Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد نبیونی، منصور وحیدی، فرج اله ایلیات، سارا دشتگرد و فریده بزنی بیرانوند که پنج عضو و به عبارتی گروه اقلیت شورای شهر کرج هستند، عصر امروز در جلسه فوق‌العاده که به دعوت فرماندار و برای انجام انتخابات هیئت‌رئیسه برگزار شد، غیبت کردند.

در این جلسه که با حضور مجتبی عسگری سرپرست دفتر امور شهری و شوراهای استانداری البرز و هومن قدوسی معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری کرج برگزار شد، صورت‌جلسه‌ای تنظیم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قدوسی گفت: برگزاری جلسات شورا و تصمیم‌گیری در این جلسات جزو حقوق مردم است که باید به آن احترام گذاشت و چنانچه اعضای شورای شهر در این جلسات غائب باشند باید موجه یا غیرموجه بودن این غیبت‌ها بررسی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، چون مسئولیت برگزاری جلسه‌های فوق‌العاده در خصوص تصمیمات شورای شهر کرج و نظارت بر امور شورا بر عهده فرمانداری شهرستان است، طبق اعلام معاون فرمانداری این کلان‌شهر مقرر شد که از سوی فرمانداری دعوت‌نامه دوم برای برگزاری نشست فوق‌العاده بعدی شورای شهر کرج تنظیم شود.

کد خبر 4385703

منبع: مهر

کلیدواژه: انتخاب شهردار شهرداری کرج شورای شهر کرج مردم علیه احتکار هفته دولت بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان شهرکرد احتکار مشهد شیراز عید سعید قربان خطبه های نماز جمعه بیرجند سانحه تصادف استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۲۸۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه شورای اداری باشت با دستور کار اجلاسیه شهدای این شهرستان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، نادر گرامی در نشست شورای اداری باشت گفت: در همین راستا هر گونه مرخصی اداری تا پایان اجلاسیه ممنوع می‌باشد و مدیران و کارکنان مربوطه موظف به همکاری تا پایان اجلاسیه هستند.
وی اضافه کرد: اجلاسیه شهدای این شهرستان در راستای برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • مجموعه ۹ جلدی بن‌مایه‌های فلسفه دین رونمایی می‌شود
  • «محمد حسن عاقل منش» عضو جدید شورای شهر رشت شد
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • جلسه شورای اداری باشت با دستور کار اجلاسیه شهدای این شهرستان
  • باهنر: مجلس باید حداقل دو فراکسیون اقلیت و اکثریت داشته باشد /ضرورت ندارد تمام تصمیمات مجلس جناحی باشد
  • دولت سیزدهم به تولید توجه ویژه کرده است
  • بیمه سرمد میزبان جلسۀ عمومی شورای هماهنگی شرکت‌های بیمۀ استان اصفهان
  • کلاس مجردها پس از ۶۰ ماه مجدداً مهمان دانشگاه تهران می‌شود
  • صدور اسناد تک برگ در گروه‌های مشاع به نام دولت
  • گسترش جلسات سنتی قرآن کریم در حرم مطهر رضوی