود. ان شاءالله

امیدوارم در سایه تعهد، تخصص و تجارب ارزشمندتان، شاهد تقویت و ارتقاء بیش از پیش اقتدار و توانمندی های دفاعی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این عرصه مهم و راهبردی باشیم.

سردار دریادار پاسدار علی فدوی
معاون محترم هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

با سلام و تحیّات؛
انتصاب شایسته جناب عالی را به عنوان معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سوی فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) که بیانگر تعهد، کارآمدی و شایستگی‌های برجسته شما در صحنه‌های خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تبریک عرض می‌نمایم.

پشتوانه ارزشمند حسن اعتماد معظم له، وجود تجارب ارزنده و روحیه انقلابی شما، منظومه مبارک و ارزشمندی است که یاری بخش جناب عالی در مسئولیت جدید خواهد بود.

امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده
فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران
با سلام و تحیات

انتصاب شایسته جنابعالی را از سوی فرماندهی معظم کل قوا به سِمَت فرمانده نیروی هوایی ارتش که نشان از تعهد، ایمان قلبی، حسن تدبیر، عزم و اراده قوی و توفیق در سوابق اجرایی گذشته است را تبریک عرض می نمایم.

بی‌تردید این انتصاب مبارک، تجارب ارزنده و روحیه انقلابی شما، منظومه مبارک و ارزشمندی است که یاری بخش جناب عالی درارتقای توان دفاعی و بازدارنده کشورونیز تقویت تعامل اثربخش و هم‌افزا با سازمان‌های هم ‌راستا در نیروهای مسلح را رقم خواهد زد.

جناب حجت‌الاسلام والمسلمین آقای محمد قمی
ریاست محترم سازمان تبلیغات اسلامی
با سلام و احترام

انتصاب شایسته و حکیمانه جناب‌عالی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به سمت «ریاست سازمان تبلیغات اسلامی» را که نشان از تعهد، انگیزه و روحیه با نشاط شما برای خدمتگزاری است، تبریک و تهنیت می‌گویم.
سازمان تبلیغات اسلامی از جمله نهادهای ارزشمندی است که با پیروزی انقلاب اسلامی تأسیس شد و بنا به ماهیت وجودی‌اش، به فعالیت در همه اشکال سنتی و نوین و با استفاده از ابزارهای رو به رشد و متنوع فرهنگی و تبلیغی پرداخته و کوشیده ذات درونی انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی را که نشر فرهنگ اصیل اسلام است، همانگونه که بنیان‌گذار فقید جمهوری اسلامی، امام خمینی (ره) فرمودند، «اسلام ناب محمدی (ص) »، در اقصی نقاط جهان و فارغ از مرزهای قراردادی جغرافیایی، گسترش دهد.
امیدوارم در سایه‌ی عنایات حضرت صاحب الامر (عج) با تدابیر هوشمندانه و تلاش‌های جناب عالی که از سوابق ارزشمندی در عرصه‌های فکر و فرهنگ دینی برخوردارید برنامه‌ها و فعالیت‌های آن سازمان مصونیت علوم اسلامی ارتقاء یافته، و با مدیریت، دانش و تدبیر جنابعالی شاهد بالندگی بیش از پیش حوزه‌های مأموریتی سازمان تبلیغات اسلامی باشیم.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: سردار جلالی ارتش سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۲۷۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه شکاری چابهار یکی از یگان‌های عملیاتی و استراتژیک نیروی هوایی ارتش است

امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی در مراسم تکریم، تودیع و معارفه فرماندهان جدید و قدیم پایگاه شکاری برادران شهید دلحامد چابهار که با حضور فرماندهان و جمعی از فرماندهان یگان‌های مستقر در شهرستان کنارک و مسئولان این شهر برگزار شد، گفت: مردم منطقه چابهار و به‌ویژه کنارک از شریف ترین، مهربان‌ترین و وفادارترین مردمان این کشور در استان سیستان و بلوچستان هستند که ثابت کردند در شرایط تحریم استکبار جهانی پای نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و ما به وجود این مردمان افتخار می‌کنیم.

امیرسرتیپ خلبان واحدی در ادامه با بیان اینکه جا به جایی فرماندهان و کارکنان در پایگاه‌ها و یگان‌های نظامی باعث پویایی در آن مجموعه‌ها می‌شود، اظهار کرد: پایگاه شکاری شهید دلحامد چابهار به لحاظ اهمیت و حساسیت یکی از یگان‌های عملیاتی و استراتژیک نیروی هوایی ارتش است و به مدد الهی حضور فرماندهانی لایق، نخبه، کارآمد، توانمند، انقلابی و مسئولیت پذیر در یگان‌های این نیروی الهی باعث پیشرفت نهاجا شده است.

در این مراسم امیرسرتیپ دوم خلبان عبدالله ابکی به سمت فرماندهی جدید پایگاه شهیدان دلحامد منصوب و از خدمات و تلاش‌های امیرسرتیپ دوم خلبان مهدی کرمی تجلیل و قدردانی شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • چرا گزارش «بی بی سی» فاقد اعتبار است؟
  • فرماندهان آینده ارتش انقلابی در مکتب معلمان خود پرورش می‌یابند
  • پیام تبریک فرمانده کل ارتش به مناسبت روز معلم
  • پیام تبریک فرمانده سپاه لرستان به مناسبت روز معلم
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • امیر دریادار ایرانی: کشتی‌های ایرانی را اسکورت می‌کنیم
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش : کشتی‌ های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • کشتی‌های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • پایگاه شکاری چابهار یکی از یگان‌های عملیاتی و استراتژیک نیروی هوایی ارتش است