Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-07@06:10:06 GMT

دانلود؛ تیزر باشگاه آمیان برای معارفه سامان قدوس

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۲۷۶۶۴

‍‍‍‍‍‍

دانلود (5.2MB)

طرفداری - باشگاه آمیان با انتشار این ویدیو از سامان قدوس، خرید جدید خود رونمایی کرده بود. او در اولین بازی اش برای آمیان موفق به گلزنی شد

0000دسته‌بندی: اختصاصیاخبار خارجیویدئوفرانسهلوشامپیونهاخبار ایرانویدئوی داخلیدسته‌بندی ویدیو: کلیپ های متنوع (ارسالی کاربران، درخواستی و ...)ویدیوفرانسهسایر تیم‌های فرانسهایرانلژیونرهابرچسب‌ها: سامان قدوسآمیان برای ارسال دیدگاه، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید و موبایل خود را فعال نمایید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
آخرین اخبار داغ همه اخبار خارجی اخبار ایران ویدیو تصویر دانلود؛ تیزر باشگاه آمیان برای معارفه سامان قدوسپیش بازی استقلال-السد؛ یک صدا، یک دل، همه ایران آبی پوش (به همراه نظرسنجی)فولاد خوزستان و نساجی جریمه نقدی شدندپیش بازی منچستر یونایتد - تاتنهام؛ در انتظار یک واکنش خاص از منچستر یونایتد و ژوزه مورینیوواتسکه: آلکاسر؟ وقتی فرصت خرید یک مهاجم خوب پیش می‌آید، چرا برای آن اقدام نکنیم؟دانلود؛ پلی به گذشته - کامبک منچسترسیتی مقابل بورنموث (2017)بازی های آسیایی جاکارتا؛ دو و میدانی؛ حسن تفتیان در جایگاه ششم به کار خود پایان دادشواین اشتایگر: برادران کواچ دی ان ای بایرن مونیخ را دارند؛ این باشگاه همیشه در قلبم خواهد بود؛ بازی های تیم را تماشا می کنمدانلود؛ تمام 59 گل رونالدو برای اینتر (قسمت سوم)بکستبال با ویلچر قهرمانی جهان؛ تیم ملی ایران چهارم شد و جواز صعود به پارالمپیک توکیو را بدست آوردکاریوس خطاب به هواداران لیورپول: شما هرگز اجازه ندادید تنها قدم بزنمفاجعه در لیگ دسته اول ادامه دارد؛ شهرداری تبریز نتوانست به بوشهر برسد و 3 بر 0 بازنده شد! دانلود؛ گل روز باشگاه آاس رم - وینچنزو مونتلا به آتالانتا (فصل 2000/01)اوون: نمی توانستم برای بازنشستگی صبر کنم؛ از هفت سال آخر فوتبالم متنفر بودمرسمی؛ ترکیب تیم های نیوکاسل و چلسیدانلود؛ توپ های لالیگا از سال 1996 تا 2019 (فوتوکلیپ)از طرح های موزاییکی هواداران استقلال برای دیدار با السد قطر رونمایی شدعلی بهارمست به عنوان سرپرست جدید باشگاه سپیدرود رشت انتخاب شددانلود؛ خوش آمد گویی صفحه بوندس لیگا به اکسل ویتسلغیررسمی؛ سباستین رودی، هافبک بایرن مونیخ به شالکه پیوست بارگذاری مطالب بیشتر لیست کامل ویژه وایادولید 0-1 بارسلونا؛ 3 امتیاز ارزشمند از زمینی که نمی‌شد روی آن فوتبال بازی کرد!یوونتوس 2-0 لاتزیو؛ بازگشت به خانه با یک نتیجه رضایت بخشناپولی 3-2 میلان؛ فستیوال کامبک های رویایی آنچلوتی در سری آ ادامه داردلیورپول 1-0 برایتون؛ تک گل صلاح برای حصول سومین پیروزی متوالی قرمزها کافی بودرسمی؛ ترکیب تیم‌های وایادولید و بارسلوناگونزالس، سرمربی وایادولید: انگار فقط بازیکنان بارسلونا فوتبالیست هستند و ما کشاورزیم!گتوزو: تیمم ترسید و مقصرش من هستم؛ برابر ناپولی، اشتباهات فردی بسیاری داشتیمدر نقد آبروریزی بین المللی تیم فوتبال ایران در بازی‌های آسیایی؛ رعیت نامحرم به فسادبرانکو: متاسفانه نقطه ضعفی در الدحیل ندیدم؛ پرسپولیس هیچ وقت دفاعی بازی نمی‌کندآرسنال 3-1 وست هم؛ با کمک دیوپ و خدایان، امری بالاخره در آرسنال پیروز شدرسمی؛ ترکیب تیم های یوونتوس و لاتزیووالورده: لالیگا قبل از بین المللی کردن برندش، به فکر وضعیت چمن ورزشگاه‌هایش باشد!وندا ایکاردی: همه چیز آماده بود اما مائورو حاضر نشد به ناپولی برود؛ او برای دخترانش گریه نکرد اما برای اینتر گریه کرددانلود؛ گل زیبای سامان قدوس برابر رنس (آمیان 2-0 رنس)دانلود؛ گل زیبای سامان قدوس برابر رنس (آمیان 2-0 رنس) 24 ساعت اخیر آخرین مطالب کاربران گفتگو فایل همه موزیک ویدیو عکس مطلب سوال فایل ویترین مطالب منتخب کاربران طرفداریآهنگ جدید مهدی کبریا به نام غول آسیا

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۲۷۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الزام سامان دادن یک نظام فراگیر اسلامی برای کنار زدن نظام سلطه

ابراهیم محمد انديشمند آفریقای جنوبی در گفتگو با خبرگزاری تقریب حوادث جاری در منطقه خاورمیانه را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد که شکل گیری جریان مقاومت در نتیجه رویدادهایی بوده که از سوی اسرائیل در سرزمین فلسطین رقم خورده است. ابراهیم محمد در این زمینه اظهار داشت: کشورهای مسلمان قادر هستند یک جریان بزرگ مقاومت را شکل دهند که در وضعیت مهم و خطرناک به کمک ملت های تحت ستم بیاید.

او با بیان اینکه در وضعیت جاری که اسرائیل به طور گسترده ای به کشتار مردم فلسطین دست زده است و اهمیت اتحاد و تعمیق جریان مقاومت برای دفاع از فلسطین در برابر این رژیم بیش از هر وقت دیگری ضروری است، افزود: آزاد کردن سرزمین فلسطین از دست اسرائیل فقط با اتحاد و در کنار هم قرار گرفتن همه کشورهای منطقه ممکن می شود. این در حالی است که جهان در حال تجربه شرایط جدید است که مسلمانان می توانند در آن، نقش آفرینی خود را افزایش دهند.

ابراهیم محمد افزود: مسلمانان می توانند با سامان دادن به یک نظام فراگیر اسلامی جایگزین مناسبی برای نظام سلطه فراهم کنند. قرآن این نظام اسلامی فراگیر را امت واحده می نامد. از این رو توجه و اجرای اصل وحدت از سوی ملت های مسلمان یک هدف مهم است که اجرای آن می تواند به حل مناقشه فلسطین بیانجامد. وضعیت امروز منطقه خاورمیانه نشان می دهد این منطقه و جهان جهان در یک وضعیت گذار است و مسلمانان می توانند با اتحاد هم تغییر آفرین باشند و هم تحولات را به امکانی برای افزودن بر مولفه قدرت تبدیل نمایند. مرحله اول وحدت و ایستادن کنار مردم فلسطین است تا سیاست اشغال گری را شکست دهند.

این پژوهشگر دینی همچنین تصریح کرد: مسلمانان باید از همه توان و ظرفیت, فکری و مادی خود برای این هدف مهم استفاده کنند و دستیابی به  عدالت را چراغ راهنمای خود قرار دهند. برای این امر تنها راهکار قابل اجرا شکل گیری حس برادری و همدلی بین همه مسلمانان در اقصی نقاط جهان است.
 

دیگر خبرها

  • ممنوعیت تغییرکاربری غیرمجاز اراضی زراعی و باغی در چهارمحال و بختیاری
  • معارفه رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد
  • مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق اهواز معارفه شد
  • رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد معارفه شد
  • تیزر باشگاه بایرن مونیخ برای معرفی پیراهن اول فصل 2024/25 / فیلم
  • موتور چلسی در انتهای فصل روشن شد/ شکست استون ویلا به نفع تاتنهام+ فیلم
  • الزام سامان دادن یک نظام فراگیر اسلامی برای کنار زدن نظام سلطه
  • بازگشت واحد تولیدی فرآورده‌های گوشتی سامان به چرخه تولید
  • گسترش دانش، مبارزه سیاسی و سامان دادن به تشکیلات
  • سامان قدوس به دنبال پایان روزهای تلخ