Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مشهد- ايرنا- مشاور استاندار خراسان رضوي گفت : کارکنان دولت منابع انساني آن هستند که بايد سرمايه و سلامت اجتماعي را در جامعه ايجاد کنند.

سيدجواد حسيني روز يکشنبه در نشست شوراي اداري قوچان به مناسبت هفته دولت و روز کارمند افزود: وظيفه ما در قبال تمامي توطئه‌هاي دشمنان احياي دو مفهوم افزايش سرمايه اجتماعي و افزايش سلامت اجتماعي است که اين تنها در کار اداري محقق مي‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ارتباطات، اعتبارات، تشکيلات، تسهيلات و اطلاعات را ارکان سرمايه اجتماعي ذکر و بيان کرد: مسئول دولتي بايد بي‌هيچ مرزي با مردم ارتباط صميمي داشته باشد و اعتماد آنها را افزايش دهد، به ارتباطات نظام بخشد و کار مردم را تسهيل کند.
مشاور استاندار خراسان رضوي ادامه داد: مردم بايد احساس کنند توسط مسئولان پذيرفته مي ‌شوند و مسئولان از بطن مردم هستند. بايد احساس کنند به اهداف مورد نظر خود رسيده‌اند و مسئولان به مردم القا کنند از طريق رويه قانوني مي ‌توانند به اهداف خود برسند.
وي گفت: امروز بيشتر از هرزماني به انسجام و شکوفايي اجتماعي نيازمنديم. مردم بايد احساس کنند مشکلات حل شدني است. شکوفايي اجتماعي توسط سازمانهاي اداري، مديران و کارکنان ايجاد مي ‌شود و آنها مي ‌توانند اين احساس را در مردم القا نمايند.
حسيني همچنين به 40 سالگي پيروزي انقلاب اسلامي اشاره و بيان کرد: انقلاب 40 ساله بايد بلوغ، شکوفندگي و توسعه ‌يافتگي خود را نشان دهد. بيش از هرکس دستگاه حاکميتي، مديران و کارکنان بايد اين بلوغ را داشته باشند و در هفته دولت بلوغ نظام را براي مردم گزارش دهند.
وي همچنين بي‌ اعتمادسازي، نااميدي مردم از نظام، فسادگستري، ناکارآمد جلوه دادن انقلاب و افزايش نارضايتي را محورهاي مفهومي دشمن براي تضعيف نظام ذکر و بيان کرد: دشمن تمامي تلاش خود را بکار گرفته تا نارضايتيها را عمق بخشيده و مشکلات را ترکيبي کند تا از اين طريق بتواند نارضايتي را از حال ذهني به نارضايتي عيني و رفتاري تبديل نمايد.
فرماندار قوچان هم در اين نشست به فعاليت 43 واحد صنعتي در اين شهرستان اشاره و بيان کرد: گرچه قوچان در حوزه صنايع سنگين وضعيت مطلوبي ندارد اما در صنايع وابسته به کشاورزي و دامپروري وضعيت خوبي دارد و توليد و افزايش اشتغال در اين حوزه رشد داشته است.
عليرضا قامتي افزود: امروز از 157 روستاي قوچان به ‌جز 12 روستا که امکان گازرساني ندارد بقيه يا گازرساني شده و يا در دست اقدام است. در حوزه آبرساني نيز 98 درصد روستاها از آب سالم برخوردارند.
امام ‌جمعه قوچان نيز در اين نشست عنصر ولايت و مردم را موجب حفظ انسجام و عزت جامعه اسلامي توصيف و بيان کرد: دشمن در 40 سالگي انقلاب مي ‌خواهد عظمت، قدرت و ولايت ‌فقيه را به چالش کشانده و در جامعه تزلزل ايجاد کند.
حجت‌الاسلام والمسلمين محمدعلي دستجري افزود: امروز مديران دستگاههاي اجرايي بايد زير چتر ولايت توحيد عملي را پياده کنند. اگر مسئولان مردم را در اجرائيات همراهي کنند موفق خواهند بود و در غير اين صورت موفقيتي به وجود نمي‌آيد.
همچنين امروز پروژه ساختمان اداره آب و فاضلاب روستايي قوچان با حضور مشاور استاندار و سرپرست معاونت هماهنگي مديريت امور زائران استانداري خراسان رضوي به بهره ‌برداري رسيد. اجراي اين پروژه در زميني به مساحت هزار و 500 مترمربع و 630 مترمربع زيربنا در سه طبقه 9 ميليارد ريال هزينه در بر داشت.
7501/1858
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۲۸۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی ایستگاه سلامت در سیب و سوران

  ایوب کرد تمینی  بیان کرد: در واپسین روزهای هفته سلامت کارشناسان بهداشتی مرکز بهداشت سیب و سوران جهت برپایی ایستگاه سلامت برای کارکنان و ارباب رجویان بانک ملی شهر سوران با هدف توانمندسازی مردم درخصوص حفظ و ارتقاء سلامت خود اقدام کردند.
 
وی افزود: شاخص سواد سلامت به‌عنوان یکی از عوامل مهم اجتماعی مؤثر بر سلامت است و آگاه‌سازی مردم از حقوق و مسؤلیت‌های اجتماعی و استفاده از ظرفیت محیط‌های ارائه مراقبت‌های سلامت در امر خود مراقبتی فردی و سازمانی، با تحقق رویکرد جامعه و انسان سالم صورت خواهد گرفت.
 
زیبا اربابی کارشناس مسئول واحد آموزش و ارتقاء سلامت در این رابطه گفت: افزایش آگاهی و مسئولیت‌پذیری افراد جامعه با استفاده از ظرفیت‌های آموزشی و رسانه‌ای بر بخش سلامت باید هدفمند باشد و لازم است که مردم به‌عنوان منابع اصلی سلامت، در حوزه خود مراقبتی توانمند شده و کنترل بیشتری بر سلامت خود، خانواده و جامعه داشته باشند.
 
 وی تأکید کرد: اطلاع‌رسانی در حوزه سلامت، یک امر مستمر است و صرفاً مناسبتی و در هفته سلامت نیست.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان با حضور رئیس جمهور افتتاح خواهد شد 
  • پیشنهاد افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی حقوق کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد
  • پیشنهاد افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی حقوق کارکنان دانشگاه آزاد
  • افزایش حقوق کارکنان دانشگاه آزاد
  • برپایی ایستگاه سلامت در سیب و سوران
  • ایجاد شعبه ویژه برای پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری
  • شعبه پیگیری دریافت رشوه در شهرداری تهران ایجاد شد | پرونده ها در این زمینه با سرعت بیشتر پیگیری می شود
  • لزوم جبران تأخیر ایجاد شده در اجرای سیاست‌های تامین اجتماعی
  • تصویب ایجاد شعبه ویژه برای پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران
  • تصویب ایجاد شعبه ویژه جهت پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران